Ik alleen als ik gementioned ben.quote:
Zit ik netjes te wachtuhhhhhhhh voor jan met de korte achternaam steedsquote:
Alweer?quote:
Ik zou er even wat van gaan zeggen!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:42 schreef Dotteke het volgende:
Leker hoor die bouw zo vroeg zijn die vrachtwagens er al 6.25 uur hoppa. En die kut lampen schijnen recht in mijn kamer en ze blijven gewoon met lampen aan staan wachten. Zet dit kut lampen dan uit
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
Na de kuthaan hebben we nu de kutlampen.
Heb ik al een keer gedaan toen ze er om 6 uur al stonden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou er even wat van gaan zeggen!
Irritant iddquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:42 schreef Dotteke het volgende:
Leker hoor die bouw zo vroeg zijn die vrachtwagens er al 6.25 uur hoppa. En die kut lampen schijnen recht in mijn kamer en ze blijven gewoon met lampen aan staan wachten. Zet dit kut lampen dan uit
Echt hequote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
Na de kuthaan hebben we nu de kutlampen.
Snap dat ze hun werk moeten doen. Maar wij krijge n een rief dat ze om 7.30 uur beginnenquote:
Hey lieffie een hele goede morgen ☕️😘quote:
*schrikquote:
Hoi grote vriendquote:
Goedemorgen skattiequote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lieffie een hele goede morgen ☕️😘
Hey lieve Mario. Ik hou ook van jou. Vertel wat heb ik gedaanquote:
Ik had het van de week na een nachtje doorhalen leuk.Ik wilde gaan slapen,en juist op dat moment gingen ze hier de gevel reinigen.Toen ben ik maar weer uit bed gegaan.quote:
Rob.quote:
Heer dud0r.quote:
M'n allergrootste fan van FOK!quote:
Ook zo herrie. Was dikke pech dusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had het van de week na een nachtje doorhalen leuk.Ik wilde gaan slapen,en juist op dat moment gingen ze hier de gevel reinigen.Toen ben ik maar weer uit bed gegaan.
Wat is er voor die tijd in Rotterdam te doen danquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:47 schreef DJMO het volgende:
Godverdetering.
M'n dochter neemt niet op en zelf kan ik nooit voor tienen in Rotterdam zijn met het ov
Meneer vers fruitquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is er voor die tijd in Rotterdam te doen dan
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:35 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd hoeveel gekkies dan al wakker zijn.
Maar daar kan ik niet over klagen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook zo herrie. Was dikke pech dus
Jammer dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:47 schreef DJMO het volgende:
Godverdetering.
M'n dochter neemt niet op en zelf kan ik nooit voor tienen in Rotterdam zijn met het ov
je makt onnodig teveel puntenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook zo herrie. Was dikke pech dus
Hetquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
je makt onnodig teveel punten
nu vanochtend
Echt hoor,ze is aan het hunten als een malle.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu vanochtend
quote:
te veel bestaat niet in puntenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu vanochtend
Ee je kan moeilijk zegge . He stop heb de hele nacht op DTS gezeten wil nu slapenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar daar kan ik niet over klagen.
Zie je het voor je.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ee je kan moeilijk zegge . He stop heb de hele nacht op DTS gezeten wil nu slapen
Ik ga me toch maar douchen en aankleden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:49 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Dat gaat echt een opkomst van niks worden natuurlijk
ja doe eens wat nuttigsquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga me toch maar douchen en aankleden.
Doet ze vast om jou te pesten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu vanochtend
Echt. Wat gemeen van mij zeg. En toch zijn er de hele morgen mensenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu vanochtend
quote:
Ja, ik wil jou inhalenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,ze is aan het hunten als een malle.
Ga je mee protesteren?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga me toch maar douchen en aankleden.
@engine hoort jou te blokken volgens Mario zijn regels.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt. Wat gemeen van mij zeg. En toch zijn er de hele morgen mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |