Ja, lang ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een held. Ik wil toch wel 1x in mijn leven zo’n lange rit maken als vrachtwagenchauffeur. Van Nederland naar Polen of zo. Gewoon om te ervaren hoe dat is
10 kilo in spier, dan zou ik wel akkoord gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
@:Erasmus misschien wil jou pa wel je nieuwe appel productje betalen als je 10kilo aankomt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, na de file bij Hannover moet je waarschijnlijk al verplicht stoppen om te gaan rusten, dus in die zin kan het een tijdje duren.quote:
Zo even mijn intermittent fasting breken met een broodje Steak en Cheese van de Subway denk ikquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:38 schreef fetX het volgende:
AH had hier net een pinstoring, kon je alleen cash betalen.
Ja godverdomme. Wie heeft er nou nog cash op zak?Was dit AH Groenendaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n wagen die van 0 naar 80 gaat in 3 jaar. Altijd alleen, vrijdagavond thuis en zondagavond weer weg. Poepen en douchen in zo'n ranzige raststatte. Je baas kan precies zien wat je doet. Uren wachten aan de Poolse grens. S'nachts op een parkeerplaats op je pepperspray slapen met een oog open. Verkeersfitties met allerlei dashcamtuig. En aan het eind van de maand krap aan 1800 eurootjes bijgeschreven krijgen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een held. Ik wil toch wel 1x in mijn leven zo’n lange rit maken als vrachtwagenchauffeur. Van Nederland naar Polen of zo. Gewoon om te ervaren hoe dat is
Drizzt kan je hier alles over vertellenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Vandaar ook de nadruk op 1x.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo'n wagen die van 0 naar 80 gaat in 3 jaar. Altijd alleen, vrijdagavond thuis en zondagavond weer weg. Poepen en douchen in zo'n ranzige raststatte. Je baas kan precies zien wat je doet. Uren wachten aan de Poolse grens. S'nachts op een parkeerplaats op je pepperspray slapen met een oog open. Verkeersfitties met allerlei dashcamtuig. En aan het eind van de maand krap aan 1800 eurootjes bijgeschreven krijgen.
Echt geweldig!
Ranzige rotzooiquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zo even mijn intermittent fasting breken met een broodje Steak en Cheese van de Subway denk ik
Genot manquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zo even mijn intermittent fasting breken met een broodje Steak en Cheese van de Subway denk ik
Ik geloof mijn ogen niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |