Ken haar ook echt alleen maar van beide seizoenen. Voor de rest geen ideequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:35 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Was die Tina alweer vergeten
Nu niet meer helaas
Bij aankomst liepen ze ook vlak naast elkaar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:35 schreef roos94 het volgende:
Op insta fotos hebben ze totaal geen 1.5m gehouden ze staan allemaal als een kluppie op elkaar. Maar op publieke tv natuurlijk wel netjed afstand![]()
![]()
Opnames in Italië zijn voor corona hequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:35 schreef roos94 het volgende:
Op insta fotos hebben ze totaal geen 1.5m gehouden ze staan allemaal als een kluppie op elkaar. Maar op publieke tv natuurlijk wel netjed afstand![]()
![]()
Nee finale aflevering stonden ze maandag op elkaar bij fotosquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Opnames in Italië zijn voor corona he
valt mij ook op jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:36 schreef Cee het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen dat holle geluid.
Ik was haar tussen de seizoenen in ook alweer vergeten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ken haar ook echt alleen maar van beide seizoenen. Voor de rest geen idee
Toen Tina exit ging, zei ze in haar afscheidspraatje met Rik dat ze beter aan 'wie is de drol' mee kon doenquote:
Tina had het over Wie is de drol? Omdat ze het zelf zo slecht deed.quote:
Iets met dat vooral deze groep zó leuk is. Ook al doorgestreeptquote:
Idd jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:36 schreef Cee het volgende:
Ja, beetje vreemd om in een kerk te gaan zitten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:36 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |