Pizzaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
Twee biefstukjes, tuinerwten, rijst
@:drizzt_dourden
Buikspek vooraf en dry aged entrecote als hoofdgerecht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
Twee biefstukjes, tuinerwten, rijst
Godverdomme, ouwe Bourgondiërquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Buikspek vooraf en dry aged entrecote als hoofdgerecht.
Ik ben op hotel in Nederland hè. Normaal zou ik deze vakantie met de ballen bloot in Griekenland aan het zwembad hebben gelegen.quote:
99/100 punten op Edam-Volendam.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kreeg net Rotterdam @:kingroland372, straks nog een poging
Ik zou gewoon in het hotel blijven.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben op hotel in Nederland hè. Normaal zou ik deze vakantie met de ballen bloot in Griekenland aan het zwembad hebben gelegen.
Kutzooi.
Inteelt troepquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
99/100 punten op Edam-Volendam.
Precisiebommen genot.
Ja man prachtig.quote:
Ik hoor van iemand anders dat het er mooi uit ziet maar verhaaltechnisch nogal matig is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man prachtig.
Eerste wereld oorlog is sowieso een enorm onderbelichte periode in populaire films. Of niet @:yvonne ?
Niet spelen met mijn privéquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:19 schreef fetX het volgende: [..] @:Wereldgozer neemt @:Anneloos wel serieus.
GGD-woordvoerder Van Nistelrooij zegt dat de dagelijkse besmettingscijfers wel vaker niet helemaal correct zijn. "Stel: er is een storing van een paar uur of er zijn ergens zieken, dan kan dat al gevolgen hebben voor de dagcijfers. Wekelijkse cijfers die het RIVM publiceert zijn veel nauwkeuriger."quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:49 schreef Elan het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)gd-hart-voor-brabant
Wat een teringprutsers weer. @:Lenny_Leonard
Kan je nagaan...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:10 schreef onlogisch het volgende: Het moment dat zelfs user @:anneloos je niet langer serieus neemt.
![]()
![]()
Hmmm dat klopt op zich wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoor van iemand anders dat het er mooi uit ziet maar verhaaltechnisch nogal matig is.
Op de eerste regel na niet gelezen. Goede naam wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
GGD-woordvoerder Van Nistelrooij zegt dat de dagelijkse besmettingscijfers wel vaker niet helemaal correct zijn. "Stel: er is een storing van een paar uur of er zijn ergens zieken, dan kan dat al gevolgen hebben voor de dagcijfers. Wekelijkse cijfers die het RIVM publiceert zijn veel nauwkeuriger."
Wekelijkse cijfers.
Jaarlijkse cijfers zijn nog nauwkeuriger!
*10. En 5 seizoenen Fear TWD, en 3 afleveringen TWD: World Beyond.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm dat klopt op zich wel.
Al zal iemand die al 7 seizoenen TWD kijkt dat waarschijnlijk toch niet opvallen.
Die Negan lul leeft nog steeds zeker?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*10. En 5 seizoenen Fear TWD, en 3 afleveringen TWD: World Beyond.
Holy fuckquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*10. En 5 seizoenen Fear TWD, en 3 afleveringen TWD: World Beyond.
Zeker.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Negan lul leeft nog steeds zeker?
Ik zal er maar niet bij vertellen dat ik elke afleveringen van seizoen 1-7 ongeveer 15 keer heb gezien.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Holy fuck
Heb gekeken tot en met Negan, dus ook wel veel gezien eigenlijk
quote:
Legitieme vraag. Heb er ook nog een gedroptquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:39 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwe vraag voor Braddie gedropt, @:elan
Toevallig al aanwezig.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Legitieme vraag. Heb er ook nog een gedropt
Nog maar één.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Legitieme vraag. Heb er ook nog een gedropt
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is geheel wederzijds user @:Anneloos
Verre vanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:19 schreef onlogisch het volgende:
User @:Jojoortje bakent haar terrein af. User @:Anneloos is onderdanig (Klopt dit @:Wereldgozer ??)
TERUG IN JE HOEK ONLO! Ik ben niet altijd onderdanigquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:19 schreef onlogisch het volgende:
User @:Jojoortje bakent haar terrein af. User @:Anneloos is onderdanig (Klopt dit @:Wereldgozer ??)
quote:
Een van die virusmannetjes pleitte voor een complete lockdown in Twente. Wel erg toevallig dat Twente en Duitsland tegelijk de mist ingaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:24 schreef Jojoortje het volgende:
Blijkbaar gaat het flink mis in Twente wat Corona betreft.
Gaan ze toch niet doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een van die virusmannetjes pleitte voor een complete lockdown in Twente. Wel erg toevallig dat Twente en Duitsland tegelijk de mist ingaan.
Succes.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:34 schreef Caland het volgende:
Even een uurtje gesport (die rug flink gesloopt weer) @:ggmm @:onlogisch
Precies op tijd voordat de razende apenaids begint
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:20 schreef Erasmus het volgende:
@:Scrummie
Je eindscore is 653! Probeer je score te verbeteren.
Son en Breugel: 94
Capelle aan den IJssel: 90
Weesp: 86
Terneuzen: 82
Heerhugowaard: 75
Heemskerk: 68
Houten: 67
Brunssum: 53
Bergeijk: 38
Soest: 0
Dit even ter info.
Koelkastje aan het plunderen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 04:17 schreef Charrell het volgende:
Het is een nacht, jalalala la la la..
Het is een nacht..
![]()
![]()
Het leven is een aaneenschakeling van teleurstellingen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:42 schreef Elan het volgende:
[..]
GM maat )
Lang niet gezien hier, hoe is de leef?
Dat klinkt heftig. Wil je er over praten met je boys van de SC?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het leven is een aaneenschakeling van teleurstellingen.
Dat klinkt heftig. Wil je er over praten met je boys van de SC?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:32 schreef Elan het volgende:
Had net gesprek via Zoom met vrouwelijke collega die ik sinds maart niet had gezien of gesproken maar herkende haar niet dus dacht dat ik de verkeerde had, maar ze had gewoon geen make-up op
Was een vi quote van de altijd onsympathieke Kessler. Maar mijn pa heeft een zwaar auto-ongeluk gehad, was kantje boord. Gelukkig gaat het nu de goede kant op, mag als het goed is morgen weer naar huis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klinkt heftig. Wil je er over praten met je boys van de SC?
Sterkte ouwe reus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was een vi quote van de altijd onsympathieke Kessler. Maar mijn pa heeft een zwaar auto-ongeluk gehad, was kantje boord. Gelukkig gaat het nu de goede kant op, mag als het goed is morgen weer naar huis.
Dat is niet best. Sterkte daar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was een vi quote van de altijd onsympathieke Kessler. Maar mijn pa heeft een zwaar auto-ongeluk gehad, was kantje boord. Gelukkig gaat het nu de goede kant op, mag als het goed is morgen weer naar huis.
Is nog wat te vroeg om dat te zeggen maar hij heeft wel heel veel hoofdpijn nog, en de revalidatie zal wel even in beslag nemen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sterkte ouwe reus.
Blijvend letsel?
Oh ellende maat. Fijn dat het de goede kant op gaat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
werklozenleefquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kijk NU flodder
@:zipportal
@:jr-style-93
Tering. Sterkte maxiquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ouwe baalt vooral dat hij niet kan werreke.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ellende maat. Fijn dat het de goede kant op gaat.
Moeilijke tijden dus. Naar huis in elk geval een mooie eerste stap wat dat betreft.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is nog wat te vroeg om dat te zeggen maar hij heeft wel heel veel hoofdpijn nog, en de revalidatie zal wel even in beslag nemen.
Sterkte maat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze post kreeg een like van user @wateropmars .quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ouwe baalt vooral dat hij niet kan werreke.
Maar dat zal jij wel niet snappen.
Jazeker, mijn pa is ook van de ouwe stempel. Die voelt zich bij wijze van schuldig tegenover zijn baas dat hij niet kan werken. Heb nu al medelijden met mijn ma.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moeilijke tijden dus. Naar huis in elk geval een mooie eerste stap wat dat betreft.
Oei, niet best. Sterkte makker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom medelijden met je moeder? Is die werkloos?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, mijn pa is ook van de ouwe stempel. Die voelt zich bij wijze van schuldig tegenover zijn baas dat hij niet kan werken. Heb nu al medelijden met mijn ma.
Dat kan hier al een maand. Wat een paupertoko.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
Wij kunnen als we op kantoor moeten werken vanaf gisteren een sneltest laten uitvoeren vooraf bij lichte klachten
@:elan vindt dit leuk.
Welke sneltest? Met bloed?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
Wij kunnen als we op kantoor moeten werken vanaf gisteren een sneltest laten uitvoeren vooraf bij lichte klachten
Omdat die nu mijn pa mag verzorgen die erg vervelend wordt als hij niet kan werken. Mijn moeder is niet werkloos hoor maar zal nu wel even wat vrije dagen opnemen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom medelijden met je moeder? Is die werkloos?
Oh en pics van je moeder?
Las ik nou laatst goed dat @Elan zich al 3 keer heeft laten testen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
Correctquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Las ik nou laatst goed dat @:elan zich al 3 keer heeft laten testen?
Nee hoor, ik ging voor mijn test nog even naar de sportschool, ziekenhuis zit er namelijk naast. Had toch mijn jaarlijkse verkoudheidje te pakken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Correct
User @:Caland gaat zich laten testen en dan zonder de uitslag af te wachten direct door naar de boomersportschool.
Door dat soort totaalidioten zijn nu dus de kroegen dicht. En bedankt hé!
Wat voor auto-ongeluk heeft hij gehad?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat die nu mijn pa mag verzorgen die erg vervelend wordt als hij niet kan werken. Mijn moeder is niet werkloos hoor maar zal nu wel even wat vrije dagen opnemen.
Mijn moeder is 50 ofzo.
Dat zal dan idd de bloedtest zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee joh, krijg je binnen een half uurtje uitslag.
Ah ja dan is het goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ging voor mijn test nog even naar de sportschool, ziekenhuis zit er namelijk naast.
Kia Picanto gok ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat voor auto-ongeluk heeft hij gehad?
Antigeentest toch? Binnenkort ook maar even proberenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal dan idd de bloedtest zijn.
Ik ben benieuwd of ze die ademtest al verkopen, vandaar. Die doet het binnen een minuutje. Als ze dat grootschalig weten te produceren kan jij weer naar de kroeg.
Kloptquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Las ik nou laatst goed dat @:elan zich al 3 keer heeft laten testen?
Volgens mij heten ze zo ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Antigeentest toch? Binnenkort ook maar even proberen
https://www.tno.nl/nl/ove(...)het-uur-een-uitslag/quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij heten ze zo ja.
Kan niet wachten tot die dingen bij de Kruidvat liggen (die ademtest dan) ofzo. Even blazen voor je naar buiten gaat en de wereld ziet er een stuk leuker uit weer.
Elan is 40 = boomer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt
Elan doet zich voor als boomer en is de hele dag in paniek
Ik heb het idee dat die dingen teringduur gaan worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal dan idd de bloedtest zijn.
Ik ben benieuwd of ze die ademtest al verkopen, vandaar. Die doet het binnen een minuutje. Als ze dat grootschalig weten te produceren kan jij weer naar de kroeg.
Uurtje is nog te lang.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:20 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.tno.nl/nl/ove(...)het-uur-een-uitslag/
Kostprijs zou enkele euro's zijn, dus dan kunnen wij inderdaad wel 100 euro aftikken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die dingen teringduur gaan worden.
Of hij is verliefd op een van die studentes die er bij hem in de teststraat staat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:21 schreef Mansjester het volgende:
Sommige mensen raken verslaafd aan coke, anderen aan seks. User @:Elan raakt verslaafd aan die Corona sneltest vrees ik
Voor typetjes als @Caland duurt het allemaal al snel te lang. Gelukkig heeft niet iedereen een concentratiespanne van slechts 30 seconden.quote:
Gaat mij erom dat je bij een test van max een minuut die dingen echt overal kan inzetten. Horeca, thuis, etc.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor typetjes als @:Caland duurt het allemaal al snel te lang. Gelukkig heeft niet iedereen een concentratiespanne van slechts 30 seconden.
Deze frontale aanval SCHREEUWT om een weerwoord van user @Calandquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor typetjes als @:Caland duurt het allemaal al snel te lang. Gelukkig heeft niet iedereen een concentratiespanne van slechts 30 seconden.
Dat zou een kroegentocht wel direct een hele nieuwe dimensie geven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat je bij een test van max een minuut die dingen echt overal kan inzetten. Horeca, thuis, etc.
Eindelijk weer naar de klote gaan bij technofeesten en -festivals.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat je bij een test van max een minuut die dingen echt overal kan inzetten. Horeca, thuis, etc.
Ik heb niet echt de neiging om een weerwoord te presenteren aan een user die zich hier op dagelijkse basis belachelijk maakt eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze frontale aanval SCHREEUWT om een weerwoord van user @:Caland
MIETJEquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de neiging om een weerwoord te presenteren aan een user die zich hier op dagelijkse basis belachelijk maakt eerlijk gezegd.
Theoretisch zou het met die sneltesten al moeten kunnen. Kost je wel een stevige duit extra maar genoeg zullen dat er voor over hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eindelijk weer naar de klote gaan bij technofeesten en -festivals.
Binnen een minuut negatief testen aan de deur en vervolgens in het toilet mijn kabouterpost openen
Oja ik bleef/blijf clean
Die Oubaha heeft er al 20.000 ingekocht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Theoretisch zou het met die sneltesten al moeten kunnen. Kost je wel een stevige duit extra maar genoeg zullen dat er voor over hebben.
Heb je dan elke keer klachten of zo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Correct
User @:Caland gaat zich laten testen en dan zonder de uitslag af te wachten direct door naar de boomersportschool.
Door dat soort totaalidioten zijn nu dus de kroegen dicht. En bedankt hé!
Frontale botsing, hoe precies zijn ze nog aan het uitzoeken. (zat uiteraard een vrouw achter het stuur van die andere auto)quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat voor auto-ongeluk heeft hij gehad?
zie ik nog niet zo snel gebeurenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
dat is goed klotequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frontale botsing, hoe precies zijn ze nog aan het uitzoeken. (zat uiteraard een vrouw achter het stuur van die andere auto)
Neuh, verkoudheidjes twee keer, en keer griep gehad een maand of wat geleden. Heb jonge neefjes ( @GGMM ) die gasten besmetten de boel als een malle.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je dan elke keer klachten of zo?
Mietje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Neuh, verkoudheidjes twee keer, en keer griep gehad een maand of wat geleden. Heb jonge neefjes ( @:GGMM ) die gasten besmetten de boel als een malle.
Wat een heerlijke troll is het tochquote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
@:onlogischVier jaar geleden had hij ook al die vrouwen die Bill Clinton beschuldigden van seksueel misbruik uitgenodigd.
[ afbeelding ]
Moet hij weten, doen ze het daar zoveel beter dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:43 schreef onlogisch het volgende:
De Belgische Jaap van Dissel brandt Nederland af op de boomerradio @:Caland @:Elan
@Elanquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:44 schreef Caland het volgende:
Sowieso al die paniekzaaiers die denken dat alleen strenge maatregelen helpen.![]()
Dat hebben we gezien toen zo ongeveer heel Italie op slot ging.
Die achterlijke Belgen mogen lekker hun bakkes houden met hun 10.000+ besmettingen gisteren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:43 schreef onlogisch het volgende:
De Belgische Jaap van Dissel brandt Nederland af op de boomerradio @:Caland @:Elan
*positieve testenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Die achterlijke Belgen mogen lekker hun bakkes houden met hun 10.000+ besmettingen gisteren.
Dat heeft anders aardig geholpen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:44 schreef Caland het volgende:
Sowieso al die paniekzaaiers die denken dat alleen strenge maatregelen helpen.![]()
Dat hebben we gezien toen zo ongeveer heel Italie op slot ging.
België test 2x zoveel als Nederland. Daar constateren ze 10k besmettingen per dag. Als wij evenveel zouden testen als de Belgen, op welk aantal zouden wij dan uitkomen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Die achterlijke Belgen mogen lekker hun bakkes houden met hun 10.000+ besmettingen gisteren.
Een enigszins vrouwelijke aanpak, maar dodelijk effectief bij users in de categorie @Scrummie @Elanquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de neiging om een weerwoord te presenteren aan een user die zich hier op dagelijkse basis belachelijk maakt eerlijk gezegd.
Exponentiële groei?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
België test 2x zoveel als Nederland. Daar constateren ze 10k besmettingen per dag. Als wij evenveel zouden testen als de Belgen, op welk aantal zouden wij dan uitkomen?
En Nederland heeft ook nog eens meer inwoners dan België!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
België test 2x zoveel als Nederland. Daar constateren ze 10k besmettingen per dag. Als wij evenveel zouden testen als de Belgen, op welk aantal zouden wij dan uitkomen?
*positieve testenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is rivd?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:50 schreef GGMM het volgende:
Opzich zou de beste oplossing zijn het doodschieten van Mark Rutte
Maar goed, je wil toch je karma schoonhouden.
@:rivd dit is een parodie op lange frans
rivdquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:50 schreef GGMM het volgende:
Je hebt de rijksvoorlichtingsdienst, de RVD, het RIVM (rijksinstituut voor volksgezondheid en milieu) en de AIVD (algemene inlichtingen en veiligheidsdienst)quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik me direct na het plaatsen ook af.
Raar
Tja omdat het nu even minder gaat, dat trek je middels maatregelen zo weer recht. Dit toch ook. Ophokken die Joden.quote:
Sorry makker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja leuk ik verspreek me.
Hoeven we niet gelijk zo lollig om te doen ofzo
Strengere maatregelen ook niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja omdat het nu even minder gaat, dat trek je middels maatregelen zo weer recht. Dit toch ook. Ophokken die Joden.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)esmettingen-a4016395
Mensen vriendelijk vragen om niet de hort op te gaan gaat hem in elk geval niet worden![]()
Bedankt Caland, dat plak ik met een post-it onderaan m'n scherm zodat ik het niet vergeet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt de rijksvoorlichtingsdienst, de RVD, het RIVM (rijksinstituut voor volksgezondheid en milieu) en de AIVD (algemene inlichtingen en veiligheidsdienst)
Hopelijk wordt het nu een beetje duidelijk voor je.
dus die is dood?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volkswagen golf en die vrouw reed volgens mij een Fiat Panda Cross 4x4.
Behalve in Azië.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Strengere maatregelen ook niet.
Overal is de trend hetzelfde, of je mensen nou opsluit of lekker de kroegen in laat gaan.
Geen idee wat een marrekaan is, schrijf niet eens als een domme tokkie.quote:
Italië was juist weer wat aan het versoepelen qua horeca, tot vorige week ging het daar bizar goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Strengere maatregelen ook niet.
Overal is de trend hetzelfde, of je mensen nou opsluit of lekker de kroegen in laat gaan.
Klopt, in landen waar de overheid volledige controle heeft over haar burgers is het een stuk minder.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Behalve in Azië.
Hoe gaat het eigenlijk met onze zuidelijke vrienden, in die Oki en Doki landen?
Wowquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen idee wat een marrekaan is, schrijf niet eens als een domme tokkie.
En tijdens de eerste golf?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Italië was juist weer wat aan het versoepelen qua horeca, tot vorige week ging het daar bizar goed eigenlijk.
https://www.ad.nl/buitenl(...)iel-blijft~ad60ac79/
Is @Tjacka een racist?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zijn motorisch niet kapot te krijgen, comfortabel is iets anders.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeg dat want dat zijn van die koekblikken al zullen de moderne panda's wel iets beter zijn
Toen deden ze niks he, net als de rest van de wereld eigenlijk. Beetje flauw dit.quote:
Kreeg wekenlang filmpjes binnen van mensen die opgesloten waren in hun huis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen deden ze niks he, net als de rest van de wereld eigenlijk. Beetje flauw dit.
Lekker bezig pikquote:
Krijg hem in het nieuwe jaar pas, kutzooi.quote:
Ik hou jullie op de hoogte!quote:
Werktelefoon?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg hem in het nieuwe jaar pas, kutzooi.
Tijd om ontslag te nemen.
Je weet ook niet wat de rvd is blijkbaar? Ben je toch geen echte mocro.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kreeg een nieuwe werktelefoon van de zaak.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg hem in het nieuwe jaar pas, kutzooi.
Tijd om ontslag te nemen.
Beiden, kan hem wel via werk declareren.quote:
Weet ik wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat de rvd is blijkbaar? Ben je toch geen echte mocro.
Ik heb nu de XR geloof ik, ben daar eigenlijk nog wel tevreden mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kreeg een nieuwe werktelefoon van de zaak.
Bleek het een upgrade te zijn van een iPhone 8 naar een SE 2020. Daar heb ik nou weer geen ene reet aan.
DM verstuurdquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat dat dan eens merken. Spreek je uit, zet je scherm op zwart.
DOE IETS!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:50 schreef GGMM het volgende:
Een upgrade van een 8 naar XR zou ik echt tof vinden. Maar de 8 en de SE 2020 zien er exact hetzelfde uit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nu de XR geloof ik, ben daar eigenlijk nog wel tevreden mee.
Maar nieuw is altijd beter natuurlijk.
ik heb ook een X maar behalve dat je betere foto's hebt bij iedere upgrade zie ik niet echt de voordelen van die upgrades, de mooiste iphone vond ik de 5, wat erna is gekomen is generieke Chinese troep, lijkt allemaal op elkaarquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kreeg een nieuwe werktelefoon van de zaak.
Bleek het een upgrade te zijn van een iPhone 8 naar een SE 2020. Daar heb ik nou weer geen ene reet aan.
Moest bij die X vooral wennen qua grootte. Groter dan dit moet het ook echt niet worden wmb.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ook een X maar behalve dat je betere foto's hebt bij iedere upgrade zie ik niet echt de voordelen van die upgrades, de mooiste iphone vond ik de 5, wat erna is gekomen is generieke Chinese troep, lijkt allemaal op elkaar
Klopt ook wel. Heb dit jaar voor het eerst overwogen om SIM Only met zelfde telefoon te nemen, maar toch weer gezwicht voor de Applegoden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ook een X maar behalve dat je betere foto's hebt bij iedere upgrade zie ik niet echt de voordelen van die upgrades, de mooiste iphone vond ik de 5, wat erna is gekomen is generieke Chinese troep, lijkt allemaal op elkaar
Ben hobbyfotograaf, voor betere foto's pak ik wel mijn systeemcamera met extra lenzen van duizenden ekkies.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Naja, precies dat heb ik gedaan. Batterij vervangen voor 85 piek, een unlimited alles sim-only bij Tele2 genomen voor 25 per maand. Mijn X voldoet gelukkig nog. Apple houdt zich wel aan hun belofte dat nieuwe versies van iOS de telefoons niet meer slomer maken, hij gaat nu juist sneller. Merk ik nu ook met iOS 14.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Heb dit jaar voor het eerst overwogen om SIM Only met zelfde telefoon te nemen, maar toch weer gezwicht voor de Applegoden.
Design is nu weer meer terug naar die 4/5 reeks.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens en wat ik lelijk vind is dat de camera uitsteekt, Apple blonk altijd uit in design maar het is alweer een tijd geleden dat ze iets bijzonders hebben gemaaktquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest bij die X vooral wennen qua grootte. Groter dan dit moet het ook echt niet worden wmb.
@Elan graag antwoord.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Behalve in Azië.
Hoe gaat het eigenlijk met onze zuidelijke vrienden, in die Oki en Doki landen?
Ziet er wel 10x beter uit dan de afgeronde designs van X(S)/11.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Design is nu weer meer terug naar die 4/5 reeks.
Eens. Al vond ik dat design in de eerste paar modellen ook wel leuk. Maar het was echt wel tijd voor wat vernieuwing, ben wel blij dat ze nu weer de wat meer strakkere kant op zijn gegaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ziet er wel 10x beter uit dan de afgeronde designs van X(S)/11/12.
En dan kijk ik nu naar mijn X.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Al vond ik dat design in de eerste paar modellen ook wel leuk. Maar het was echt wel tijd voor wat vernieuwing, ben wel blij dat ze nu weer de wat meer strakkere kant op zijn gegaan.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En dan kijk ik nu naar mijn X.
De drang om naar de Apple Store te rennen als een eckte fanboy is real.
Pasjes niet gewoon los in je broekzak hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:19 schreef fetX het volgende:
Zeg,
Er was hier laatst een verhitte discussie over portemonnees. Nu ben ik op zoek naar eentje zoals die pasjeshouders van Secrid. Zijn daar ook nog mooie alternatieven voor?
Ik heb mijn screenprotector na 2 dagen weggegooid, wat een vreselijk iets.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:10 schreef fetX het volgende:
Hoesje is al binnen. Dat vind ik toch altijd wel prettig.
Screenprotectors vind ik dan weer ondingen.
AIVD en RVD.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
rivd![]()
Nee, dit kan niet.
@:maxi-mus
@:Elan
@:Buitendam
@:Muskusboktor57
Een broek dragenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Pasjes niet gewoon los in je broekzak hebben.
Ja ik kan daar ook niet aan wennen. Vind ik echt niks.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb mijn screenprotector na 2 dagen weggegooid, wat een vreselijk iets.
Kan ook in het hoesje van je mobiel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:19 schreef fetX het volgende:
Zeg,
Er was hier laatst een verhitte discussie over portemonnees. Nu ben ik op zoek naar eentje zoals die pasjeshouders van Secrid. Zijn daar ook nog mooie alternatieven voor?
Jij schat dit bijzonder goed in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:13 schreef GGMM het volgende:
Mensen die zich druk maken om het design van hun telefoon.
Daar hebben @:buitendam en ik een pittige mening over.
Gewoon elastiekje met flappen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Pasjes niet gewoon los in je broekzak hebben.
Deze snapt het.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:23 schreef Caland het volgende:
Zelden nog pasjes bij
Gewoon alles met apple pay toch
Laatst weer eens mijn pinpas moeten zoeken, had dat ding zeker al een maandje niet gebruikt denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
Kan zelfs bij mijn dealer gewoon pinnen aangezien hij ook taxichauffeur is. Heeft 'ie zelfs liever
Haha, kan altijd erger. Batterij van mijn telefoon was op, Apple Watch had ik niet om. Op een gegeven moment zat ik boven de 25 euro per dag en was ik mokerdom mijn pincode vergeten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatst weer eens mijn pinpas moeten zoeken, had dat ding zeker al een maandje niet gebruikt denk ik.
Twee boomers die het huidige drukke verkeer niet meer aankunnen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frontale botsing, hoe precies zijn ze nog aan het uitzoeken. (zat uiteraard een vrouw achter het stuur van die andere auto)
Wat een heldquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
Kan zelfs bij mijn dealer gewoon pinnen aangezien hij ook taxichauffeur is. Heeft 'ie zelfs liever
Haha mega sukkelquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Haha, kan altijd erger. Batterij van mijn telefoon was op, Apple Watch had ik niet om. Op een gegeven moment zat ik boven de 25 euro per dag en was ik mokerdom mijn pincode vergeten.
En, scoor je daar chicks mee?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoef alleen twee keer achter elkaar op mijn Apple Watch te drukken en ik kan pinnen met Apple Pay, ongeacht welk bedrag. Dan krijg je dat.
Toen Apple Pay nog nieuw was in NL wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En, scoor je daar chicks mee?
dat kan ook zonder Apple hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoef alleen twee keer achter elkaar op mijn Apple Watch te drukken en ik kan pinnen met Apple Pay, ongeacht welk bedrag. Dan krijg je dat.
Haha mijn pa is vrachtwagenchauffeur dus mag hopen van wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Twee boomers die het huidige drukke verkeer niet meer aankunnen.
Zonder gekheid, hopelijk herstellen beide 100%
Anders ligt het geld hier maar niks te doen, steun liever onze economie en ondernemers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat kan ook zonder Apple hoor
scheelt je weer 3 Meijer
Daar zullen ze van opknappen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Anders ligt het geld hier maar niks te doen, steun liever onze economie en ondernemers.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ulphond-crowdfunding
Er is een tweede Milo die hulp nodig heeft.
@:Zipportal, stort jij even?
@Erasmus misschien wil jou pa wel je nieuwe appel productje betalen als je 10kilo aankomt?quote:Uit wanhoop beloofde haar vader haar dat ze een hond zou mogen als ze tien kilo zou aankomen. Dat trok haar over de drempel
Goed tegen argumentquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Anders ligt het geld hier maar niks te doen, steun liever onze economie en ondernemers.
Wat een held. Ik wil toch wel 1x in mijn leven zo’n lange rit maken als vrachtwagenchauffeur. Van Nederland naar Polen of zo. Gewoon om te ervaren hoe dat isquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haha mijn pa is vrachtwagenchauffeur dus mag hopen van wel.
Maar bedankt oude reus.
Ja, lang ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een held. Ik wil toch wel 1x in mijn leven zo’n lange rit maken als vrachtwagenchauffeur. Van Nederland naar Polen of zo. Gewoon om te ervaren hoe dat is
10 kilo in spier, dan zou ik wel akkoord gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
@:Erasmus misschien wil jou pa wel je nieuwe appel productje betalen als je 10kilo aankomt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, na de file bij Hannover moet je waarschijnlijk al verplicht stoppen om te gaan rusten, dus in die zin kan het een tijdje duren.quote:
Zo even mijn intermittent fasting breken met een broodje Steak en Cheese van de Subway denk ikquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:38 schreef fetX het volgende:
AH had hier net een pinstoring, kon je alleen cash betalen.
Ja godverdomme. Wie heeft er nou nog cash op zak?Was dit AH Groenendaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n wagen die van 0 naar 80 gaat in 3 jaar. Altijd alleen, vrijdagavond thuis en zondagavond weer weg. Poepen en douchen in zo'n ranzige raststatte. Je baas kan precies zien wat je doet. Uren wachten aan de Poolse grens. S'nachts op een parkeerplaats op je pepperspray slapen met een oog open. Verkeersfitties met allerlei dashcamtuig. En aan het eind van de maand krap aan 1800 eurootjes bijgeschreven krijgen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een held. Ik wil toch wel 1x in mijn leven zo’n lange rit maken als vrachtwagenchauffeur. Van Nederland naar Polen of zo. Gewoon om te ervaren hoe dat is
Drizzt kan je hier alles over vertellenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Vandaar ook de nadruk op 1x.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo'n wagen die van 0 naar 80 gaat in 3 jaar. Altijd alleen, vrijdagavond thuis en zondagavond weer weg. Poepen en douchen in zo'n ranzige raststatte. Je baas kan precies zien wat je doet. Uren wachten aan de Poolse grens. S'nachts op een parkeerplaats op je pepperspray slapen met een oog open. Verkeersfitties met allerlei dashcamtuig. En aan het eind van de maand krap aan 1800 eurootjes bijgeschreven krijgen.
Echt geweldig!
Ranzige rotzooiquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zo even mijn intermittent fasting breken met een broodje Steak en Cheese van de Subway denk ik
Genot manquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zo even mijn intermittent fasting breken met een broodje Steak en Cheese van de Subway denk ik
Ik geloof mijn ogen niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |