Wowquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen idee wat een marrekaan is, schrijf niet eens als een domme tokkie.
En tijdens de eerste golf?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Italië was juist weer wat aan het versoepelen qua horeca, tot vorige week ging het daar bizar goed eigenlijk.
https://www.ad.nl/buitenl(...)iel-blijft~ad60ac79/
Is @Tjacka een racist?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zijn motorisch niet kapot te krijgen, comfortabel is iets anders.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeg dat want dat zijn van die koekblikken al zullen de moderne panda's wel iets beter zijn
Toen deden ze niks he, net als de rest van de wereld eigenlijk. Beetje flauw dit.quote:
Kreeg wekenlang filmpjes binnen van mensen die opgesloten waren in hun huis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen deden ze niks he, net als de rest van de wereld eigenlijk. Beetje flauw dit.
Lekker bezig pikquote:
Krijg hem in het nieuwe jaar pas, kutzooi.quote:
Ik hou jullie op de hoogte!quote:
Werktelefoon?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg hem in het nieuwe jaar pas, kutzooi.
Tijd om ontslag te nemen.
Je weet ook niet wat de rvd is blijkbaar? Ben je toch geen echte mocro.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kreeg een nieuwe werktelefoon van de zaak.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg hem in het nieuwe jaar pas, kutzooi.
Tijd om ontslag te nemen.
Beiden, kan hem wel via werk declareren.quote:
Weet ik wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat de rvd is blijkbaar? Ben je toch geen echte mocro.
Ik heb nu de XR geloof ik, ben daar eigenlijk nog wel tevreden mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kreeg een nieuwe werktelefoon van de zaak.
Bleek het een upgrade te zijn van een iPhone 8 naar een SE 2020. Daar heb ik nou weer geen ene reet aan.
DM verstuurdquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat dat dan eens merken. Spreek je uit, zet je scherm op zwart.
DOE IETS!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:50 schreef GGMM het volgende:
Opzich zou de beste oplossing zijn het doodschieten van Mark Rutte
Maar goed, je wil toch je karma schoonhouden.
@:rivd dit is een parodie op lange frans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |