Ja heel veel. Vriendinnen wisten mij altijd te vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook behangen? Dat wil ik nog wel een keer leren.
Behangen ooit eens geprobeerd, na 2 uur viel het behang van de muur, gestopt en de behangtafel doormidden getrapt toenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel veel. Vriendinnen wisten mij altijd te vinden.
Hoe heb je dat dan gedaan, was je de lijm vergetenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:00 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Behangen ooit eens geprobeerd, na 2 uur viel het behang van de muur, gestopt en de behangtafel doormidden getrapt toen
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:00 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Behangen ooit eens geprobeerd, na 2 uur viel het behang van de muur, gestopt en de behangtafel doormidden getrapt toen
A NIFFOquote:
Wacht ik netjes blok je je zelf oenniequote:
Nee geen idee, en nog een doodklap bijna was stroom vergeten uit te zettenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan gedaan, was je de lijm vergeten
Ik was een betje dom.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wacht ik netjes blok je je zelf oennie
Oeps, dat is wel heel dom.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:04 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee geen idee, en nog een doodklap bijna was stroom vergeten uit te zetten
Jij was zeker een beetje domquote:
Goedemorgen.quote:
Morguh DJMO en KUthaanquote:
Moggequote:
Gemakzuchtquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, dat is wel heel dom.
[..]
Jij was zeker een beetje dom
Nooit gemakzucht hebben met klussenquote:
Ik ben vaak te gehaast,dat werkt ook niet echt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit gemakzucht hebben met klussen
Nee niet echt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben vaak te gehaast,dat werkt ook niet echt.
Tijd nemen gewoonquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben vaak te gehaast,dat werkt ook niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |