Ik had precorona met een maat nog de opvatting om een keer lang weekendje naar Marokko te vliegen voor een voetbalwedstrijdje aangezien het geen drol meer kost om daarheen te vliegen. Dat schijnt daar wel booming (no pun intended trouwens) te zijn. Maar dat zit er nu ook niet meer in.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan moet ik 20 vliegtickets gaan kopen, ja doei.
Eerder dit jaar konden al de mensen die daarheen waren toch niet/nauwelijks terugkomen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had precorona met een maat nog de opvatting om een keer lang weekendje naar Marokko te vliegen voor een voetbalwedstrijdje aangezien het geen drol meer kost om daarheen te vliegen. Dat schijnt daar wel booming (no pun intended trouwens) te zijn. Maar dat zit er nu ook niet meer in.
Niet gelachen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hier een leuke Marokkanenmop die ik zojuist vond in cyberspace:
Een Turk en een Marokkaan gaan naar een uitverkoop van een onderbroekwinkel.
De Turk koopt 7 onderbroeken en de Marokkaan 12.
Vraagt de marokkaan aan de Turk: ewa Turk, waarom jij koopt 7 onderbroeken?
Zegt de turk: hahaha, je weet toch maandag, dinsdag, woensdag, elke dag vers..
Vraagt de Turk zo van: ewa Mocro, waarom jij koopt 12 onderbroek?
Zegt de Mocro: hahaha, je weet toch Januari, Februari...... hahahah
hahahahaaa
Op de mat is iedereen gelijk. Ons uitgangspunt is elkaar helpen en elkaar respecteren. Dat in een ongedwongen sfeer. Wij leven naar het motto, er is geen IK alleen een WIJ.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die ik kende van 200kg deed dat atlijd
Toen dacht ik oh dan zal het wel geen sport zijn.
Oh dat lees ik al dat is niks voor mijquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:50 schreef Charrell het volgende:
Op de mat is iedereen gelijk. Ons uitgangspunt is elkaar helpen en elkaar respecteren. Dat in een ongedwongen sfeer. Wij leven naar het motto, er is geen IK alleen een WIJ.
Onderbroek wordt steeds gewassen als ze onder de douche staanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hier een leuke Marokkanenmop die ik zojuist vond in cyberspace:
Een Turk en een Marokkaan gaan naar een uitverkoop van een onderbroekwinkel.
De Turk koopt 7 onderbroeken en de Marokkaan 12.
Vraagt de marokkaan aan de Turk: ewa Turk, waarom jij koopt 7 onderbroeken?
Zegt de turk: hahaha, je weet toch maandag, dinsdag, woensdag, elke dag vers..
Vraagt de Turk zo van: ewa Mocro, waarom jij koopt 12 onderbroek?
Zegt de Mocro: hahaha, je weet toch Januari, Februari...... hahahah
hahahahaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Wel goed voor jonge kinderen denk ik..quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat lees ik al dat is niks voor mij
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Onderbroek wordt steeds gewassen als ze onder de douche staan
[ afbeelding ]
Heeft @kapiteintje ook deze OP geschreven?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:50 schreef Charrell het volgende:
[..]
Op de mat is iedereen gelijk. Ons uitgangspunt is elkaar helpen en elkaar respecteren. Dat in een ongedwongen sfeer. Wij leven naar het motto, er is geen IK alleen een WIJ.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:51 schreef Caland het volgende:
Er zitten twee Marokkanen in een auto, wie rijdt er?Die kende ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik het niet doe? Of wat bedoel je? Wat insinueer je hiermee?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:52 schreef Charrell het volgende:
[..]
Wel goed voor jonge kinderen denk ik..
Nee kutkop, in het algemeenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik het niet doe? Of wat bedoel je? Wat insinueer je hiermee?
Gebruik eens niet van die woorden zoals insinueren en dergelijke.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik het niet doe? Of wat bedoel je? Wat insinueer je hiermee?
Sorryquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gebruik eens niet van die woorden zoals insinueren en dergelijke.
Ik was heel toevallig precies 1 week voor de lockdown naar Casablanca gegaan met twee vrienden (allebei ethnische Nederlanders) voor vakantie. Marokkaanse clubvoet is echt te gek bij de topclubs, de Ultras daar zijn nog meer doorgesnoven, zieke TIFO en maken er een heksenketel vanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had precorona met een maat nog de opvatting om een keer lang weekendje naar Marokko te vliegen voor een voetbalwedstrijdje aangezien het geen drol meer kost om daarheen te vliegen. Dat schijnt daar wel booming (no pun intended trouwens) te zijn. Maar dat zit er nu ook niet meer in.
Bij Krav Maga is mijn voorstelling 'iemand valt je met een mes aan en je probeert hem uit te schakelen'quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:52 schreef Charrell het volgende:
[..]
Wel goed voor jonge kinderen denk ik..
Juistquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Krav Maga is mijn voorstelling 'iemand valt je met een mes aan en je probeert hem uit te schakelen'
Vooruit plannen he. Maar zal wel voor d'r neefjes zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:57 schreef GGMM het volgende:
Maar tegen de tijd dat hij op Krag Maga (ofzo) kan gaan zijn we toch 10 jaar verder ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |