Doet hij nog RTL Boulevard voice over? Is dat niet heel weird als er WIDM items komen en hij moet het doen? Of hebben ze die niet meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nog steeds bij Jeroen de hele tijd het gevoel naar een voice over te luisteren
Jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doet hij nog RTL Boulevard voice over? Is dat niet heel weird als er WIDM items komen en hij moet het doen? Of hebben ze die niet meer
Baasquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:48 schreef Cee het volgende:
Jeroen riep een maand geleden dus al een keer hardop IK BEN DE MOL! in de ochtendshow op radio 2.
'Oh'- Tinaquote:
Ik kijk niet vaal RTL BOulevard dus zou het niet weten, maar dat lijkt me inderdaad wel raar jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doet hij nog RTL Boulevard voice over? Is dat niet heel weird als er WIDM items komen en hij moet het doen? Of hebben ze die niet meer
Held.quote:
Omdat het gewoon in principe een grapje was, maar jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:48 schreef Moira het volgende:
OMG IK HEB JEROEN DAT HOREN ZEGGEN IN DE EERSTE AFLEVERINGhoezo heb ik dat niet opgepikt?
Dit had iedereen kunnen zeggen ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het gewoon in principe een grapje was, maar ja
Ja ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:50 schreef Redefine het volgende:
Nikkie haar make up is een stuk acceptabeler dan in de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |