Ja.. ‘er een tik van hebben om...’quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik noteer dit even. Nooit van gehoord.
Maar een tik hebben voor iets is dus hetzelfde als een zwak hebben voor iets?
Ik leer elke dag bij.
Scrummie is expert in regionale spreektaal. Hij erkent dit niet. Sorry, maar je post is verworpen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:09 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja.. ‘er een tik van hebben om...’
Typisch een uitspraak voor een blauwe die denkt dat hij boven de rest staat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Scrummie is expert in regionale spreektaal. Hij erkent dit niet. Sorry, maar je post is verworpen.
De zaak is hiermee afgedaan.
Ja, leuk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
Ik ken wel het gezegde een tik van de molen hebben gehad.
Lijkt mij uitstekend passen bij user @:charrell
Past meer bij Lennyquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:13 schreef Scrummie het volgende:
Ik ken alleen 'een tic hebben'. Dat je dus een doorgedraaide idioot bent.
Dit is geen spreekwoord en ook niet regionaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Charlotte heeft een tik van de molen gehad.
(dit is een regionaal spreekwoord)
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:13 schreef fetX het volgende:
Eens met @:Lenny_Leonard en @:Scrummie
Ter info.
Een blauwe?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:13 schreef Charrell het volgende:
[..]
Typisch een uitspraak voor een blauwe die denkt dat hij boven de rest staat.
Luister natnek, als ik dat wil zeggen/typen doe ik dat op mijn manier.
Mijn zaak is mijn zaak.
Hij woont in een ziekenhuis?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Maar @:Lenny_leonard werkt in de zorg en is een held
klap van de molen hans.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is geen spreekwoord en ook niet regionaal.
Dat wel ja. Maar dat schrijf je anders en paste ook totaal niet in de zin van @Charrellquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:13 schreef Scrummie het volgende:
Ik ken alleen 'een tic hebben'. Dat je dus een doorgedraaide idioot bent.
Oh, ik ook binnenkort.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje op de hoogte blijven, hij werkt gewoon weer. Binnenkort dan.
Geloof er niets van.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:17 schreef Charrell het volgende:
[..]
Oh, ik ook binnenkort.
Dus ik ben ook niet meer werkloos.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:17 schreef Charrell het volgende:
[..]
Oh, ik ook binnenkort.
Alsof er iemand een zwanger mens gaat aannemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:17 schreef Charrell het volgende:
[..]
Oh, ik ook binnenkort.
Heb niemand nodig die me de les leest.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof er iemand een zwanger mens gaat aannemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |