Wat staat er nog meer op?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:34 schreef heywoodu het volgende:
"Als hij/zij het is, heeft hij/zij het echt zó goed gedaan!"
Die is alvast doorgestreept op de bingokaart.
Of zo'n uitleg, waarvan je denkt, ja wat moet je er mee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:34 schreef Moira het volgende:
[..]
En dan staat vervolgens op de website 1 zinnetje extra
Oepsquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:35 schreef roos94 het volgende:
Op insta fotos hebben ze totaal geen 1.5m gehouden ze staan allemaal als een kluppie op elkaar. Maar op publieke tv natuurlijk wel netjed afstand![]()
![]()
Ken haar ook echt alleen maar van beide seizoenen. Voor de rest geen ideequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:35 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Was die Tina alweer vergeten
Nu niet meer helaas
Bij aankomst liepen ze ook vlak naast elkaar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:35 schreef roos94 het volgende:
Op insta fotos hebben ze totaal geen 1.5m gehouden ze staan allemaal als een kluppie op elkaar. Maar op publieke tv natuurlijk wel netjed afstand![]()
![]()
Opnames in Italië zijn voor corona hequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:35 schreef roos94 het volgende:
![]()
Nee finale aflevering stonden ze maandag op elkaar bij fotosquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Opnames in Italië zijn voor corona he
valt mij ook op jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:36 schreef Cee het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen dat holle geluid.
Ik was haar tussen de seizoenen in ook alweer vergeten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ken haar ook echt alleen maar van beide seizoenen. Voor de rest geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |