wie zegt dat t theorieën zijn? misschien is t wel waar, weten wij veel. als zij goede argumenten er voor hebben dan kan je daar gewoon over praten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De hele samenleving ondervind momenteel grote gevolgen door figuren die lak hebben aan de maatregelen. En de groep complotwappies is bewust bezig om zich aan geen enkele maatregel te houden.
Als zo'n groep idioten gevaarlijke theorieën in zo'n blaadje zet en mensen bewust op probeert te zetten, dan ben je wat mij betreft bezig om bewust heel veel schade aan te richten aan deze maatschappij.
Helaas is dat juridisch lastig aan te pakken, maar reken maar dat zodra de overheid daar een mogelijkheid voor ziet ze zeker aangepakt zullen worden.
De vrijheid om je mening te uiten betekent niet dat anderen de verplichting hebben om daarnaar te luisteren of dat te faciliteren. Dikke doei.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:21 schreef weetjewel5 het volgende:
RIP vrijheid van meningsuiting. En mensen vinden t geweldig.
Nee maar er wordt wel een sfeer gecreëerd dat afwijkende meningen gecensureerd mogen worden. Straks is het normaal om kritiek op de overheid ook maar te censureren? glijdende schaalquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De vrijheid om je mening te uiten betekent niet dat anderen de verplichting hebben om daarnaar te luisteren of dat te faciliteren. Dikke doei.
ok ? een carte blanche voor wat precies? voor het geven van mijn eigen, persoonlijke visie erop heb ik 100% carte blanche.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zelden zoveel bagger gelezen.
Een hele lap tekst om jezelf een carte blanche te geven.
Dit is absoluut een ontwikkeling die gaande is. Zowel vanuit een groot deel van de bevolking als vanuit de overheid. Zonder enig waardeoordeel hieraan te verbinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:13 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Nee maar er wordt wel een sfeer gecreëerd dat afwijkende meningen gecensureerd mogen worden. Straks is het normaal om kritiek op de overheid ook maar te censureren? glijdende schaal
Dat is geheel waar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De vrijheid om je mening te uiten betekent niet dat anderen de verplichting hebben om daarnaar te luisteren of dat te faciliteren. Dikke doei.
Klopt volledig. Maar op het moment dat een overheid zich zou gaan bemoeien met het al dan niet mogen publiceren van zaken die niet expliciet gevaarlijk zijn, bevinden we ons wat mij betreft wel op een erg glijdende schaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus je gebruikt in volle ernst een naziterm. Meer hoeft de lezer niet te weten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:38 schreef Sander_K het volgende:
Nu hoor ik mensen al denken, istie weer met zn JQ.. kan ik me zo voorstellen. Echter, het is de enige waarbij het schuurt, rammelt, klappert, enz..
Aparte gedachtegang.. het bezigen van een woord is al voldoende ?? weet niet hoe dat bij jou in discussies doorgaans gaat, maar als jij bij het horen van één woord -ongeacht context, doel- al afhaakt, lijkt me dat die niet diepgaand zullen zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dus je gebruikt in volle ernst een naziterm. Meer hoeft de lezer niet te weten.
Integendeel; je klinkt als een kruising van Maarten Luther en Houston Chamberlain voor de 21e eeuw, met wat spikkeltjes Alfred Rosenberg en de onvermijdelijke Gobineau.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:52 schreef Sander_K het volgende:
[..]
ok ? een carte blanche voor wat precies? voor het geven van mijn eigen, persoonlijke visie erop heb ik 100% carte blanche.
Zo ook heb jij carte blanche er van alles van te vinden.
Jouw posts schitteren dan ook niet met enige uiteen gezette gedachtes.. meer dan. Heb je nog iets zinnigs verder?
Ik lees al ruim 10 jaar over dat onderwerp, zou zeggen.. wat is de bagger volgens jou?
Ga je het bestaan van de ADL blancheontkennen, en wat zij doen? dat zou pas bagger zijn. Ik denk dat je er gewoon helemaal niets van weet.. klopt he?
Wanneer is die uitdrukking in gunstige zin gebruikt in samenhang met "de meesters der leugens"? Vergezeld van het volgende commentaar?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:00 schreef Sander_K het volgende:
[..]
Aparte gedachtegang.. het bezigen van een woord is al voldoende ?? weet niet hoe dat bij jou in discussies doorgaans gaat, maar als jij bij het horen van één woord -ongeacht context, doel- al afhaakt, lijkt me dat die niet diepgaand zullen zijn.
Grow up.. de afkorting JQ is al door zoveel mensen, in zoveel soorten context gebruikt. Heeft, in die zin, nieteens een nazi context. Velen voor die verschrikkelijke man toentertijd hebben diezelfde woorden gebruikt te positieve en negatieve.
Dit topic gaat over complotdenken, en één van die complotten is de door mij genoemde.. of jij, of ik dat nu leuk vind of niet.
Nergens verheerlijk ik die, ik zet 'favoriet' n.b. nog tussen quotes maar kennelijk.. zijn sommige woorden te triggervol. Mijn post was geenszins kwetsend bedoelt, ik denk dat het belangrijk is er juist over te blijven praten.. ook al is het lastig, pijnlijk, of zelfs verboden.
Joden die te veel macht bezitten en de geschiedenis herschrijven. Dat is niet bepaald dubbelzinnihmquote:Echter, het is de enige waarbij het schuurt, rammelt, klappert, enz.. zoals een deksel op een pan kokend water doet. Als een grote leugen, die men nog maar NÉT in de pan weet houden.. soms loopt er iets over, maar dan zit werkelijk een Bataljon mensen klaar dit acuut te neutraliseren <- allemaal mogelijk, vermits je hier dus bóven op zit, en onaflatend pressie uitoefend en de thermometer erin houdt.
En als je daarbij de geschiedenis mag (her)schrijven, zónder ook maar 1 debat.. zonder ook maar ergens verantwoording af te leggen.. absurd!!
Kortom, wie 7*24*365 in de gaten houdt wat er evt voor onwelgevalligs wordt gezegd over hem.. mag je gerust paranoïde noemen, én verdacht. Dat lijkt mij geen conspiracy.. Dit is namelijk wat er écht gebeurt: ADL, CIDI, als voornaamste doen EXACT dat.
Dat doet het ook maar jouw vrijheid eindigt waar mijn vrijheid begint. Moet je eens goed over nadenken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:35 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting moet juist ook gelden voor mensen waar je het niet mee eens bent, want voor je t weet ben je zelf de lul.
BNW is gewoon een mooi sub dat de aandacht verdientquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:10 schreef theguyver het volgende:
De agenda om complotdenken uit te bannen draait op volle toeren!!
Stond er ook in de agenda dat het nu zo druk is in BNW dat er een extra mod nodig is?
Voor het eerst sinds bestaan van BNW!
Je hoeft geen kont meer te kussen hoor, de elite is allang op de hoogte van jou aanwezigheid.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:16 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
BNW is gewoon een mooi sub dat de aandacht verdient
Sterker nog, dat hoeft geeneens om blauw te wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je hoeft geen kont meer te kussen hoor, de elite is allang op de hoogte van jou aanwezigheid.
Weet je wat ik denk...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:25 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Sterker nog, dat hoeft geeneens om blauw te worden
Interessant artikel! In hoeverre is een verslag/observatie van zanger relevant kun je je afvragen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk...
Dat je vanuit de overheid gestuurd bent om ons in de gaten te houden.
Danny is door de regering onder druk gezet dat er gewoon te weinig toezicht was op BNW.
En jij moet ons dus wat meer in toom houden...
Als we over de grens gaan kunnen jullie ons veel sneller de mond snoeren!
Het word nu allemaal duidelijk![]()
wat mij alleen verbaasd is dat Tjacka zich zo makkelijk voor een karretje laat spannen..
Maar misschien is hij gewoon omgekocht met een seizoenskaart voor Ajax
En F.Sinatra goeie undercover naam... de echte Sinatra werkte nauw samen met de CIA..
https://www.cia.gov/libra(...)00498r000100040036-1
Sinatra had veel mafia vriendjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:00 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Interessant artikel! In hoeverre is een verslag/observatie van zanger relevant kun je je afvragen.
I know. Maar het CIA artikel ging over buitenlandse intel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sinatra had veel mafia vriendjes
https://berichtenuithetve(...)sinatra-en-de-mafia/
Dat laten ze je denken..quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:37 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
I know. Maar het CIA artikel ging over buitenlandse intel.
Nog zo'n standaard riedel van onze complotdenkers: iedereen die niet mee gaat met ons basthit insane wereldbeeld wordt 'betaald' door de 'elite'.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:03 schreef weetjewel5 het volgende:
Als influencers door de overheid betaald worden dan kunnen Fokkers ook door de overheid betaald worden. Fok heeft nu eenmaal een groot bereik.
Van de influencers is t bewezen, als je dat vorig jaar had gezegd was je een complotgek. Van die fokkers was meer een grapje, maar dat kan je niet hebben zo te merken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog zo'n standaard riedel van onze complotdenkers: iedereen die niet mee gaat met ons basthit insane wereldbeeld wordt 'betaald' door de 'elite'.
Zoek eens een normale hobby.
Hm-hm..quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:21 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Van de influencers is t bewezen, als je dat vorig jaar had gezegd was je een complotgek. Van die fokkers was meer een grapje, maar dat kan je niet hebben zo te merken.
https://www.rtlboulevard.(...)tijdens-coronacrisisquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hm-hm..
En WIE heeft ze betaald? Kom eens met namen.
Vooral om te lachen denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:36 schreef PSVCL het volgende:
Natuurlijk zijn er ook overheidstrollen actief op FOK,iig leden die worden aangemoedigd om hier te komen plakken en stoken
O nee he. Misschien kunnen ze onze IP-addresses zien. Ze weten waar we wonen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:36 schreef PSVCL het volgende:
Natuurlijk zijn er ook overheidstrollen actief op FOK,iig leden die worden aangemoedigd om hier te komen plakken en stoken
Laat ze maar komenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
O nee he. Misschien kunnen ze onze IP-addresses zien. Ze weten waar we wonen!
Tot op heden gaan vooral complotdenkers op 'bezoek' bij mensen die ze niet aanstaan. Of bij hele instituten. Zie Engel's troepen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
O nee he. Misschien kunnen ze onze IP-addresses zien. Ze weten waar we wonen!
Dus premier Rutte betaalt mensen om 'sprookjes' over Corona te verkondigen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:27 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)tijdens-coronacrisis
hulp voor corona aka propaganda.
bedoel je groepen als Antifa en BLM?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tot op heden gaan vooral complotdenkers op 'bezoek' bij mensen die ze niet aanstaan. Of bij hele instituten. Zie Engel's troepen.
Overigens is het dit soort paranoia die complotdenken niet alleen voedt, het is wat het op een gegeven moment ook gevaarlijk maakt voor derden.
Die zie ik hier niet in Nederland. Wel complotdenkers die dingen slopen, verzorgingstehuizen lastigvallen en politici bedreigen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
bedoel je groepen als Antifa en BLM?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus premier Rutte betaalt mensen om 'sprookjes' over Corona te verkondigen...
En dat doet hij precies, omdat?
Leg eens uit.quote:
tja in elke groep heb je gekken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die zie ik hier niet in Nederland. Wel complotdenkers die dingen slopen, verzorgingstehuizen lastigvallen en politici bedreigen.
Alleen blijven die andere groepen kennelijk thuis, in Nederland.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
tja in elke groep heb je gekken.
Ben ik met je eens. Niet alleen bij complotten overigens. Iets ongewenst aan iemand opdringen is een no-go.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tot op heden gaan vooral complotdenkers op 'bezoek' bij mensen die ze niet aanstaan. Of bij hele instituten. Zie Engel's troepen.
Overigens is het dit soort paranoia die complotdenken niet alleen voedt, het is wat het op een gegeven moment ook gevaarlijk maakt voor derden.
Tijdens de BLM protesten waren het mijn inziens geen complotdenkers.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alleen blijven die andere groepen kennelijk thuis, in Nederland.
Uhm, getuige de 'Institutional Racism' en 'White Privilege' - dogmatiek dunkt mij dat het complotdenken (de grote boze witte man) het ook daar heel goed doet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:41 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Tijdens de BLM protesten waren het mijn inziens geen complotdenkers.
Ik snap wat je bedoelt. Ik denk dat ze het meer ziens als een voldongen feit dan dat ze geloven dat er een complot achter schuil gaat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm, getuige de 'Institutional Racism' en 'White Privilege' - dogmatiek dunkt mij dat het complotdenken (de grote boze witte man) het ook daar heel goed doet.
Als je na maanden BNW nog steeds zulke basisvragen stelt ben je gewoon een troll.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:42 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Het is een terechte vraag van Otto.
Als het een basisvraag is, moet er ook een vrij simpel antwoord voor zijn medunkt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je na maanden BNW nog steeds zulke basisvragen stelt ben je gewoon een troll
Dat mag je aan ons overlatenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je na maanden BNW nog steeds zulke basisvragen stelt ben je gewoon een troll
Beide opgezet organisaties zijn.imoquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
bedoel je groepen als Antifa en BLM?
Huilen dat het lullig is dat Lubach mensen zoals Bange Frans pest.quote:Op maandag 9 november 2020 07:38 schreef ludovico het volgende:
Slecht te lezen OP, hak op de tak, wat is het doel van dit topic?
Neuh, Lubach mag Franske pesten.quote:Op maandag 9 november 2020 12:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Huilen dat het lullig is dat Lubach mensen zoals Bange Frans pest.
Je vraagt wat het doel is, niet of het mag of niet.quote:Op maandag 9 november 2020 15:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Neuh, Lubach mag Franske pesten.
Ik vind het wel lame dat Youtube het hele account van Franske cancelt omdat hij een onwelgevallige mening heeft.
quote:Op maandag 9 november 2020 15:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Je vraagt wat het doel is, niet of het mag of niet.
YouTube heeft hem verwijderd na een soort 3-strike-out regel, hij had al een aantal waarschuwingen gehad, en gaat vervolgens zeggen dat het beter is om Rutte te liquideren. Dan had je beter zelf van tevoren kunnen nadenken en die shitshow van een podcast op een apart account gevoerd.
Ik vind het een lastig onderwerp en ik vind het ook lastig 1 mening aan te nemen.quote:Op maandag 16 november 2020 10:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gezien de dreiging die steeds meer uit gaat van bepaalde groepen vind ik dit verre van vreemd.
FS edit: Echt niet nodig dit.quote:Op maandag 16 november 2020 10:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gezien de dreiging die steeds meer uit gaat van bepaalde groepen vind ik dit verre van vreemd.
Er zijn bepaalde regels waar men aan dient te houden. Als ze die regels aan hun laars lappen, dan zijn die regels puur voor de schijn naar ons toe.quote:Op maandag 16 november 2020 10:32 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik vind het een lastig onderwerp en ik vind het ook lastig 1 mening aan te nemen.
Aan de ene kant zijn we blij dat de politie ingrijpt of zich informeert bij bijvoorbeeld terreur. Aan de andere kant, waar ligt de grens hiervan. Zijn denkbeelden genoeg om ingrijpen te accepteren? Of pas bij dreigend gevaar? Is het dan niet te laat?
Lastige kwestie. Ik begrijp overigens wel van beide 'kampen' het gevoel wat dit oproept.
Wat zijn 'ordervolgers'? Zijn dat ook mensen die zich aan de maximum snelheid houden, hun belastingen betalen, hun boodschappen afrekenen, niet illegaal series en films en muziek downloaden?quote:Op maandag 16 november 2020 10:41 schreef Summers het volgende:
De ordervolgers zijn de gevaarlijkste groepen door de geschiedenis heen tot de dag van vandaag en verantwoordelijk voor miljoenen doden . Niet de lone wolf of mensen die anders denken die de msm naar voren schuift als gevaarlijk .
Uiteraard; een Stasi is ook verre van wenselijk. Ik vrees echter dat de barrage aan valse informatie en soms wel erg gevaarlijke complottheorieën op korte termijn echt voor veiligheidsproblemen gaan zorgen. Ik vind het derhalve niet raar dat men in bepaalde groepen extra aandacht heeft.quote:Op maandag 16 november 2020 10:32 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik vind het een lastig onderwerp en ik vind het ook lastig 1 mening aan te nemen.
Aan de ene kant zijn we blij dat de politie ingrijpt of zich informeert bij bijvoorbeeld terreur. Aan de andere kant, waar ligt de grens hiervan. Zijn denkbeelden genoeg om ingrijpen te accepteren? Of pas bij dreigend gevaar? Is het dan niet te laat?
Lastige kwestie. Ik begrijp overigens wel van beide 'kampen' het gevoel wat dit oproept.
Complottheorieën zijn niet nieuw. De media schijnt er alleen wat licht op. Dat er op grote schaal gespioneerd wordt, tegen de regels in, zou je toch aan het denken moeten zetten. Het is niet zo dat een weldenkend mens zich in een conspiracy gaat verdiepen en de boel gaat opblazen. Die gekken zullen echt wel bekend staan bij de politie. Die moeten in de gaten gehouden worden.quote:Op maandag 16 november 2020 10:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard; een Stasi is ook verre van wenselijk. Ik vrees echter dat de barrage aan valse informatie en soms wel erg gevaarlijke complottheorieën op korte termijn echt voor veiligheidsproblemen gaan zorgen. Ik vind het derhalve niet raar dat men in bepaalde groepen extra aandacht heeft.
Vallen daar miljoenen doden ? Ik bedoel de oorlogen onder valse voorwendselen , de genocides . Dictators maken meestal niet zelf hun handen vuil maar de gewone burger .quote:Op maandag 16 november 2020 10:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat zijn 'ordervolgers'? Zijn dat ook mensen die zich aan de maximum snelheid houden, hun belastingen betalen, hun boodschappen afrekenen, niet illegaal series en films en muziek downloaden?
Nee, het zijn mensen die onderdrukking en het negeren van grondrechten goedpraten.quote:Op maandag 16 november 2020 10:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat zijn 'ordervolgers'? Zijn dat ook mensen die zich aan de maximum snelheid houden, hun belastingen betalen, hun boodschappen afrekenen, niet illegaal series en films en muziek downloaden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |