quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:18 schreef onlogisch het volgende:
User @:El-stinho zet moderator @:Lenny_Leonard kinderlijk eenvoudig voor aap.
@Doublepainquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
1 user heeft 2 mods te pakken.
[ afbeelding ]
Ik wilde het daar eigenlijk ook bij laten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan tyf je toch lekker op? Debiel.
Zou Rober nog de kerst halen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit zal hem angst aanjagen, vast en zeker
''Ze nemen ons totaal niet serieus''quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Rober nog de kerst halen?
De horeca gaat dit jaar niet meer open. Met dat scenario houdt Koninklijke Horeca Nederland ernstig rekening, zegt landelijk voorzitter Robèr Willemsen tegen deze nieuwssite. Het kabinet maakte vanavond bekend dat de gedeeltelijke lockdown nog zeker tot in december gaat duren. ,,Het is om moedeloos van te worden. Ze nemen ons gewoon totaal niet serieus”, verzucht Willemsen.
Mwa wel wat makkelijk scoren vanaf de zijlijn maar kan mij het schelen niet in de horeca werkende.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Ze nemen ons totaal niet serieus''
Och.. ik zie het.. je zou maar moderator zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:47 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat mijn zéér goede vriendin @:Anneloos bij de Personae non gratae staat
Ik denk dat het nu midden in een ernstige situatie die voor ziekenhuizen weer dreigt wat bizar is om te schreeuwen dat de regering je niet serieus neemt. Ik denk dat, wanneer alles onder controle is, je weer prima gedegen punten kan maken als sector. Nu niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa wel wat makkelijk scoren vanaf de zijlijn maar kan mij het schelen niet in de horeca werkende.
De eerste die..?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:56 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Lenny_Leonard is de eerste
Oh, je spelfout was het trolletje?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:56 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Lenny_Leonard is de eerste
Tijd om je werk te doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:47 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat mijn zéér goede vriendin @:Anneloos bij de Personae non gratae staat
Of zet user 3rr0r maar in leesmodus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanbeleid. Ik overweeg uit pure nijd het livetopic op slot te gooien
Hier roddelen we niet. @3rr0rquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of zet user 3rr0r maar in leesmodus.
Ik vind dammen ook leuk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
Even een uurtje gesport. @:ggmm @:onlogisch @:sounddragon
Schijven gingen door het dak
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou ik in jouw geval ook niet doen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heb jij al gedaan vanavond neem ik aan?
quote:
Dan ga ik toch voor Trump, sorry.quote:
quote:
Sow, dat zijn wel connections zeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:02 schreef illusions het volgende:
Zal hier maar weer eens meedoen.
Vorige week @ 5.00 odds op Ajax ingezet (tegen Liverpool), verliezen ze door eigen fucking goal.
Gezworen nooit meer op Ajax in te zetten, toch leuke odds vandaag van @ 3.70 en het leek heel positief in de 1e helft, odds voor Atalanta gingen door 't dak tot 12 maar zelfs toen raadde een bevriendde bookie me aan om op dat moment uit te cashen op @ 2.8 ongeveer. Niet gedaan.
Pleurt dat hele luchtkasteel dus in mekaar na 22:00.
Goed ziek van, ga nu publiekelijk aankondigen dat ik nooit meer op Ajax inzet, helpt misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |