Wowquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen idee wat een marrekaan is, schrijf niet eens als een domme tokkie.
En tijdens de eerste golf?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Italië was juist weer wat aan het versoepelen qua horeca, tot vorige week ging het daar bizar goed eigenlijk.
https://www.ad.nl/buitenl(...)iel-blijft~ad60ac79/
Is @Tjacka een racist?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zijn motorisch niet kapot te krijgen, comfortabel is iets anders.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeg dat want dat zijn van die koekblikken al zullen de moderne panda's wel iets beter zijn
Dat hoop ik niet.quote:
Toen deden ze niks he, net als de rest van de wereld eigenlijk. Beetje flauw dit.quote:
Kreeg wekenlang filmpjes binnen van mensen die opgesloten waren in hun huis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen deden ze niks he, net als de rest van de wereld eigenlijk. Beetje flauw dit.
Lekker bezig pikquote:
Krijg hem in het nieuwe jaar pas, kutzooi.quote:
Ik hou jullie op de hoogte!quote:
Werktelefoon?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg hem in het nieuwe jaar pas, kutzooi.
Tijd om ontslag te nemen.
Je weet ook niet wat de rvd is blijkbaar? Ben je toch geen echte mocro.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kreeg een nieuwe werktelefoon van de zaak.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg hem in het nieuwe jaar pas, kutzooi.
Tijd om ontslag te nemen.
Beiden, kan hem wel via werk declareren.quote:
Weet ik wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat de rvd is blijkbaar? Ben je toch geen echte mocro.
Ik heb nu de XR geloof ik, ben daar eigenlijk nog wel tevreden mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kreeg een nieuwe werktelefoon van de zaak.
Bleek het een upgrade te zijn van een iPhone 8 naar een SE 2020. Daar heb ik nou weer geen ene reet aan.
DM verstuurdquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat dat dan eens merken. Spreek je uit, zet je scherm op zwart.
DOE IETS!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:50 schreef GGMM het volgende:
Opzich zou de beste oplossing zijn het doodschieten van Mark Rutte
Maar goed, je wil toch je karma schoonhouden.
@:rivd dit is een parodie op lange frans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |