Bizar he?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sow, dat zijn wel connections zeg.
Van de week had ik geld ingezet op under 5.5 goals bij Milan-Roma. Normaal gesproken een klein bankertje. Geeft die scheids 2 onterechte penals en wordt het 3-3quote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:02 schreef illusions het volgende:
Zal hier maar weer eens meedoen.
Vorige week @ 5.00 odds op Ajax ingezet (tegen Liverpool), verliezen ze door eigen fucking goal.
Gezworen nooit meer op Ajax in te zetten, toch leuke odds vandaag van @ 3.70 en het leek heel positief in de 1e helft, odds voor Atalanta gingen door 't dak tot 12 maar zelfs toen raadde een bevriendde bookie me aan om op dat moment uit te cashen op @ 2.8 ongeveer. Niet gedaan.
Pleurt dat hele luchtkasteel dus in mekaar na 22:00.
Goed ziek van, ga nu publiekelijk aankondigen dat ik nooit meer op Ajax inzet, helpt misschien.
Ik kan wel leven met 2-2, alhoewel het wel heel zonde is als je eerst 0-2 voorstaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:54 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm graag je mening over Atalanta-Ajax.
Hier kan ik me wel in vinden ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan wel leven met 2-2, alhoewel het wel heel zonde is als je eerst 0-2 voorstaat.
Maar tot die (totaal onterechte) penalty waren zij gewoon beter. Wij waren waren beter tot de 0-2 en daarna ging het een beetje gelijk op. Dus 2-2 prima.
Ik ben wel woedend over Antony. Eerst Kudus en nu hijKutzooi.
Oh valt het mee ja? Ik heb nog niks gelezen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden ja.
Ik ben ook woedend, gelukkig lijkt het mee te vallen. Die kan wel ballen.
Gelukkig trekt Rob Jetten een grens.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:16 schreef Caland het volgende:
Ah die boeren gaan nu ook al politici met corona thuis opzoeken
Wat een nobel volk is het toch
Ten Hag sloot uit dat hij na Kudus ook zijn andere veelbelovende aankoop voor lange tijd moet missen. ,,Hij maakt het goed, behalve dat het een ernstige overtreding was, want zijn noppen stonden vol aan de zijkant van Antony’s scheenbeen. Ten Hag voegde eraan toe niet te vrezen voor een ernstige blessure van Antony, die verrassend vanaf links begonquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh valt het mee ja? Ik heb nog niks gelezen.
Wat een bazenspeler.
Je zag dat eigenlijk al aan de manier van rollen en hoe hij op de brancard ging zittenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ten Hag sloot uit dat hij na Kudus ook zijn andere veelbelovende aankoop voor lange tijd moet missen. ,,Hij maakt het goed, behalve dat het een ernstige overtreding was, want zijn noppen stonden vol aan de zijkant van Antony’s scheenbeen. Ten Hag voegde eraan toe niet te vrezen voor een ernstige blessure van Antony, die verrassend vanaf links begon
Oké dokter Caland.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zag dat eigenlijk al aan de manier van rollen en hoe hij op de brancard ging zitten
Godszijdank.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ten Hag sloot uit dat hij na Kudus ook zijn andere veelbelovende aankoop voor lange tijd moet missen. ,,Hij maakt het goed, behalve dat het een ernstige overtreding was, want zijn noppen stonden vol aan de zijkant van Antony’s scheenbeen. Ten Hag voegde eraan toe niet te vrezen voor een ernstige blessure van Antony, die verrassend vanaf links begon
Nee dat viel niet mee maar Promes is ook niet echt in vorm dus ik begreep wel dat Ten Hag wachte.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godszijdank.
Ja die Neres had er wel eerder uit gemogen overigens. Die vond ik niet geweldig.
En ik ben bang dat die verdediger ook iets te licht is voor dit niveau, al was die spits van hun ook gewoon erg goed.
True, al vond ik die 2-2 de schuld van Blind.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat viel niet mee maar Promes is ook niet echt in vorm dus ik begreep wel dat Ten Hag wachte.
Schuurs wordt wel een leuke speler voor de eredivisie maar niet meer denk ik, ik hield elke keer mijn hart vast als die donkere vriend voorin de bal kreeg.
Neres en Antony zijn allebei op hun best vanaf rechts, dat switchen ging nog niet echt geweldig al kwam er wel de 2e goal uitquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godszijdank.
Ja die Neres had er wel eerder uit gemogen overigens. Die vond ik niet geweldig.
En ik ben bang dat die verdediger ook iets te licht is voor dit niveau, al was die spits van hun ook gewoon erg goed.
begon bij Gravenberch meen ik, balverlies met 6 man voor de bal is wel dodelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, al vond ik die 2-2 de schuld van Blind.
En dat hij meeging in de aanval vond ik wel weer leuk.
Ja ik weet niet, wordt een twijfelgevalletje inderdaadd. Die donkere spits was ook gewoon wel echt goed.
Wel 100% pass accuracyquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:34 schreef GGMM het volgende:
En Klaiber heeft 30 passes op Onana gegeven.
Blind deed heel raar bij die 2-2.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, al vond ik die 2-2 de schuld van Blind.
En dat hij meeging in de aanval vond ik wel weer leuk.
Ja ik weet niet, wordt een twijfelgevalletje inderdaadd. Die donkere spits was ook gewoon wel echt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |