Pizzaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
Twee biefstukjes, tuinerwten, rijst
@:drizzt_dourden
Buikspek vooraf en dry aged entrecote als hoofdgerecht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
Twee biefstukjes, tuinerwten, rijst
Godverdomme, ouwe Bourgondiërquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Buikspek vooraf en dry aged entrecote als hoofdgerecht.
Ik ben op hotel in Nederland hè. Normaal zou ik deze vakantie met de ballen bloot in Griekenland aan het zwembad hebben gelegen.quote:
99/100 punten op Edam-Volendam.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kreeg net Rotterdam @:kingroland372, straks nog een poging
Ik zou gewoon in het hotel blijven.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben op hotel in Nederland hè. Normaal zou ik deze vakantie met de ballen bloot in Griekenland aan het zwembad hebben gelegen.
Kutzooi.
Inteelt troepquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
99/100 punten op Edam-Volendam.
Precisiebommen genot.
Ja man prachtig.quote:
Ik hoor van iemand anders dat het er mooi uit ziet maar verhaaltechnisch nogal matig is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man prachtig.
Eerste wereld oorlog is sowieso een enorm onderbelichte periode in populaire films. Of niet @:yvonne ?
Niet spelen met mijn privéquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:19 schreef fetX het volgende: [..] @:Wereldgozer neemt @:Anneloos wel serieus.
GGD-woordvoerder Van Nistelrooij zegt dat de dagelijkse besmettingscijfers wel vaker niet helemaal correct zijn. "Stel: er is een storing van een paar uur of er zijn ergens zieken, dan kan dat al gevolgen hebben voor de dagcijfers. Wekelijkse cijfers die het RIVM publiceert zijn veel nauwkeuriger."quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:49 schreef Elan het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)gd-hart-voor-brabant
Wat een teringprutsers weer. @:Lenny_Leonard
Kan je nagaan...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:10 schreef onlogisch het volgende: Het moment dat zelfs user @:anneloos je niet langer serieus neemt.
![]()
![]()
Hmmm dat klopt op zich wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoor van iemand anders dat het er mooi uit ziet maar verhaaltechnisch nogal matig is.
Op de eerste regel na niet gelezen. Goede naam wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
GGD-woordvoerder Van Nistelrooij zegt dat de dagelijkse besmettingscijfers wel vaker niet helemaal correct zijn. "Stel: er is een storing van een paar uur of er zijn ergens zieken, dan kan dat al gevolgen hebben voor de dagcijfers. Wekelijkse cijfers die het RIVM publiceert zijn veel nauwkeuriger."
Wekelijkse cijfers.
Jaarlijkse cijfers zijn nog nauwkeuriger!
*10. En 5 seizoenen Fear TWD, en 3 afleveringen TWD: World Beyond.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm dat klopt op zich wel.
Al zal iemand die al 7 seizoenen TWD kijkt dat waarschijnlijk toch niet opvallen.
Die Negan lul leeft nog steeds zeker?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*10. En 5 seizoenen Fear TWD, en 3 afleveringen TWD: World Beyond.
Holy fuckquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*10. En 5 seizoenen Fear TWD, en 3 afleveringen TWD: World Beyond.
Zeker.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Negan lul leeft nog steeds zeker?
Ik zal er maar niet bij vertellen dat ik elke afleveringen van seizoen 1-7 ongeveer 15 keer heb gezien.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Holy fuck
Heb gekeken tot en met Negan, dus ook wel veel gezien eigenlijk
quote:
Legitieme vraag. Heb er ook nog een gedroptquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:39 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwe vraag voor Braddie gedropt, @:elan
Toevallig al aanwezig.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Legitieme vraag. Heb er ook nog een gedropt
Nog maar één.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Legitieme vraag. Heb er ook nog een gedropt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |