Iedereen de schuld van de geven ×10quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Nou ben benieuwd wat voor molacties Jeroen heeft uitgehaald.
Ja, veel beter.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Weleens leuk eigenlijk back to basic zo.
Prima zoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:46 schreef Redefine het volgende:
Zo binnen een kwartier al het begin van de molacties
Dat is dan inderdaad wel weer zo ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:45 schreef Moira het volgende:
Niet eens een sick editje voor het jubileumseizoen
Doet hij nog RTL Boulevard voice over? Is dat niet heel weird als er WIDM items komen en hij moet het doen? Of hebben ze die niet meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nog steeds bij Jeroen de hele tijd het gevoel naar een voice over te luisteren
Jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doet hij nog RTL Boulevard voice over? Is dat niet heel weird als er WIDM items komen en hij moet het doen? Of hebben ze die niet meer
Baasquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:48 schreef Cee het volgende:
Jeroen riep een maand geleden dus al een keer hardop IK BEN DE MOL! in de ochtendshow op radio 2.
'Oh'- Tinaquote:
Ik kijk niet vaal RTL BOulevard dus zou het niet weten, maar dat lijkt me inderdaad wel raar jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doet hij nog RTL Boulevard voice over? Is dat niet heel weird als er WIDM items komen en hij moet het doen? Of hebben ze die niet meer
Held.quote:
Omdat het gewoon in principe een grapje was, maar jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:48 schreef Moira het volgende:
OMG IK HEB JEROEN DAT HOREN ZEGGEN IN DE EERSTE AFLEVERINGhoezo heb ik dat niet opgepikt?
Dit had iedereen kunnen zeggen ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het gewoon in principe een grapje was, maar ja
Ja ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:50 schreef Redefine het volgende:
Nikkie haar make up is een stuk acceptabeler dan in de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |