Eens.quote:
Dat komt dus ook uitquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had dit zo graag gewild hè.....
Weet Ron dat zelf eigenlijk al?quote:
Zou wel plottwist zijn als het alsnog Nikkie blijkt te zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel jammer dat er 0 spanning nog rond hangt nu.
Toch een klein smetje op een verder heel tof seizoen
Of Tygoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Zou wel plottwist zijn als het alsnog Nikkie blijkt te zijn
😎quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Zou wel plottwist zijn als het alsnog NikkieTygo blijkt te zijn
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En over 2,5 maand mogen we alweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:28 schreef jcdragon het volgende:
[..]Ben benieuwd of de pot met bn-ers niet op isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het ook een leuke twist gevonden hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had dit zo graag gewild hè.....
Of dit jubileumseizoen was een afsluiter van de BN'ers en ze gaan nu verder met onbekende Nederlandersquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de pot met bn-ers niet op is
Er komen steeds weer nieuwe bij, dus die raakt niet echt op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de pot met bn-ers niet op is
Dat zou heel erg mooi zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Of dit jubileumseizoen was een afsluiter van de BN'ers en ze gaan nu verder met onbekende Nederlanders
Yes plsquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Of dit jubileumseizoen was een afsluiter van de BN'ers en ze gaan nu verder met onbekende Nederlanders
2 maanden en 1 weekquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:32 schreef Moira het volgende:
Nog even genieten van dit muziekje
Al is de wacht straks minder lang, over 3 maanden horen we 'm weer
Voor de helft verwijs ik je door naar de websitequote:
En dan staat vervolgens op de website 1 zinnetje extraquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor de helft verwijs ik je door naar de website
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:32 schreef Moira het volgende:
Nog even genieten van dit muziekje
Al is de wacht straks minder lang, over 3 maanden horen we 'm weer
Wat staat er nog meer op?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:34 schreef heywoodu het volgende:
"Als hij/zij het is, heeft hij/zij het echt zó goed gedaan!"
Die is alvast doorgestreept op de bingokaart.
Of zo'n uitleg, waarvan je denkt, ja wat moet je er mee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:34 schreef Moira het volgende:
[..]
En dan staat vervolgens op de website 1 zinnetje extra
Oepsquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:35 schreef roos94 het volgende:
Op insta fotos hebben ze totaal geen 1.5m gehouden ze staan allemaal als een kluppie op elkaar. Maar op publieke tv natuurlijk wel netjed afstand![]()
![]()
Ken haar ook echt alleen maar van beide seizoenen. Voor de rest geen ideequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:35 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Was die Tina alweer vergeten
Nu niet meer helaas
Bij aankomst liepen ze ook vlak naast elkaar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:35 schreef roos94 het volgende:
Op insta fotos hebben ze totaal geen 1.5m gehouden ze staan allemaal als een kluppie op elkaar. Maar op publieke tv natuurlijk wel netjed afstand![]()
![]()
Opnames in Italië zijn voor corona hequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:35 schreef roos94 het volgende:
![]()
Nee finale aflevering stonden ze maandag op elkaar bij fotosquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Opnames in Italië zijn voor corona he
valt mij ook op jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:36 schreef Cee het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen dat holle geluid.
Ik was haar tussen de seizoenen in ook alweer vergeten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ken haar ook echt alleen maar van beide seizoenen. Voor de rest geen idee
Toen Tina exit ging, zei ze in haar afscheidspraatje met Rik dat ze beter aan 'wie is de drol' mee kon doenquote:
Tina had het over Wie is de drol? Omdat ze het zelf zo slecht deed.quote:
Iets met dat vooral deze groep zó leuk is. Ook al doorgestreeptquote:
Idd jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:36 schreef Cee het volgende:
Ja, beetje vreemd om in een kerk te gaan zitten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:36 schreef Cee het volgende:
lol idd gemist, thanksquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:37 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Toen Tina exit ging, zei ze in haar afscheidspraatje met Rik dat ze beter aan 'wie is de drol' mee kon doen
Of een kandidaat die de mol eigenlijk betrapt heeft, maar daar niks mee heeft gedaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets met dat vooral deze groep zó leuk is. Ook al doorgestreept
Ik gok op 21quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
We gaan toch niet echt de mol weten pas om 21:15 he?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:37 schreef tralalala het volgende:
Ja leuk, doe even de onthulling. DIT BOEIT NIEMAND
Helaas nog een halfuur wachten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:37 schreef tralalala het volgende:
Ja leuk, doe even de onthulling. DIT BOEIT NIEMAND
Ja, hier had dus wel publiek bij gemogen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, beetje vreemd om in een kerk te gaan zitten.
Toen ik het hoorde, dacht ik ook dat is wel heel erg laat zo na 45 minuten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
We gaan toch niet echt de mol weten pas om 21:15 he?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, hier had dus wel publiek bij gemogen.
Geen Vondelpark, dus maar Vondelkerkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, beetje vreemd om in een kerk te gaan zitten.
Die was heel raar ja. Ook totaal onnodig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:38 schreef Jemoederniet het volgende:
Rare executie was dat met Horace, nooit duidelijk geworden waarom dat zo moest verlopen.
Dat hadden de Belgen wel meer diepgang gegeven.
Nee.quote:
Die wending was ook zo stom ineensquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:40 schreef Moira het volgende:
Ja maar hier zie je ze nou al terwijl ze het al weten, of hebben ze weer zo stom gedaan dat die 3 het zelf ook een jaar niet weten?
Ja. Misschien de uitnodigingen vergeten te versturen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, hier had dus wel publiek bij gemogen.
nou dit dus jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die wending was ook zo stom ineensEcht joh, wie heeft er meerwaarde aan als de finalisten het ook pas live weten?
Rustigquote:
Vondel konden ze niet loslaten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Geen Vondelpark, dus maar Vondelkerk
Nikkie en Jeroen weten het sws door die hintsquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:40 schreef Moira het volgende:
Ja maar hier zie je ze nou al terwijl ze het al weten, of hebben ze weer zo stom gedaan dat die 3 het zelf ook een jaar niet weten?
Ik hoop dat ze dit eens uit de voorlaatste aflevering halen. Zodat we het alleen in de onthulling horen.quote:
Omdat SPANNINGquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:43 schreef Moira het volgende:
Snap niet dat ze dit zelf niet zonde van de tijd vinden, waarom niet zo veel mogelijk tijd voor molacties?
Of gewoon zoals de Belgen, gelijk de onthulling en de aflevering daarna helemaal voor molactiesquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit eens uit de voorlaatste aflevering halen. Zodat we het alleen in de onthulling horen.
Zo keek die inderdaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:43 schreef Legoblokje het volgende:
Jeroen kan zich niet meer inhouden
We hebben beide punten behaald in ESF poulequote:
Oh ja, verdomdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:44 schreef Moira het volgende:
Tygo verbaasddie dacht ff dat hij de winnaar was
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Of gewoon zoals de Belgen, gelijk de onthulling en de aflevering daarna helemaal voor molacties
Dat zou ik ook willen. Maar dat is nu nog wat teveel verandering voor de makers.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Of gewoon zoals de Belgen, gelijk de onthulling en de aflevering daarna helemaal voor molacties
Nikkie zou wel shocking zijn geweest iddquote:
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben beide punten behaald in ESF poule
Ditquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weleens leuk eigenlijk back to basic zo.
Ja wel heel droogquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:45 schreef Moira het volgende:
Niet eens een sick editje voor het jubileumseizoen
Iedereen de schuld van de geven ×10quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Nou ben benieuwd wat voor molacties Jeroen heeft uitgehaald.
Ja, veel beter.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Weleens leuk eigenlijk back to basic zo.
Prima zoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:46 schreef Redefine het volgende:
Zo binnen een kwartier al het begin van de molacties
Dat is dan inderdaad wel weer zo ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:45 schreef Moira het volgende:
Niet eens een sick editje voor het jubileumseizoen
Doet hij nog RTL Boulevard voice over? Is dat niet heel weird als er WIDM items komen en hij moet het doen? Of hebben ze die niet meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nog steeds bij Jeroen de hele tijd het gevoel naar een voice over te luisteren
Jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doet hij nog RTL Boulevard voice over? Is dat niet heel weird als er WIDM items komen en hij moet het doen? Of hebben ze die niet meer
Baasquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:48 schreef Cee het volgende:
Jeroen riep een maand geleden dus al een keer hardop IK BEN DE MOL! in de ochtendshow op radio 2.
'Oh'- Tinaquote:
Ik kijk niet vaal RTL BOulevard dus zou het niet weten, maar dat lijkt me inderdaad wel raar jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doet hij nog RTL Boulevard voice over? Is dat niet heel weird als er WIDM items komen en hij moet het doen? Of hebben ze die niet meer
Held.quote:
Omdat het gewoon in principe een grapje was, maar jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:48 schreef Moira het volgende:
OMG IK HEB JEROEN DAT HOREN ZEGGEN IN DE EERSTE AFLEVERINGhoezo heb ik dat niet opgepikt?
Dit had iedereen kunnen zeggen ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het gewoon in principe een grapje was, maar ja
Ja ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:50 schreef Redefine het volgende:
Nikkie haar make up is een stuk acceptabeler dan in de finale.
quote:
Echt hequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Hier moet je echt ballen van kneiterhard staal voor hebben
Ja, jammer dat ze geen maat houdt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:50 schreef Redefine het volgende:
Nikkie haar make up is een stuk acceptabeler dan in de finale.
Waarschijnlijk was 'ie daarvoor al weg, of daarna pas gepakt en geen 2e keer gekekenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar waarom zag Nikkie hem niet?
Misschien hoorde ze net de deur dichtgaan nadat Jeroen de ruimte had verlaten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ander moment achterom gekeken denk ik. Toen Jeroen er niet stond.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Net te laat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Echt heel blijquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:54 schreef heywoodu het volgende:
Dit is wat sneaky acties betreft wel een all-time hoogtepunt hoor
Iddquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:55 schreef Moira het volgende:
Bizar dat je 'm gezien hebt en zelfs dan nog 5 afleveringen twijfelt
Haha ja, blijft dan toch een mindfuckquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:55 schreef Moira het volgende:
Bizar dat je 'm gezien hebt en zelfs dan nog 5 afleveringen twijfelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |