Jij schat dit bijzonder goed in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:13 schreef GGMM het volgende:
Mensen die zich druk maken om het design van hun telefoon.
Daar hebben @:buitendam en ik een pittige mening over.
Gewoon elastiekje met flappen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Pasjes niet gewoon los in je broekzak hebben.
Deze snapt het.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:23 schreef Caland het volgende:
Zelden nog pasjes bij
Gewoon alles met apple pay toch
Laatst weer eens mijn pinpas moeten zoeken, had dat ding zeker al een maandje niet gebruikt denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
Kan zelfs bij mijn dealer gewoon pinnen aangezien hij ook taxichauffeur is. Heeft 'ie zelfs liever
Haha, kan altijd erger. Batterij van mijn telefoon was op, Apple Watch had ik niet om. Op een gegeven moment zat ik boven de 25 euro per dag en was ik mokerdom mijn pincode vergeten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatst weer eens mijn pinpas moeten zoeken, had dat ding zeker al een maandje niet gebruikt denk ik.
Twee boomers die het huidige drukke verkeer niet meer aankunnen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frontale botsing, hoe precies zijn ze nog aan het uitzoeken. (zat uiteraard een vrouw achter het stuur van die andere auto)
Wat een heldquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
Kan zelfs bij mijn dealer gewoon pinnen aangezien hij ook taxichauffeur is. Heeft 'ie zelfs liever
Haha mega sukkelquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Haha, kan altijd erger. Batterij van mijn telefoon was op, Apple Watch had ik niet om. Op een gegeven moment zat ik boven de 25 euro per dag en was ik mokerdom mijn pincode vergeten.
En, scoor je daar chicks mee?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoef alleen twee keer achter elkaar op mijn Apple Watch te drukken en ik kan pinnen met Apple Pay, ongeacht welk bedrag. Dan krijg je dat.
Toen Apple Pay nog nieuw was in NL wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En, scoor je daar chicks mee?
dat kan ook zonder Apple hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoef alleen twee keer achter elkaar op mijn Apple Watch te drukken en ik kan pinnen met Apple Pay, ongeacht welk bedrag. Dan krijg je dat.
Haha mijn pa is vrachtwagenchauffeur dus mag hopen van wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Twee boomers die het huidige drukke verkeer niet meer aankunnen.
Zonder gekheid, hopelijk herstellen beide 100%
Anders ligt het geld hier maar niks te doen, steun liever onze economie en ondernemers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat kan ook zonder Apple hoor
scheelt je weer 3 Meijer
Daar zullen ze van opknappen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Anders ligt het geld hier maar niks te doen, steun liever onze economie en ondernemers.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ulphond-crowdfunding
Er is een tweede Milo die hulp nodig heeft.
@:Zipportal, stort jij even?
@Erasmus misschien wil jou pa wel je nieuwe appel productje betalen als je 10kilo aankomt?quote:Uit wanhoop beloofde haar vader haar dat ze een hond zou mogen als ze tien kilo zou aankomen. Dat trok haar over de drempel
Goed tegen argumentquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Anders ligt het geld hier maar niks te doen, steun liever onze economie en ondernemers.
Wat een held. Ik wil toch wel 1x in mijn leven zo’n lange rit maken als vrachtwagenchauffeur. Van Nederland naar Polen of zo. Gewoon om te ervaren hoe dat isquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haha mijn pa is vrachtwagenchauffeur dus mag hopen van wel.
Maar bedankt oude reus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |