Oh ellende maat. Fijn dat het de goede kant op gaat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was een vi quote van de altijd onsympathieke Kessler. Maar mijn pa heeft een zwaar auto-ongeluk gehad, was kantje boord. Gelukkig gaat het nu de goede kant op, mag als het goed is morgen weer naar huis.
werklozenleefquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kijk NU flodder
@:zipportal
@:jr-style-93
Tering. Sterkte maxiquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was een vi quote van de altijd onsympathieke Kessler. Maar mijn pa heeft een zwaar auto-ongeluk gehad, was kantje boord. Gelukkig gaat het nu de goede kant op, mag als het goed is morgen weer naar huis.
Ouwe baalt vooral dat hij niet kan werreke.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ellende maat. Fijn dat het de goede kant op gaat.
Moeilijke tijden dus. Naar huis in elk geval een mooie eerste stap wat dat betreft.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is nog wat te vroeg om dat te zeggen maar hij heeft wel heel veel hoofdpijn nog, en de revalidatie zal wel even in beslag nemen.
Sterkte maat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze post kreeg een like van user @wateropmars .quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ouwe baalt vooral dat hij niet kan werreke.
Maar dat zal jij wel niet snappen.
Jazeker, mijn pa is ook van de ouwe stempel. Die voelt zich bij wijze van schuldig tegenover zijn baas dat hij niet kan werken. Heb nu al medelijden met mijn ma.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moeilijke tijden dus. Naar huis in elk geval een mooie eerste stap wat dat betreft.
Oei, niet best. Sterkte makker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom medelijden met je moeder? Is die werkloos?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, mijn pa is ook van de ouwe stempel. Die voelt zich bij wijze van schuldig tegenover zijn baas dat hij niet kan werken. Heb nu al medelijden met mijn ma.
Dat kan hier al een maand. Wat een paupertoko.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
Wij kunnen als we op kantoor moeten werken vanaf gisteren een sneltest laten uitvoeren vooraf bij lichte klachten
@:elan vindt dit leuk.
Welke sneltest? Met bloed?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
Wij kunnen als we op kantoor moeten werken vanaf gisteren een sneltest laten uitvoeren vooraf bij lichte klachten
Omdat die nu mijn pa mag verzorgen die erg vervelend wordt als hij niet kan werken. Mijn moeder is niet werkloos hoor maar zal nu wel even wat vrije dagen opnemen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom medelijden met je moeder? Is die werkloos?
Oh en pics van je moeder?
Las ik nou laatst goed dat @Elan zich al 3 keer heeft laten testen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
Correctquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Las ik nou laatst goed dat @:elan zich al 3 keer heeft laten testen?
Nee hoor, ik ging voor mijn test nog even naar de sportschool, ziekenhuis zit er namelijk naast. Had toch mijn jaarlijkse verkoudheidje te pakken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Correct
User @:Caland gaat zich laten testen en dan zonder de uitslag af te wachten direct door naar de boomersportschool.
Door dat soort totaalidioten zijn nu dus de kroegen dicht. En bedankt hι!
Wat voor auto-ongeluk heeft hij gehad?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat die nu mijn pa mag verzorgen die erg vervelend wordt als hij niet kan werken. Mijn moeder is niet werkloos hoor maar zal nu wel even wat vrije dagen opnemen.
Mijn moeder is 50 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |