zie ik nog niet zo snel gebeurenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat je bij een test van max een minuut die dingen echt overal kan inzetten. Horeca, thuis, etc.
dat is goed klotequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frontale botsing, hoe precies zijn ze nog aan het uitzoeken. (zat uiteraard een vrouw achter het stuur van die andere auto)
Neuh, verkoudheidjes twee keer, en keer griep gehad een maand of wat geleden. Heb jonge neefjes ( @GGMM ) die gasten besmetten de boel als een malle.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je dan elke keer klachten of zo?
Mietje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Neuh, verkoudheidjes twee keer, en keer griep gehad een maand of wat geleden. Heb jonge neefjes ( @:GGMM ) die gasten besmetten de boel als een malle.
Wat een heerlijke troll is het tochquote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
@:onlogischVier jaar geleden had hij ook al die vrouwen die Bill Clinton beschuldigden van seksueel misbruik uitgenodigd.
[ afbeelding ]
Moet hij weten, doen ze het daar zoveel beter dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:43 schreef onlogisch het volgende:
De Belgische Jaap van Dissel brandt Nederland af op de boomerradio @:Caland @:Elan
@Elanquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:44 schreef Caland het volgende:
Sowieso al die paniekzaaiers die denken dat alleen strenge maatregelen helpen.![]()
Dat hebben we gezien toen zo ongeveer heel Italie op slot ging.
Die achterlijke Belgen mogen lekker hun bakkes houden met hun 10.000+ besmettingen gisteren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:43 schreef onlogisch het volgende:
De Belgische Jaap van Dissel brandt Nederland af op de boomerradio @:Caland @:Elan
*positieve testenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Die achterlijke Belgen mogen lekker hun bakkes houden met hun 10.000+ besmettingen gisteren.
Dat heeft anders aardig geholpen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:44 schreef Caland het volgende:
Sowieso al die paniekzaaiers die denken dat alleen strenge maatregelen helpen.![]()
Dat hebben we gezien toen zo ongeveer heel Italie op slot ging.
België test 2x zoveel als Nederland. Daar constateren ze 10k besmettingen per dag. Als wij evenveel zouden testen als de Belgen, op welk aantal zouden wij dan uitkomen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Die achterlijke Belgen mogen lekker hun bakkes houden met hun 10.000+ besmettingen gisteren.
Een enigszins vrouwelijke aanpak, maar dodelijk effectief bij users in de categorie @Scrummie @Elanquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de neiging om een weerwoord te presenteren aan een user die zich hier op dagelijkse basis belachelijk maakt eerlijk gezegd.
Exponentiële groei?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
België test 2x zoveel als Nederland. Daar constateren ze 10k besmettingen per dag. Als wij evenveel zouden testen als de Belgen, op welk aantal zouden wij dan uitkomen?
En Nederland heeft ook nog eens meer inwoners dan België!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
België test 2x zoveel als Nederland. Daar constateren ze 10k besmettingen per dag. Als wij evenveel zouden testen als de Belgen, op welk aantal zouden wij dan uitkomen?
*positieve testenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is rivd?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:50 schreef GGMM het volgende:
Opzich zou de beste oplossing zijn het doodschieten van Mark Rutte
Maar goed, je wil toch je karma schoonhouden.
@:rivd dit is een parodie op lange frans
rivdquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:50 schreef GGMM het volgende:
Je hebt de rijksvoorlichtingsdienst, de RVD, het RIVM (rijksinstituut voor volksgezondheid en milieu) en de AIVD (algemene inlichtingen en veiligheidsdienst)quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik me direct na het plaatsen ook af.
Raar
Tja omdat het nu even minder gaat, dat trek je middels maatregelen zo weer recht. Dit toch ook. Ophokken die Joden.quote:
Sorry makker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja leuk ik verspreek me.
Hoeven we niet gelijk zo lollig om te doen ofzo
Strengere maatregelen ook niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja omdat het nu even minder gaat, dat trek je middels maatregelen zo weer recht. Dit toch ook. Ophokken die Joden.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)esmettingen-a4016395
Mensen vriendelijk vragen om niet de hort op te gaan gaat hem in elk geval niet worden![]()
rivdquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:50 schreef GGMM het volgende:
Bedankt Caland, dat plak ik met een post-it onderaan m'n scherm zodat ik het niet vergeet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt de rijksvoorlichtingsdienst, de RVD, het RIVM (rijksinstituut voor volksgezondheid en milieu) en de AIVD (algemene inlichtingen en veiligheidsdienst)
Hopelijk wordt het nu een beetje duidelijk voor je.
dus die is dood?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volkswagen golf en die vrouw reed volgens mij een Fiat Panda Cross 4x4.
Behalve in Azië.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Strengere maatregelen ook niet.
Overal is de trend hetzelfde, of je mensen nou opsluit of lekker de kroegen in laat gaan.
Geen idee wat een marrekaan is, schrijf niet eens als een domme tokkie.quote:
Italië was juist weer wat aan het versoepelen qua horeca, tot vorige week ging het daar bizar goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Strengere maatregelen ook niet.
Overal is de trend hetzelfde, of je mensen nou opsluit of lekker de kroegen in laat gaan.
Klopt, in landen waar de overheid volledige controle heeft over haar burgers is het een stuk minder.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Behalve in Azië.
Hoe gaat het eigenlijk met onze zuidelijke vrienden, in die Oki en Doki landen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |