Zet 'm op, beest.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:44 schreef Caland het volgende:
Ja jongens, ik ben sporten @:ggmm @:onlogisch
Mijn favoriete dag, legday
Ter info
Succes vriend. Zonder Jetten dit keer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:44 schreef Caland het volgende:
Ja jongens, ik ben sporten @:ggmm @:onlogisch
Mijn favoriete dag, legday
Ter info
Ik spreek hier voor @mrstylo en mijzelf maar jouw mening doet er gelukkig niet toe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:47 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat mijn zéér goede vriendin @:Anneloos bij de Personae non gratae staat
Elke keer als ik Piet over de verdedigende middenvelder van Ivoorkust hoor zie ik hem weer in dat ijs spartelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat hij in de druks zat.
Bedankt Piet.
Ben je al klaar voor TBC?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik spreek hier voor @:mrstylo en mijzelf maar jouw mening doet er gelukkig niet toe.
Ik weet niet zo goed waarom ik nog kijk maar hij is echt nog veel senieler dan ooitquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke keer als ik Piet over de verdedigende middenvelder van Ivoorkust hoor zie ik hem weer in dat ijs spartelen.
Misschien en dan mijn eigen pad en niet die debiele club waarin ik jou volgdequote:
Hij blijft nog verrassend lang leven, is hij al in de 100?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waarom ik nog kijk maar hij is echt nog veel senieler dan ooit
86 en ook nog eens velerlei ziektes overleefd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij blijft nog verrassend lang leven, is hij al in de 100?
Wat denk je van de opstelling Stijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
86 en ook nog eens velerlei ziektes overleefd.
Gedurfd, weet niet of ik Tadic als 10 neer zou zetten met zijn snelheid, maar we gaan het wel zien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat denk je van de opstelling Stijn?
Liever Tadic centraal dan vanaf links.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gedurfd, weet niet of ik Tadic als 10 neer zou zetten met zijn snelheid, maar we gaan het wel zien.
Volgens Pieter hebben ze goed naar Napoli gekeken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gedurfd, weet niet of ik Tadic als 10 neer zou zetten met zijn snelheid, maar we gaan het wel zien.
Ik maak me nog het meest zorgen met Schuurs.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Pieter hebben ze goed naar Napoli gekeken.
Mazraoui ook wel als ik zie hoe open die kant vorige week lag en met de zijkanten van Atalanta.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik maak me nog het meest zorgen met Schuurs.
Wat drinken wij erbij?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:59 schreef fetX het volgende:
Ik was het oprecht helemaal vergeten. Straks lekker voetbal kijken
Wit wijntje denk ik. Bij voorkeur Verdejo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat drinken wij erbij?
@:Coco check deze ouwe zuipschuit.
Ik Münchner Weisse.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Wit wijntje denk ik. Bij voorkeur Verdejo.
@Bluedisplay GRAND PRESTIGEquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat drinken wij erbij?
@:Coco check deze ouwe zuipschuit.
Lekker die neuzen onderuit zien gaan. Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:59 schreef fetX het volgende:
Denk niet dat ze gaan winnen nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker die neuzen onderuit zien gaan. Jaaaaaaaaaaaaaaa
heb ingezet op Ajaxquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker die neuzen onderuit zien gaan. Jaaaaaaaaaaaaaaa
Opsporing Verzocht gaat eerst voor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:59 schreef fetX het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opsporing Verzocht gaat eerst voor.
Zie hier hoe ik Ajax en het Nederlands voetbal behandel. @:3rr0r
Bij Ajax kan je ook Marokkanen kijken hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opsporing Verzocht gaat eerst voor.
Zie hier hoe ik Ajax en het Nederlands voetbal behandel. @:3rr0r
hoop ik bij jou ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
hoop dat je al je geld verliest.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoop ik bij jou ook
oh nee dat kan helemaal niet
@:elan en @:drizzt_dourden @:charrell check deze grap
Dit zal hem angst aanjagen, vast en zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan tyf je toch lekker op? Debiel.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:18 schreef onlogisch het volgende:
User @:El-stinho zet moderator @:Lenny_Leonard kinderlijk eenvoudig voor aap.
@Doublepainquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
1 user heeft 2 mods te pakken.
[ afbeelding ]
Ik wilde het daar eigenlijk ook bij laten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan tyf je toch lekker op? Debiel.
Zou Rober nog de kerst halen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit zal hem angst aanjagen, vast en zeker
''Ze nemen ons totaal niet serieus''quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Rober nog de kerst halen?
De horeca gaat dit jaar niet meer open. Met dat scenario houdt Koninklijke Horeca Nederland ernstig rekening, zegt landelijk voorzitter Robèr Willemsen tegen deze nieuwssite. Het kabinet maakte vanavond bekend dat de gedeeltelijke lockdown nog zeker tot in december gaat duren. ,,Het is om moedeloos van te worden. Ze nemen ons gewoon totaal niet serieus”, verzucht Willemsen.
Mwa wel wat makkelijk scoren vanaf de zijlijn maar kan mij het schelen niet in de horeca werkende.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Ze nemen ons totaal niet serieus''
Och.. ik zie het.. je zou maar moderator zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat het nu midden in een ernstige situatie die voor ziekenhuizen weer dreigt wat bizar is om te schreeuwen dat de regering je niet serieus neemt. Ik denk dat, wanneer alles onder controle is, je weer prima gedegen punten kan maken als sector. Nu niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa wel wat makkelijk scoren vanaf de zijlijn maar kan mij het schelen niet in de horeca werkende.
De eerste die..?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:56 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Lenny_Leonard is de eerste
Oh, je spelfout was het trolletje?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:56 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Lenny_Leonard is de eerste
Tijd om je werk te doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:47 schreef onlogisch het volgende:
Of zet user 3rr0r maar in leesmodus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanbeleid. Ik overweeg uit pure nijd het livetopic op slot te gooien
Hier roddelen we niet. @3rr0rquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of zet user 3rr0r maar in leesmodus.
Ik vind dammen ook leuk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
Even een uurtje gesport. @:ggmm @:onlogisch @:sounddragon
Schijven gingen door het dak
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou ik in jouw geval ook niet doen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heb jij al gedaan vanavond neem ik aan?
quote:
Dan ga ik toch voor Trump, sorry.quote:
quote:
Sow, dat zijn wel connections zeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:02 schreef illusions het volgende:
Zal hier maar weer eens meedoen.
Vorige week @ 5.00 odds op Ajax ingezet (tegen Liverpool), verliezen ze door eigen fucking goal.
Gezworen nooit meer op Ajax in te zetten, toch leuke odds vandaag van @ 3.70 en het leek heel positief in de 1e helft, odds voor Atalanta gingen door 't dak tot 12 maar zelfs toen raadde een bevriendde bookie me aan om op dat moment uit te cashen op @ 2.8 ongeveer. Niet gedaan.
Pleurt dat hele luchtkasteel dus in mekaar na 22:00.
Goed ziek van, ga nu publiekelijk aankondigen dat ik nooit meer op Ajax inzet, helpt misschien.
Bizar he?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sow, dat zijn wel connections zeg.
Van de week had ik geld ingezet op under 5.5 goals bij Milan-Roma. Normaal gesproken een klein bankertje. Geeft die scheids 2 onterechte penals en wordt het 3-3quote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:02 schreef illusions het volgende:
Zal hier maar weer eens meedoen.
Vorige week @ 5.00 odds op Ajax ingezet (tegen Liverpool), verliezen ze door eigen fucking goal.
Gezworen nooit meer op Ajax in te zetten, toch leuke odds vandaag van @ 3.70 en het leek heel positief in de 1e helft, odds voor Atalanta gingen door 't dak tot 12 maar zelfs toen raadde een bevriendde bookie me aan om op dat moment uit te cashen op @ 2.8 ongeveer. Niet gedaan.
Pleurt dat hele luchtkasteel dus in mekaar na 22:00.
Goed ziek van, ga nu publiekelijk aankondigen dat ik nooit meer op Ajax inzet, helpt misschien.
Ik kan wel leven met 2-2, alhoewel het wel heel zonde is als je eerst 0-2 voorstaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:54 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm graag je mening over Atalanta-Ajax.
Hier kan ik me wel in vinden ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan wel leven met 2-2, alhoewel het wel heel zonde is als je eerst 0-2 voorstaat.
Maar tot die (totaal onterechte) penalty waren zij gewoon beter. Wij waren waren beter tot de 0-2 en daarna ging het een beetje gelijk op. Dus 2-2 prima.
Ik ben wel woedend over Antony. Eerst Kudus en nu hijKutzooi.
Oh valt het mee ja? Ik heb nog niks gelezen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden ja.
Ik ben ook woedend, gelukkig lijkt het mee te vallen. Die kan wel ballen.
Gelukkig trekt Rob Jetten een grens.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:16 schreef Caland het volgende:
Ah die boeren gaan nu ook al politici met corona thuis opzoeken
Wat een nobel volk is het toch
Ten Hag sloot uit dat hij na Kudus ook zijn andere veelbelovende aankoop voor lange tijd moet missen. ,,Hij maakt het goed, behalve dat het een ernstige overtreding was, want zijn noppen stonden vol aan de zijkant van Antony’s scheenbeen. Ten Hag voegde eraan toe niet te vrezen voor een ernstige blessure van Antony, die verrassend vanaf links begonquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh valt het mee ja? Ik heb nog niks gelezen.
Wat een bazenspeler.
Je zag dat eigenlijk al aan de manier van rollen en hoe hij op de brancard ging zittenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ten Hag sloot uit dat hij na Kudus ook zijn andere veelbelovende aankoop voor lange tijd moet missen. ,,Hij maakt het goed, behalve dat het een ernstige overtreding was, want zijn noppen stonden vol aan de zijkant van Antony’s scheenbeen. Ten Hag voegde eraan toe niet te vrezen voor een ernstige blessure van Antony, die verrassend vanaf links begon
Oké dokter Caland.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zag dat eigenlijk al aan de manier van rollen en hoe hij op de brancard ging zitten
Godszijdank.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ten Hag sloot uit dat hij na Kudus ook zijn andere veelbelovende aankoop voor lange tijd moet missen. ,,Hij maakt het goed, behalve dat het een ernstige overtreding was, want zijn noppen stonden vol aan de zijkant van Antony’s scheenbeen. Ten Hag voegde eraan toe niet te vrezen voor een ernstige blessure van Antony, die verrassend vanaf links begon
Nee dat viel niet mee maar Promes is ook niet echt in vorm dus ik begreep wel dat Ten Hag wachte.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godszijdank.
Ja die Neres had er wel eerder uit gemogen overigens. Die vond ik niet geweldig.
En ik ben bang dat die verdediger ook iets te licht is voor dit niveau, al was die spits van hun ook gewoon erg goed.
True, al vond ik die 2-2 de schuld van Blind.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat viel niet mee maar Promes is ook niet echt in vorm dus ik begreep wel dat Ten Hag wachte.
Schuurs wordt wel een leuke speler voor de eredivisie maar niet meer denk ik, ik hield elke keer mijn hart vast als die donkere vriend voorin de bal kreeg.
Neres en Antony zijn allebei op hun best vanaf rechts, dat switchen ging nog niet echt geweldig al kwam er wel de 2e goal uitquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godszijdank.
Ja die Neres had er wel eerder uit gemogen overigens. Die vond ik niet geweldig.
En ik ben bang dat die verdediger ook iets te licht is voor dit niveau, al was die spits van hun ook gewoon erg goed.
begon bij Gravenberch meen ik, balverlies met 6 man voor de bal is wel dodelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, al vond ik die 2-2 de schuld van Blind.
En dat hij meeging in de aanval vond ik wel weer leuk.
Ja ik weet niet, wordt een twijfelgevalletje inderdaadd. Die donkere spits was ook gewoon wel echt goed.
Wel 100% pass accuracyquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:34 schreef GGMM het volgende:
En Klaiber heeft 30 passes op Onana gegeven.
Blind deed heel raar bij die 2-2.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, al vond ik die 2-2 de schuld van Blind.
En dat hij meeging in de aanval vond ik wel weer leuk.
Ja ik weet niet, wordt een twijfelgevalletje inderdaadd. Die donkere spits was ook gewoon wel echt goed.
Las dat Ajax hem toen Feyenoord hem ook kon huren niet goed genoeg vond, maar dat is wel 5 jaar geleden ofzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blind deed heel raar bij die 2-2.
Zapata is wel een beest inderdaad.
Gereageerd.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:15 schreef Caland het volgende:
Ik had al gehoopt dat er een Limburger zou happen in het Ajaxtopic.
Je camera staat nog aan!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:39 schreef KingRoland het volgende:
Even dutje doen niemand merkt het toch lol
Je hebt toch alleen je scriptie toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:39 schreef KingRoland het volgende:
Even dutje doen niemand merkt het toch lol
God.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt toch alleen je scriptie toch?
Wie heb je nu tuk?
Een tik?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:04 schreef Charrell het volgende:
Ik heb een tik voor Optimel drinkyoghurt op het moment..
Jaquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is tik regionale spreektaal?
@:scrummie
Ik noteer dit even. Nooit van gehoord.quote:
Niet in mijn regio.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is tik regionale spreektaal?
@:scrummie
Ja.. ‘er een tik van hebben om...’quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik noteer dit even. Nooit van gehoord.
Maar een tik hebben voor iets is dus hetzelfde als een zwak hebben voor iets?
Ik leer elke dag bij.
Scrummie is expert in regionale spreektaal. Hij erkent dit niet. Sorry, maar je post is verworpen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:09 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja.. ‘er een tik van hebben om...’
Typisch een uitspraak voor een blauwe die denkt dat hij boven de rest staat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Scrummie is expert in regionale spreektaal. Hij erkent dit niet. Sorry, maar je post is verworpen.
De zaak is hiermee afgedaan.
Ja, leuk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
Ik ken wel het gezegde een tik van de molen hebben gehad.
Lijkt mij uitstekend passen bij user @:charrell
Past meer bij Lennyquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:13 schreef Scrummie het volgende:
Ik ken alleen 'een tic hebben'. Dat je dus een doorgedraaide idioot bent.
Dit is geen spreekwoord en ook niet regionaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Charlotte heeft een tik van de molen gehad.
(dit is een regionaal spreekwoord)
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:13 schreef fetX het volgende:
Eens met @:Lenny_Leonard en @:Scrummie
Ter info.
Een blauwe?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:13 schreef Charrell het volgende:
[..]
Typisch een uitspraak voor een blauwe die denkt dat hij boven de rest staat.
Luister natnek, als ik dat wil zeggen/typen doe ik dat op mijn manier.
Mijn zaak is mijn zaak.
Hij woont in een ziekenhuis?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Maar @:Lenny_leonard werkt in de zorg en is een held
klap van de molen hans.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is geen spreekwoord en ook niet regionaal.
Dat wel ja. Maar dat schrijf je anders en paste ook totaal niet in de zin van @Charrellquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:13 schreef Scrummie het volgende:
Ik ken alleen 'een tic hebben'. Dat je dus een doorgedraaide idioot bent.
Oh, ik ook binnenkort.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje op de hoogte blijven, hij werkt gewoon weer. Binnenkort dan.
Geloof er niets van.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:17 schreef Charrell het volgende:
[..]
Oh, ik ook binnenkort.
Dus ik ben ook niet meer werkloos.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:17 schreef Charrell het volgende:
[..]
Oh, ik ook binnenkort.
Alsof er iemand een zwanger mens gaat aannemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:17 schreef Charrell het volgende:
[..]
Oh, ik ook binnenkort.
Heb niemand nodig die me de les leest.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof er iemand een zwanger mens gaat aannemen.
Eigen zaak openmaken. Klaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:19 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heb niemand nodig die me de les leest.
Nee.quote:
Openmaken ah zimmelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee.
00:56
Goed filmpje overigens.
Oh die miem was ik alweer vergeten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee.
00:56
Goed filmpje overigens.
Je hebt niet alleen maar mensen nodig die in je geloven als je ergens wilt komen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een passief agressieve post.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:36 schreef Charrell het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen maar mensen nodig die in je geloven als je ergens wilt komen.
Het maakt je beter je best te willen doen om uiteindelijk het tegendeel te bewijzen.
Prima instelling.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:36 schreef Charrell het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen maar mensen nodig die in je geloven als je ergens wilt komen.
Het maakt je beter je best te willen doen om uiteindelijk het tegendeel te bewijzen.
Deze memequote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eigen zaak openmaken. Klaar.
4 maandjes betaald verlof vervolgens.
De leven.
welk boek ben je aan het lezen of is het gewoon uit de Viva?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:36 schreef Charrell het volgende:
[..]
Eigen ervaringquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
welk boek ben je aan het lezen of is het gewoon uit de Viva?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een quote van vriend Toon.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omeletje bakken met paprika, kipfilet en kaas. Pleur er ook wat kruiden in.quote:
Bevalt dat een beetje?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Omeletje bakken met paprika, kipfilet en kaas. Pleur er ook wat kruiden in.
Simpel en teringlekker.
Ik mag pas over 2 uur lunchen, dan is mijn vasten over (intermittent fasting 18:6)
Ja hoor. Had mij in 2018 en 2019 erg geholpen met afvallen in combinatie met sporten (30 kg afgevallen in ruim een half jaar tijd).quote:
Wat eet je dan zoal in die 6 uurtjes?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja hoor. Had mij in 2018 en 2019 erg geholpen met afvallen in combinatie met sporten (30 kg).
Ben alweer begonnen en nu in mijn tweede week ben ik het alweer gewend.
Volledige maaltijden: ik breek mijn vasten met een brunch en na het avondeten stop ik weer met eten, maximaal tot 20 uur. Daarna 16 of 18 uur vasten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat eet je dan zoal in die 6 uurtjes?
Klinkt goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Volledige maaltijden: ik breek mijn vasten met een brunch en na het avondeten stop ik weer met eten, maximaal tot 20 uur)
Gezonde snacks (fruit, eiwitrepen, eiwitshakes)
Zo min mogelijk troep. Zo eiwitrijk mogelijk. 1 cheat day per week om het dragelijk te maken.
Deze bron met bijbehorende vegagekkies zijn erg cringe en gênant, maar hun artikel en uitleg over IF klopt 100%:quote:
Goede tip maatquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Omeletje bakken met paprika, kipfilet en kaas. Pleur er ook wat kruiden in.
Simpel en teringlekker.
Ik mag pas over 2 uur lunchen, dan is mijn vasten over (intermittent fasting 18:6)
Zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denkenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Deze bron met bijbehorende vegagekkies zijn erg cringe en gênant, maar hun artikel en uitleg over IF klopt 100%:
https://happyhealthy.nl/intermittent-fasting/
Ik ben geen expert op het gebied van geneeskunde dus ik neem het maar van jou aanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een bloeddruk hebben is in principe goed ja.
Geen probleem gozerquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Goede tip maat
Kijk hier kan ik wat mee @:lenny_leonard
Naja, prima toch. Het heeft mij discipline gegeven dat bij mij totaal ontbrak. Ook weet ik nu zeker dat ik nooit zoveel kilo’s vet zou zijn afgevallen (dus geen spierverlies) binnen dezelfde tijdsspanne zonder dit dieët. Voor mij werkt het dus ik ervaar het niet meer als een last.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken
30 kilo in een half jaartje moet je wel je best voor doen ja, had je zoveel overgewicht?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Naja, prima toch. Het heeft mij discipline gegeven dat bij mij totaal ontbrak. Ook weet ik nu zeker dat ik nooit zoveel kilo’s vet zou zijn afgevallen (dus geen spierverlies) binnen dezelfde tijdsspanne zonder dit dieët. Voor mij werkt het dus ik ervaar het niet meer als een last.
zijn zoveel wegen die naar Rome leiden, het gaat erom dat je jezelf er goed bij voelt, ik ben in principe tegen dieet, je moet gewoon je lifestyle aanpassenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Naja, prima toch. Het heeft mij discipline gegeven dat bij mij totaal ontbrak. Ook weet ik nu zeker dat ik nooit zoveel kilo’s vet zou zijn afgevallen (dus geen spierverlies) binnen dezelfde tijdsspanne zonder dit dieët. Voor mij werkt het dus ik ervaar het niet meer als een last.
Ben ik met je eens maar in principe is het een goede start. Ik heb juist het omgekeerde probleem, ik heb moeite met aankomen. Vegetarisch gaan eten heeft wat dat betreft geholpen omdat ik minder opties heb voor makkelijke snacks en gedwongen wordt voor mij zelf goed te koken, maar moet zeggen dat de laatste lockdownmaatregelen (indirect) weer juist een slechte invloed hebben op hoe ik eet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn zoveel wegen die naar Rome leiden, het gaat erom dat je jezelf er goed bij voelt, ik ben in principe tegen dieet, je moet gewoon je lifestyle aanpassen
450quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo Braddie, hoeveel kilo ben jij al kwijt?
Ga gewoon vlees eten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar in principe is het een goede start. Ik heb juist het omgekeerde probleem, ik heb moeite met aankomen. Vegetarisch gaan eten heeft wat dat betreft geholpen omdat ik minder opties heb voor makkelijke snacks en gedwongen wordt voor mij zelf goed te koken, maar moet zeggen dat de laatste lockdownmaatregelen (indirect) weer juist een slechte invloed hebben op hoe ik eet.
Er is een gigantisch verschil tussen Erasmus voor het afvallen en Erasmus na het afvallen. V-vormig rug, bijna geen buikvet meer, alles.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
30 kilo in een half jaartje moet je wel je best voor doen ja, had je zoveel overgewicht?
Dan heb je niet hard genoeg gedanst.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Er is een gigantisch verschil tussen Erasmus voor het afvallen en Erasmus na het afvallen. V-vormig rug, bijna geen buikvet meer, alles.
Al moet ik wel erbij zeggen dat Erasmus voor het afvallen ging zuipen en technofeesten afging als een malle.
Natuurlijk, maar dankzij IF heb ik ook mijn lifestyle kunnen aanpassen. Je denkt beter na wat je in je mond stopt binnen die 6 uur.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn zoveel wegen die naar Rome leiden, het gaat erom dat je jezelf er goed bij voelt, ik ben in principe tegen dieet, je moet gewoon je lifestyle aanpassen
Sterkte.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:25 schreef DeBraad het volgende:
Ik deed dus ook een poging tot IF vorig jaar toen ik het nog wat breder had financieel en goed vullend kon koken, verloor in 4 maanden 17 kilo, was echt top. Ook omdat ik toen nog vrij veel bewoog
Maar ja, toen kwamen de karige tijden en nu ben ik van die 17 kilo er 9 aangekomen. En tot een paar dagen terug gestopt met bewegen. Maar dat is nu ook weer terug aan't komen, gelukkig.
Met drugs op ben ik eerder hypersociaal, dan ben ik urenlang aan het lullen met verschillende mensen in het rookhok en maak ik 30 nieuwe Facebook-vrienden van wie ik 90% een dag later alweer vergeten ben.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan heb je niet hard genoeg gedanst.
Dacht dat mocros alleen drugs verkochten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met drugs op ben ik eerder hypersociaal, dan ben ik urenlang aan het lullen met verschillende mensen in het rookhok en maak ik 30 nieuwe Facebook-vrienden van wie ik 90% een dag later alweer vergeten ben.
Raves![]()
Mooie tijden toen dat nog kon.
Kan je ook een keer normaal reageren in plaats van je constante stroom aan debiele afgezaagde Marokkanengrappen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dacht dat mocros alleen drugs verkochten.
Ik probeerde ook altijd praatjes aan te knopen in het rookhok, maar de meeste mensen gingen na 20 seconden weer terug naar hun gesprek met iemand anders.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met drugs op ben ik eerder hypersociaal, dan ben ik urenlang aan het lullen met verschillende mensen in het rookhok en maak ik 30 nieuwe Facebook-vrienden van wie ik 90% een dag later alweer vergeten ben.
Raves![]()
Mooie tijden toen dat nog kon.
Mad?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kan je ook een keer normaal reageren in plaats van je constante stroom aan debiele afgezaagde Marokkanengrappen?
Nee dat is niet waarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dacht dat mocros alleen drugs verkochten.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan heb je niet hard genoeg gedanst.
Klinkt een beetje als een slap excuus, dat 'toen ik het financieel breder had'.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:25 schreef DeBraad het volgende:
Ik deed dus ook een poging tot IF vorig jaar toen ik het nog wat breder had financieel en goed vullend kon koken, verloor in 4 maanden 17 kilo, was echt top. Ook omdat ik toen nog vrij veel bewoog
Maar ja, toen kwamen de karige tijden en nu ben ik van die 17 kilo er 9 aangekomen. En tot een paar dagen terug gestopt met bewegen. Maar dat is nu ook weer terug aan't komen, gelukkig.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik probeerde ook altijd praatjes aan te knopen in het rookhok, maar de meeste mensen gingen na 20 seconden weer terug naar hun gesprek met iemand anders.
Heel gek.
Dank voor de aanvullende informatie, nu begrijp ik hun keuze beter.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik moet er wel bij vermelden dat ik iemand ben die heel makkelijk zijn broek laat zakken.
Nee dat kan niet, zo zit hij niet in elkaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een slap excuus, dat 'toen ik het financieel breder had'.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, zo zit hij niet in elkaar.
Graag geen mocrograppen maken. @Erasmus moet dan huilen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar
Laatst nog een fiets gekocht.
Kwam goed uit, die van mij was kwijt en deze leek er sprekend op.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:35 schreef Caland het volgende:
Als je aankomt omdat je teveel naar technofeesten gaat heb je aldaar duidelijk niet de goede instelling.
Er moest ook verder niemand lachen dus ik zal er weer mee stoppen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Graag geen mocrograppen maken. @:erasmus moet dan huilen.
Nee, maar jij reageert constant op 1 manier op mij en die grappen zijn ook nog eens extreem makkelijk. Erg eentonig en saai.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar
Laatst nog een fiets gekocht.
Kwam goed uit, die van mij was kwijt en deze leek er sprekend op.
Ik vond het wel grappig.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er moest ook verder niemand lachen dus ik zal er weer mee stoppen.
coronatest.nlquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:37 schreef GGMM het volgende:
Begin een beetje verkouden te worden
Waar kan ik me laten testen
Moeilijk he, het woordje constant?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Graag geen mocrograppen maken. @:erasmus moet dan huilen.
Het was gewoon een leuk grapje. Dat jij zo kleinzerig doet kan ik ook niks aan doen. Ik heb zelfs een like gekregen voor die post. Anders ga je maar terug naar Turkije.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee, maar jij reageert constant op 1 manier op mij en die grappen zijn ook nog eens extreem makkelijk. Erg eentonig en saai.
Hier een voorbeeld van een leuk grapje van iemand die niet constant als een volslagen debiel post:
[..]
Ja, dan moet je in de onderkant van je muis blazen. 5 minuten later uitslag. Echt prachtige innovatiequote:
Inderdaad Roland.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:39 schreef KingRoland het volgende:
Hoe kan je jezelf online testen kan toch niet
Ik doe het helemaal niet constant debiel. Maar vanaf nu wel!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Moeilijk he, het woordje constant?
Ik had ook niets anders qua woordenschat en niveau verwacht van een tokkie die fulltime in de horeca werkt.
Hang je lul voor de gein eens in de printer, kun je testen of je syfilis hebt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:39 schreef KingRoland het volgende:
Hoe kan je jezelf online testen kan toch niet
Je mist mijn punt volledig en vervolgens ga je janken dat ik je ergens op aanspreek.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het was gewoon een leuk grapje. Dat jij zo kleinzerig doet kan ik ook niks aan doen. Ik heb zelfs een like gekregen voor die post. Anders ga je maar terug naar Turkije.
Ja, is voor proleten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:39 schreef Charrell het volgende:
Is iemand hier bekend met Krav Maga?
Iemand die ik kende van 200kg deed dat atlijdquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:39 schreef Charrell het volgende:
Pak die vieze Amsterdammer maar even aanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je mist mijn punt volledig en vervolgens ga je janken dat ik je ergens op aanspreek.
Ga lekker in een vieze gracht zwemmen.
Iemand die ik kende van de sportschool deed hetquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:39 schreef Charrell het volgende:
Nee jij daar in Stronthoop bent een lekkere.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pak die vieze Amsterdammer maar even aan.
Dacht dat we vrienden waren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je mist mijn punt volledig en vervolgens ga je janken dat ik je ergens op aanspreek.
Ga lekker in een vieze gracht zwemmen.
*"Enschede"quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee jij daar in Stronthoop bent een lekkere.
Dat dacht ik ook. Als ik een quote-melding van je krijg laatste tijd, is het een matige Marokkanengrap.quote:
Ga je nu je neven erbij halen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Als ik een quote-melding van je krijg laatste tijd, is het een matige Marokkanengrap.
Misschien moet je in de leer bij @:GGMM hoe dat wel moet!
Kost nu geen reet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan moet ik 20 vliegtickets gaan kopen, ja doei.
Dacht dat wij ook vrienden waren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
Ik snap het aan de ene kant wel, maar ja Tjacka kan er ook niks aan doen dat hij helemaal niet grappig is.
Geen idee wat een marrokaantje is.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vast gestolen door een marrokaantje. @:erasmus zo wel goed?
Oke. Ik hou mijn mond.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen idee wat een marrokaantje is.
Gelukkig was het geen Marokkaan!
Ik had precorona met een maat nog de opvatting om een keer lang weekendje naar Marokko te vliegen voor een voetbalwedstrijdje aangezien het geen drol meer kost om daarheen te vliegen. Dat schijnt daar wel booming (no pun intended trouwens) te zijn. Maar dat zit er nu ook niet meer in.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan moet ik 20 vliegtickets gaan kopen, ja doei.
Eerder dit jaar konden al de mensen die daarheen waren toch niet/nauwelijks terugkomen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had precorona met een maat nog de opvatting om een keer lang weekendje naar Marokko te vliegen voor een voetbalwedstrijdje aangezien het geen drol meer kost om daarheen te vliegen. Dat schijnt daar wel booming (no pun intended trouwens) te zijn. Maar dat zit er nu ook niet meer in.
Niet gelachen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hier een leuke Marokkanenmop die ik zojuist vond in cyberspace:
Een Turk en een Marokkaan gaan naar een uitverkoop van een onderbroekwinkel.
De Turk koopt 7 onderbroeken en de Marokkaan 12.
Vraagt de marokkaan aan de Turk: ewa Turk, waarom jij koopt 7 onderbroeken?
Zegt de turk: hahaha, je weet toch maandag, dinsdag, woensdag, elke dag vers..
Vraagt de Turk zo van: ewa Mocro, waarom jij koopt 12 onderbroek?
Zegt de Mocro: hahaha, je weet toch Januari, Februari...... hahahah
hahahahaaa
Op de mat is iedereen gelijk. Ons uitgangspunt is elkaar helpen en elkaar respecteren. Dat in een ongedwongen sfeer. Wij leven naar het motto, er is geen IK alleen een WIJ.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die ik kende van 200kg deed dat atlijd
Toen dacht ik oh dan zal het wel geen sport zijn.
Oh dat lees ik al dat is niks voor mijquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:50 schreef Charrell het volgende:
Op de mat is iedereen gelijk. Ons uitgangspunt is elkaar helpen en elkaar respecteren. Dat in een ongedwongen sfeer. Wij leven naar het motto, er is geen IK alleen een WIJ.
Onderbroek wordt steeds gewassen als ze onder de douche staanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hier een leuke Marokkanenmop die ik zojuist vond in cyberspace:
Een Turk en een Marokkaan gaan naar een uitverkoop van een onderbroekwinkel.
De Turk koopt 7 onderbroeken en de Marokkaan 12.
Vraagt de marokkaan aan de Turk: ewa Turk, waarom jij koopt 7 onderbroeken?
Zegt de turk: hahaha, je weet toch maandag, dinsdag, woensdag, elke dag vers..
Vraagt de Turk zo van: ewa Mocro, waarom jij koopt 12 onderbroek?
Zegt de Mocro: hahaha, je weet toch Januari, Februari...... hahahah
hahahahaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Wel goed voor jonge kinderen denk ik..quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat lees ik al dat is niks voor mij
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Onderbroek wordt steeds gewassen als ze onder de douche staan
[ afbeelding ]
Heeft @kapiteintje ook deze OP geschreven?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:50 schreef Charrell het volgende:
[..]
Op de mat is iedereen gelijk. Ons uitgangspunt is elkaar helpen en elkaar respecteren. Dat in een ongedwongen sfeer. Wij leven naar het motto, er is geen IK alleen een WIJ.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:51 schreef Caland het volgende:
Er zitten twee Marokkanen in een auto, wie rijdt er?Die kende ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik het niet doe? Of wat bedoel je? Wat insinueer je hiermee?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:52 schreef Charrell het volgende:
[..]
Wel goed voor jonge kinderen denk ik..
Nee kutkop, in het algemeenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik het niet doe? Of wat bedoel je? Wat insinueer je hiermee?
Gebruik eens niet van die woorden zoals insinueren en dergelijke.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik het niet doe? Of wat bedoel je? Wat insinueer je hiermee?
Sorryquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gebruik eens niet van die woorden zoals insinueren en dergelijke.
Ik was heel toevallig precies 1 week voor de lockdown naar Casablanca gegaan met twee vrienden (allebei ethnische Nederlanders) voor vakantie. Marokkaanse clubvoet is echt te gek bij de topclubs, de Ultras daar zijn nog meer doorgesnoven, zieke TIFO en maken er een heksenketel vanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had precorona met een maat nog de opvatting om een keer lang weekendje naar Marokko te vliegen voor een voetbalwedstrijdje aangezien het geen drol meer kost om daarheen te vliegen. Dat schijnt daar wel booming (no pun intended trouwens) te zijn. Maar dat zit er nu ook niet meer in.
Bij Krav Maga is mijn voorstelling 'iemand valt je met een mes aan en je probeert hem uit te schakelen'quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:52 schreef Charrell het volgende:
[..]
Wel goed voor jonge kinderen denk ik..
Juistquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Krav Maga is mijn voorstelling 'iemand valt je met een mes aan en je probeert hem uit te schakelen'
Vooruit plannen he. Maar zal wel voor d'r neefjes zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:57 schreef GGMM het volgende:
Maar tegen de tijd dat hij op Krag Maga (ofzo) kan gaan zijn we toch 10 jaar verder ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |