Eigen zaak openmaken. Klaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:19 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heb niemand nodig die me de les leest.
Nee.quote:
Openmaken ah zimmelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee.
00:56
Goed filmpje overigens.
Oh die miem was ik alweer vergeten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee.
00:56
Goed filmpje overigens.
Je hebt niet alleen maar mensen nodig die in je geloven als je ergens wilt komen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een passief agressieve post.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:36 schreef Charrell het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen maar mensen nodig die in je geloven als je ergens wilt komen.
Het maakt je beter je best te willen doen om uiteindelijk het tegendeel te bewijzen.
Prima instelling.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:36 schreef Charrell het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen maar mensen nodig die in je geloven als je ergens wilt komen.
Het maakt je beter je best te willen doen om uiteindelijk het tegendeel te bewijzen.
Deze memequote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eigen zaak openmaken. Klaar.
4 maandjes betaald verlof vervolgens.
De leven.
welk boek ben je aan het lezen of is het gewoon uit de Viva?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:36 schreef Charrell het volgende:
[..]
Eigen ervaringquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
welk boek ben je aan het lezen of is het gewoon uit de Viva?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een quote van vriend Toon.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omeletje bakken met paprika, kipfilet en kaas. Pleur er ook wat kruiden in.quote:
Bevalt dat een beetje?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Omeletje bakken met paprika, kipfilet en kaas. Pleur er ook wat kruiden in.
Simpel en teringlekker.
Ik mag pas over 2 uur lunchen, dan is mijn vasten over (intermittent fasting 18:6)
Ja hoor. Had mij in 2018 en 2019 erg geholpen met afvallen in combinatie met sporten (30 kg afgevallen in ruim een half jaar tijd).quote:
Wat eet je dan zoal in die 6 uurtjes?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja hoor. Had mij in 2018 en 2019 erg geholpen met afvallen in combinatie met sporten (30 kg).
Ben alweer begonnen en nu in mijn tweede week ben ik het alweer gewend.
Volledige maaltijden: ik breek mijn vasten met een brunch en na het avondeten stop ik weer met eten, maximaal tot 20 uur. Daarna 16 of 18 uur vasten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat eet je dan zoal in die 6 uurtjes?
Klinkt goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Volledige maaltijden: ik breek mijn vasten met een brunch en na het avondeten stop ik weer met eten, maximaal tot 20 uur)
Gezonde snacks (fruit, eiwitrepen, eiwitshakes)
Zo min mogelijk troep. Zo eiwitrijk mogelijk. 1 cheat day per week om het dragelijk te maken.
Deze bron met bijbehorende vegagekkies zijn erg cringe en gênant, maar hun artikel en uitleg over IF klopt 100%:quote:
Goede tip maatquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Omeletje bakken met paprika, kipfilet en kaas. Pleur er ook wat kruiden in.
Simpel en teringlekker.
Ik mag pas over 2 uur lunchen, dan is mijn vasten over (intermittent fasting 18:6)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |