Inderdaad Roland.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:39 schreef KingRoland het volgende:
Hoe kan je jezelf online testen kan toch niet
Ik doe het helemaal niet constant debiel. Maar vanaf nu wel!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Moeilijk he, het woordje constant?
Ik had ook niets anders qua woordenschat en niveau verwacht van een tokkie die fulltime in de horeca werkt.
Hang je lul voor de gein eens in de printer, kun je testen of je syfilis hebt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:39 schreef KingRoland het volgende:
Hoe kan je jezelf online testen kan toch niet
Je mist mijn punt volledig en vervolgens ga je janken dat ik je ergens op aanspreek.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het was gewoon een leuk grapje. Dat jij zo kleinzerig doet kan ik ook niks aan doen. Ik heb zelfs een like gekregen voor die post. Anders ga je maar terug naar Turkije.
Ja, is voor proleten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:39 schreef Charrell het volgende:
Is iemand hier bekend met Krav Maga?
Iemand die ik kende van 200kg deed dat atlijdquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:39 schreef Charrell het volgende:
Pak die vieze Amsterdammer maar even aanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je mist mijn punt volledig en vervolgens ga je janken dat ik je ergens op aanspreek.
Ga lekker in een vieze gracht zwemmen.
Iemand die ik kende van de sportschool deed hetquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:39 schreef Charrell het volgende:
Nee jij daar in Stronthoop bent een lekkere.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pak die vieze Amsterdammer maar even aan.
Dacht dat we vrienden waren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je mist mijn punt volledig en vervolgens ga je janken dat ik je ergens op aanspreek.
Ga lekker in een vieze gracht zwemmen.
*"Enschede"quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee jij daar in Stronthoop bent een lekkere.
Dat dacht ik ook. Als ik een quote-melding van je krijg laatste tijd, is het een matige Marokkanengrap.quote:
Ga je nu je neven erbij halen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Als ik een quote-melding van je krijg laatste tijd, is het een matige Marokkanengrap.
Misschien moet je in de leer bij @:GGMM hoe dat wel moet!
Kost nu geen reet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan moet ik 20 vliegtickets gaan kopen, ja doei.
Dacht dat wij ook vrienden waren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
Ik snap het aan de ene kant wel, maar ja Tjacka kan er ook niks aan doen dat hij helemaal niet grappig is.
Geen idee wat een marrokaantje is.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vast gestolen door een marrokaantje. @:erasmus zo wel goed?
Oke. Ik hou mijn mond.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen idee wat een marrokaantje is.
Gelukkig was het geen Marokkaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |