Echt. Wat gemeen van mij zeg. En toch zijn er de hele morgen mensenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
je makt onnodig teveel punten
nu vanochtend
quote:
Ja, ik wil jou inhalenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,ze is aan het hunten als een malle.
Ga je mee protesteren?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga me toch maar douchen en aankleden.
@engine hoort jou te blokken volgens Mario zijn regels.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt. Wat gemeen van mij zeg. En toch zijn er de hele morgen mensen
Denk niet dat net enig verschil maakt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:51 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
Op tijd ga ik sowieso niet zijn, dus ik moet maar hopen dat ik m'n dochter wakker krijg
Protesteren in Den Haag is niet meer leuk voor de gekkies.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je mee protesteren?![]()
Maar als het kabinet in Den Haag zit, waarom gaan ze dan in Rotterdam protesteren
Nee, vanaf gepaste afstand foto's makenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je mee protesteren?![]()
Maar als het kabinet in Den Haag zit, waarom gaan ze dan in Rotterdam protesteren
Waar blijft @engine danquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:engine hoort jou te blokken volgens Mario zijn regels.
je mag van mario ook geen DT hunten als je niet in de top 20 staat.. want dan doe je niet meequote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat net enig verschil maakt.
Mikey had de DT.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:53 schreef Rob het volgende:
[..]
je mag van mario ook geen DT hunten als je niet in de top 20 staat.. want dan doe je niet mee
Ik he. Altijd twee punten meer dan jij 😛quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:53 schreef mario390 het volgende:
ik makte 9 punten
dotteke al 13, hoe gaat daat?
Was je weg dan?quote:
drquote:
O. Ik sta er wel jn dus mag ik mee doen 😛quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:53 schreef Rob het volgende:
[..]
je mag van mario ook geen DT hunten als je niet in de top 20 staat.. want dan doe je niet mee
je kregt ochtend altijd cadosquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik he. Altijd twee punten meer dan jij 😛
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |