Zet 'm op, beest.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:44 schreef Caland het volgende:
Ja jongens, ik ben sporten @:ggmm @:onlogisch
Mijn favoriete dag, legday
Ter info
Succes vriend. Zonder Jetten dit keer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:44 schreef Caland het volgende:
Ja jongens, ik ben sporten @:ggmm @:onlogisch
Mijn favoriete dag, legday
Ter info
Ik spreek hier voor @mrstylo en mijzelf maar jouw mening doet er gelukkig niet toe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:47 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat mijn zéér goede vriendin @:Anneloos bij de Personae non gratae staat
Elke keer als ik Piet over de verdedigende middenvelder van Ivoorkust hoor zie ik hem weer in dat ijs spartelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat hij in de druks zat.
Bedankt Piet.
Ben je al klaar voor TBC?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik spreek hier voor @:mrstylo en mijzelf maar jouw mening doet er gelukkig niet toe.
Ik weet niet zo goed waarom ik nog kijk maar hij is echt nog veel senieler dan ooitquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke keer als ik Piet over de verdedigende middenvelder van Ivoorkust hoor zie ik hem weer in dat ijs spartelen.
Misschien en dan mijn eigen pad en niet die debiele club waarin ik jou volgdequote:
Hij blijft nog verrassend lang leven, is hij al in de 100?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waarom ik nog kijk maar hij is echt nog veel senieler dan ooit
86 en ook nog eens velerlei ziektes overleefd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij blijft nog verrassend lang leven, is hij al in de 100?
Wat denk je van de opstelling Stijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
86 en ook nog eens velerlei ziektes overleefd.
Gedurfd, weet niet of ik Tadic als 10 neer zou zetten met zijn snelheid, maar we gaan het wel zien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat denk je van de opstelling Stijn?
Liever Tadic centraal dan vanaf links.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gedurfd, weet niet of ik Tadic als 10 neer zou zetten met zijn snelheid, maar we gaan het wel zien.
Volgens Pieter hebben ze goed naar Napoli gekeken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gedurfd, weet niet of ik Tadic als 10 neer zou zetten met zijn snelheid, maar we gaan het wel zien.
Ik maak me nog het meest zorgen met Schuurs.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Pieter hebben ze goed naar Napoli gekeken.
Mazraoui ook wel als ik zie hoe open die kant vorige week lag en met de zijkanten van Atalanta.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik maak me nog het meest zorgen met Schuurs.
Wat drinken wij erbij?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:59 schreef fetX het volgende:
Ik was het oprecht helemaal vergeten. Straks lekker voetbal kijken
Wit wijntje denk ik. Bij voorkeur Verdejo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat drinken wij erbij?
@:Coco check deze ouwe zuipschuit.
Ik Münchner Weisse.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Wit wijntje denk ik. Bij voorkeur Verdejo.
@Bluedisplay GRAND PRESTIGEquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat drinken wij erbij?
@:Coco check deze ouwe zuipschuit.
Lekker die neuzen onderuit zien gaan. Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:59 schreef fetX het volgende:
Denk niet dat ze gaan winnen nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker die neuzen onderuit zien gaan. Jaaaaaaaaaaaaaaa
heb ingezet op Ajaxquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker die neuzen onderuit zien gaan. Jaaaaaaaaaaaaaaa
Opsporing Verzocht gaat eerst voor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:59 schreef fetX het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opsporing Verzocht gaat eerst voor.
Zie hier hoe ik Ajax en het Nederlands voetbal behandel. @:3rr0r
Bij Ajax kan je ook Marokkanen kijken hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opsporing Verzocht gaat eerst voor.
Zie hier hoe ik Ajax en het Nederlands voetbal behandel. @:3rr0r
hoop ik bij jou ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
hoop dat je al je geld verliest.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoop ik bij jou ook
oh nee dat kan helemaal niet
@:elan en @:drizzt_dourden @:charrell check deze grap
Dit zal hem angst aanjagen, vast en zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan tyf je toch lekker op? Debiel.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:18 schreef onlogisch het volgende:
User @:El-stinho zet moderator @:Lenny_Leonard kinderlijk eenvoudig voor aap.
@Doublepainquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
1 user heeft 2 mods te pakken.
[ afbeelding ]
Ik wilde het daar eigenlijk ook bij laten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan tyf je toch lekker op? Debiel.
Zou Rober nog de kerst halen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit zal hem angst aanjagen, vast en zeker
''Ze nemen ons totaal niet serieus''quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Rober nog de kerst halen?
De horeca gaat dit jaar niet meer open. Met dat scenario houdt Koninklijke Horeca Nederland ernstig rekening, zegt landelijk voorzitter Robèr Willemsen tegen deze nieuwssite. Het kabinet maakte vanavond bekend dat de gedeeltelijke lockdown nog zeker tot in december gaat duren. ,,Het is om moedeloos van te worden. Ze nemen ons gewoon totaal niet serieus”, verzucht Willemsen.
Mwa wel wat makkelijk scoren vanaf de zijlijn maar kan mij het schelen niet in de horeca werkende.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Ze nemen ons totaal niet serieus''
Och.. ik zie het.. je zou maar moderator zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat het nu midden in een ernstige situatie die voor ziekenhuizen weer dreigt wat bizar is om te schreeuwen dat de regering je niet serieus neemt. Ik denk dat, wanneer alles onder controle is, je weer prima gedegen punten kan maken als sector. Nu niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa wel wat makkelijk scoren vanaf de zijlijn maar kan mij het schelen niet in de horeca werkende.
De eerste die..?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:56 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Lenny_Leonard is de eerste
Oh, je spelfout was het trolletje?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:56 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Lenny_Leonard is de eerste
Tijd om je werk te doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:47 schreef onlogisch het volgende:
Of zet user 3rr0r maar in leesmodus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanbeleid. Ik overweeg uit pure nijd het livetopic op slot te gooien
Hier roddelen we niet. @3rr0rquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of zet user 3rr0r maar in leesmodus.
Ik vind dammen ook leuk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
Even een uurtje gesport. @:ggmm @:onlogisch @:sounddragon
Schijven gingen door het dak
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou ik in jouw geval ook niet doen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heb jij al gedaan vanavond neem ik aan?
quote:
Dan ga ik toch voor Trump, sorry.quote:
quote:
Sow, dat zijn wel connections zeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:02 schreef illusions het volgende:
Zal hier maar weer eens meedoen.
Vorige week @ 5.00 odds op Ajax ingezet (tegen Liverpool), verliezen ze door eigen fucking goal.
Gezworen nooit meer op Ajax in te zetten, toch leuke odds vandaag van @ 3.70 en het leek heel positief in de 1e helft, odds voor Atalanta gingen door 't dak tot 12 maar zelfs toen raadde een bevriendde bookie me aan om op dat moment uit te cashen op @ 2.8 ongeveer. Niet gedaan.
Pleurt dat hele luchtkasteel dus in mekaar na 22:00.
Goed ziek van, ga nu publiekelijk aankondigen dat ik nooit meer op Ajax inzet, helpt misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |