abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 28 oktober 2020 @ 23:30:13 #151
88815 The_Emotion
98.3
pi_195915761
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 23:21 schreef weetjewel5 het volgende:
RIP vrijheid van meningsuiting. En mensen vinden t geweldig.
Winkels kunnen en mogen zelf bepalen wat ze verkopen of niet.
Als jij dat flutkrantje wil kopen, kan je gewoon bij een andere zaak terecht, wel in de schap waar de fabeltjeskrant ligt :B
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_195915820
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 23:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Sprakeloos dat mensen juichen om censuur en smeken om slavernij , mensen zijn zichzelf helemaal kwijt :N

Vrijheid van meningsuiting moet juist ook gelden voor mensen waar je het niet mee eens bent, want voor je t weet ben je zelf de lul.
pi_195915858
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 23:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Sprakeloos dat mensen juichen om censuur en smeken om slavernij , mensen zijn zichzelf helemaal kwijt :N

Wat mij betreft valt de gevaarlijke onzin in dat blad onder dezelfde categorie als oproepen tot geweld.
Maar het is niet verboden hoor. Je kan, net als Mein Kampf, heus wel aan dat blaadje komen als je echt wilt.
Het is alleen niet de bedoeling dat het tussen de opiniebladen komt te liggen en dat iemand die van zichzelf nog niet in van die wappies gelooft, op gevaarlijke ideeën gebracht word doordat hij per ongeluk dat blad koopt.

En dat maken grote winkelketens nog altijd zelf uit.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  † In Memoriam † woensdag 28 oktober 2020 @ 23:40:12 #154
88815 The_Emotion
98.3
pi_195915868
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 23:35 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting moet juist ook gelden voor mensen waar je het niet mee eens bent, want voor je t weet ben je zelf de lul.
Je kan primera ook niet dwingen om Gezond Verstand te verkopen.
Vrijheid van pers is iig nog niet afgelopen, want het mag gewoon nog gedrukt worden.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_195915887
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 23:40 schreef The_Emotion het volgende:

[..]

Je kan primera ook niet dwingen om Gezond Verstand te verkopen.
Vrijheid van pers is iig nog niet afgelopen, want het mag gewoon nog gedrukt worden.
Nee maar zo begint het wel. De vrijheid van meningsuiting is een stuk meer ingeperkt in vergelijking met 20 jaar geleden.
pi_195915889
quote:

[..]

Als ze onzin over reptilians en aliens verkondigen dan moeten ze dat zelf weten. Mensen wijsmaken dat corona een complot van de politiek is en oproepen om je niks van de maatregelen aan te trekken is een heel ander verhaal.
pi_195915935
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 23:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als ze onzin over reptilians en aliens verkondigen dan moeten ze dat zelf weten. Mensen wijsmaken dat corona een complot van de politiek is en oproepen om je niks van de maatregelen aan te trekken is een heel ander verhaal.
heeft nix met oproepen tot geweld te maken.
  † In Memoriam † woensdag 28 oktober 2020 @ 23:49:45 #158
88815 The_Emotion
98.3
pi_195915959
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 23:41 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Nee maar zo begint het wel. De vrijheid van meningsuiting is een stuk meer ingeperkt in vergelijking met 20 jaar geleden.
Oh?

Als de Bruna miljoenen omzet maakt met het verkoop van GV, dan gaat Primera ook achter de oren krabben en het alsnog verkopen.
Maar eerst afwachten of het betreffende krantje echt gaat lopen.
- Ian Malcolm
pi_195915980
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 23:47 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

heeft nix met oproepen tot geweld te maken.
De hele samenleving ondervind momenteel grote gevolgen door figuren die lak hebben aan de maatregelen. En de groep complotwappies is bewust bezig om zich aan geen enkele maatregel te houden.

Als zo'n groep idioten gevaarlijke theorieën in zo'n blaadje zet en mensen bewust op probeert te zetten, dan ben je wat mij betreft bezig om bewust heel veel schade aan te richten aan deze maatschappij.
Helaas is dat juridisch lastig aan te pakken, maar reken maar dat zodra de overheid daar een mogelijkheid voor ziet ze zeker aangepakt zullen worden.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 23:53:31 #160
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195915991
quote:

[..]

dumbed down society .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195916038
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 23:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De hele samenleving ondervind momenteel grote gevolgen door figuren die lak hebben aan de maatregelen. En de groep complotwappies is bewust bezig om zich aan geen enkele maatregel te houden.

Als zo'n groep idioten gevaarlijke theorieën in zo'n blaadje zet en mensen bewust op probeert te zetten, dan ben je wat mij betreft bezig om bewust heel veel schade aan te richten aan deze maatschappij.
Helaas is dat juridisch lastig aan te pakken, maar reken maar dat zodra de overheid daar een mogelijkheid voor ziet ze zeker aangepakt zullen worden.
wie zegt dat t theorieën zijn? misschien is t wel waar, weten wij veel. als zij goede argumenten er voor hebben dan kan je daar gewoon over praten.

En landen die weinig tot geen coronamaatregelen hanteren hebben niet veel meer doden dus zo gevaarlijk is t blijkbaar niet. Het beeld wat de media geeft en de werkelijkheid ligt nog al ver uit elkaar.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 00:01:41 #162
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195916047
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 23:21 schreef weetjewel5 het volgende:
RIP vrijheid van meningsuiting. En mensen vinden t geweldig.
De vrijheid om je mening te uiten betekent niet dat anderen de verplichting hebben om daarnaar te luisteren of dat te faciliteren. Dikke doei.
Huilen dan.
pi_195916135
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 00:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De vrijheid om je mening te uiten betekent niet dat anderen de verplichting hebben om daarnaar te luisteren of dat te faciliteren. Dikke doei.
Nee maar er wordt wel een sfeer gecreëerd dat afwijkende meningen gecensureerd mogen worden. Straks is het normaal om kritiek op de overheid ook maar te censureren? glijdende schaal
pi_195919509
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zelden zoveel bagger gelezen.

Een hele lap tekst om jezelf een carte blanche te geven.
ok ? een carte blanche voor wat precies? voor het geven van mijn eigen, persoonlijke visie erop heb ik 100% carte blanche.

Zo ook heb jij carte blanche er van alles van te vinden.

Jouw posts schitteren dan ook niet met enige uiteen gezette gedachtes.. meer dan :') . Heb je nog iets zinnigs verder?

Ik lees al ruim 10 jaar over dat onderwerp, zou zeggen.. wat is de bagger volgens jou?

Ga je het bestaan van de ADL blancheontkennen, en wat zij doen? dat zou pas bagger zijn. Ik denk dat je er gewoon helemaal niets van weet.. klopt he?

[ Bericht 7% gewijzigd door Sander_K op 29-10-2020 09:58:58 ]
pi_195920409
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 00:13 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Nee maar er wordt wel een sfeer gecreëerd dat afwijkende meningen gecensureerd mogen worden. Straks is het normaal om kritiek op de overheid ook maar te censureren? glijdende schaal
Dit is absoluut een ontwikkeling die gaande is. Zowel vanuit een groot deel van de bevolking als vanuit de overheid. Zonder enig waardeoordeel hieraan te verbinden.
pi_195921560
quote:

[..]

Dat is geheel waar.
De vrijheid om die mening te uiten staat echter wel indirect onder druk. Toen we met FOK begonnen had ik echt nooit kunnen vermoeden dat het zo ver zou komen dat sommige zaken niet meer gezegd mogen worden.
Er was evengoed wel weerstand en gebash tegen onwelgevallige meningen maar dat je nu zo enorm op je woorden moet letten is echt een unicum.
Aan de andere kant zou het 20 jaar terug ook ondenkbaar geweest zijn dat je in NL zendmasten in de fik kon steken alleen maar omdat je één of ander idee had. Afgezien van de al dan niet absurditeit van dat idee, het jezelf gerechtvaardigd achten tot het vernielen van andermans eigendommen op basis van dat idee was iets wat je eerder bij clubs als de IRA of extreem links zou verwachten.

Dus ja, dat er een reactie komt op afwijkende ideeën is logisch. Maar ook wel weer met zijn eigen gevaren.

Daarom is het goed dat we BNW op FOK hebben, waar we nog steeds binnen de grenzen van wet en fatsoen alles kunnen en mogen zeggen :)
pi_195921707
quote:

[..]

Klopt volledig. Maar op het moment dat een overheid zich zou gaan bemoeien met het al dan niet mogen publiceren van zaken die niet expliciet gevaarlijk zijn, bevinden we ons wat mij betreft wel op een erg glijdende schaal.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 12:14:04 #168
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195922010
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:38 schreef Sander_K het volgende:

Nu hoor ik mensen al denken, istie weer met zn JQ.. kan ik me zo voorstellen. Echter, het is de enige waarbij het schuurt, rammelt, klappert, enz..
Dus je gebruikt in volle ernst een naziterm. Meer hoeft de lezer niet te weten.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195926628
pi_195928536
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 12:14 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dus je gebruikt in volle ernst een naziterm. Meer hoeft de lezer niet te weten.
Aparte gedachtegang.. het bezigen van een woord is al voldoende ?? weet niet hoe dat bij jou in discussies doorgaans gaat, maar als jij bij het horen van één woord -ongeacht context, doel- al afhaakt, lijkt me dat die niet diepgaand zullen zijn.

Grow up.. de afkorting JQ is al door zoveel mensen, in zoveel soorten context gebruikt. Heeft, in die zin, nieteens een nazi context. Velen voor die verschrikkelijke man toentertijd hebben diezelfde woorden gebruikt te positieve en negatieve.

Dit topic gaat over complotdenken, en één van die complotten is de door mij genoemde.. of jij, of ik dat nu leuk vind of niet.

Nergens verheerlijk ik die, ik zet 'favoriet' n.b. nog tussen quotes maar kennelijk.. zijn sommige woorden te triggervol. Mijn post was geenszins kwetsend bedoelt, ik denk dat het belangrijk is er juist over te blijven praten.. ook al is het lastig, pijnlijk, of zelfs verboden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sander_K op 29-10-2020 18:12:23 ]
  donderdag 29 oktober 2020 @ 18:28:22 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195929073
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:52 schreef Sander_K het volgende:

[..]

ok ? een carte blanche voor wat precies? voor het geven van mijn eigen, persoonlijke visie erop heb ik 100% carte blanche.

Zo ook heb jij carte blanche er van alles van te vinden.

Jouw posts schitteren dan ook niet met enige uiteen gezette gedachtes.. meer dan :') . Heb je nog iets zinnigs verder?

Ik lees al ruim 10 jaar over dat onderwerp, zou zeggen.. wat is de bagger volgens jou?

Ga je het bestaan van de ADL blancheontkennen, en wat zij doen? dat zou pas bagger zijn. Ik denk dat je er gewoon helemaal niets van weet.. klopt he?
Integendeel; je klinkt als een kruising van Maarten Luther en Houston Chamberlain voor de 21e eeuw, met wat spikkeltjes Alfred Rosenberg en de onvermijdelijke Gobineau.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 29 oktober 2020 @ 18:43:03 #172
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195929322
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 18:00 schreef Sander_K het volgende:

[..]

Aparte gedachtegang.. het bezigen van een woord is al voldoende ?? weet niet hoe dat bij jou in discussies doorgaans gaat, maar als jij bij het horen van één woord -ongeacht context, doel- al afhaakt, lijkt me dat die niet diepgaand zullen zijn.

Grow up.. de afkorting JQ is al door zoveel mensen, in zoveel soorten context gebruikt. Heeft, in die zin, nieteens een nazi context. Velen voor die verschrikkelijke man toentertijd hebben diezelfde woorden gebruikt te positieve en negatieve.

Dit topic gaat over complotdenken, en één van die complotten is de door mij genoemde.. of jij, of ik dat nu leuk vind of niet.

Nergens verheerlijk ik die, ik zet 'favoriet' n.b. nog tussen quotes maar kennelijk.. zijn sommige woorden te triggervol. Mijn post was geenszins kwetsend bedoelt, ik denk dat het belangrijk is er juist over te blijven praten.. ook al is het lastig, pijnlijk, of zelfs verboden.
Wanneer is die uitdrukking in gunstige zin gebruikt in samenhang met "de meesters der leugens"? Vergezeld van het volgende commentaar?

quote:
Echter, het is de enige waarbij het schuurt, rammelt, klappert, enz.. zoals een deksel op een pan kokend water doet. Als een grote leugen, die men nog maar NÉT in de pan weet houden.. soms loopt er iets over, maar dan zit werkelijk een Bataljon mensen klaar dit acuut te neutraliseren <- allemaal mogelijk, vermits je hier dus bóven op zit, en onaflatend pressie uitoefend en de thermometer erin houdt.

En als je daarbij de geschiedenis mag (her)schrijven, zónder ook maar 1 debat.. zonder ook maar ergens verantwoording af te leggen.. absurd!!

Kortom, wie 7*24*365 in de gaten houdt wat er evt voor onwelgevalligs wordt gezegd over hem.. mag je gerust paranoïde noemen, én verdacht. Dat lijkt mij geen conspiracy.. Dit is namelijk wat er écht gebeurt: ADL, CIDI, als voornaamste doen EXACT dat.
Joden die te veel macht bezitten en de geschiedenis herschrijven. Dat is niet bepaald dubbelzinnihm

Wat is "het joodse vraagstuk" tegenwoordig nog? Joden zijn burgers als alle anderen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195930028
quote:

[..]

Dat doet het ook maar jouw vrijheid eindigt waar mijn vrijheid begint. Moet je eens goed over nadenken.
pi_195938596
twitter

Vond het wel een opvallende tweet omtrent censuur in de MSM.

En een reactie daarop:
twitter

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2020 08:06:26 ]
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:10:05 #175
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195941567
De agenda om complotdenken uit te bannen draait op volle toeren!!

Stond er ook in de agenda dat het nu zo druk is in BNW dat er een extra mod nodig is?
Voor het eerst sinds bestaan van BNW!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195941691
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:10 schreef theguyver het volgende:
De agenda om complotdenken uit te bannen draait op volle toeren!!

Stond er ook in de agenda dat het nu zo druk is in BNW dat er een extra mod nodig is?
Voor het eerst sinds bestaan van BNW!
BNW is gewoon een mooi sub dat de aandacht verdient :)
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:22:51 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195941794
quote:
80s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:16 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

BNW is gewoon een mooi sub dat de aandacht verdient :)
Je hoeft geen kont meer te kussen hoor, de elite is allang op de hoogte van jou aanwezigheid.
pi_195941857
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je hoeft geen kont meer te kussen hoor, de elite is allang op de hoogte van jou aanwezigheid.
Sterker nog, dat hoeft geeneens om blauw te worden :7
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:40:53 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195942107
quote:
80s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:25 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Sterker nog, dat hoeft geeneens om blauw te worden :7
Weet je wat ik denk...
Dat je vanuit de overheid gestuurd bent om ons in de gaten te houden.
Danny is door de regering onder druk gezet dat er gewoon te weinig toezicht was op BNW.
En jij moet ons dus wat meer in toom houden...
Als we over de grens gaan kunnen jullie ons veel sneller de mond snoeren!

Het word nu allemaal duidelijk :X

wat mij alleen verbaasd is dat Tjacka zich zo makkelijk voor een karretje laat spannen..
Maar misschien is hij gewoon omgekocht met een seizoenskaart voor Ajax :+

En F.Sinatra goeie undercover naam >:O ... de echte Sinatra werkte nauw samen met de CIA..
https://www.cia.gov/libra(...)00498r000100040036-1

[ Bericht 7% gewijzigd door theguyver op 30-10-2020 11:49:21 ]
pi_195942443
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

Weet je wat ik denk...
Dat je vanuit de overheid gestuurd bent om ons in de gaten te houden.
Danny is door de regering onder druk gezet dat er gewoon te weinig toezicht was op BNW.
En jij moet ons dus wat meer in toom houden...
Als we over de grens gaan kunnen jullie ons veel sneller de mond snoeren!

Het word nu allemaal duidelijk :X

wat mij alleen verbaasd is dat Tjacka zich zo makkelijk voor een karretje laat spannen..
Maar misschien is hij gewoon omgekocht met een seizoenskaart voor Ajax :+

En F.Sinatra goeie undercover naam >:O ... de echte Sinatra werkte nauw samen met de CIA..
https://www.cia.gov/libra(...)00498r000100040036-1

Interessant artikel! In hoeverre is een verslag/observatie van zanger relevant kun je je afvragen.
pi_195942477
Als influencers door de overheid betaald worden dan kunnen Fokkers ook door de overheid betaald worden. Fok heeft nu eenmaal een groot bereik.
pi_195942542
En? Staat het tijdschrift 'Gezond Verstand' bij de Bruna in het vak Fantasie of Sprookjes naast de fabeltjeskrant?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:32:41 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195942991
quote:
80s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:00 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Interessant artikel! In hoeverre is een verslag/observatie van zanger relevant kun je je afvragen.
Sinatra had veel mafia vriendjes
https://berichtenuithetve(...)sinatra-en-de-mafia/
pi_195943119
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Sinatra had veel mafia vriendjes
https://berichtenuithetve(...)sinatra-en-de-mafia/
I know. Maar het CIA artikel ging over buitenlandse intel.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:32:26 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195943996
quote:
80s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:37 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

I know. Maar het CIA artikel ging over buitenlandse intel.
Dat laten ze je denken..
Dat het alleen daar over ging o|O
pi_195944079
.

[ Bericht 100% gewijzigd door weetjewel5 op 30-10-2020 13:39:03 ]
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:12:51 #187
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195944767
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:03 schreef weetjewel5 het volgende:
Als influencers door de overheid betaald worden dan kunnen Fokkers ook door de overheid betaald worden. Fok heeft nu eenmaal een groot bereik.
Nog zo'n standaard riedel van onze complotdenkers: iedereen die niet mee gaat met ons basthit insane wereldbeeld wordt 'betaald' door de 'elite'.

Zoek eens een normale hobby.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195944964
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nog zo'n standaard riedel van onze complotdenkers: iedereen die niet mee gaat met ons basthit insane wereldbeeld wordt 'betaald' door de 'elite'.

Zoek eens een normale hobby.
Van de influencers is t bewezen, als je dat vorig jaar had gezegd was je een complotgek. Van die fokkers was meer een grapje, maar dat kan je niet hebben zo te merken.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:22:16 #189
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195944980
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:21 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Van de influencers is t bewezen, als je dat vorig jaar had gezegd was je een complotgek. Van die fokkers was meer een grapje, maar dat kan je niet hebben zo te merken.
Hm-hm..

En WIE heeft ze betaald? Kom eens met namen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195944983
Zullen we afspreken om elkaar (dat geldt voor iedereen, in welk 'kamp' dan ook) op z'n minst in waarde te laten?!
Je mag het ergens niet mee eens zijn, dat is ook meer dan prima om te delen. Maar laten we het gezellig maken.
pi_195945097
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hm-hm..

En WIE heeft ze betaald? Kom eens met namen.
https://www.rtlboulevard.(...)tijdens-coronacrisis

hulp voor corona aka propaganda.
pi_195947647
Natuurlijk zijn er ook overheidstrollen actief op FOK,iig leden die worden aangemoedigd om hier te komen plakken en stoken
pi_195947662
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:36 schreef PSVCL het volgende:
Natuurlijk zijn er ook overheidstrollen actief op FOK,iig leden die worden aangemoedigd om hier te komen plakken en stoken
Vooral om te lachen denk ik. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195947805
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Vooral om te lachen denk ik. _O-
Zou ik ook zeggen ja :7
pi_195947981
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:36 schreef PSVCL het volgende:
O nee he. Misschien kunnen ze onze IP-addresses zien. Ze weten waar we wonen! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_195948436
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

O nee he. Misschien kunnen ze onze IP-addresses zien. Ze weten waar we wonen! :)
Laat ze maar komen oO/ ~O>
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:25:35 #197
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195949812
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tot op heden gaan vooral complotdenkers op 'bezoek' bij mensen die ze niet aanstaan. Of bij hele instituten. Zie Engel's troepen.

Overigens is het dit soort paranoia die complotdenken niet alleen voedt, het is wat het op een gegeven moment ook gevaarlijk maakt voor derden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:26:24 #198
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195949829
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:27 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

https://www.rtlboulevard.(...)tijdens-coronacrisis

hulp voor corona aka propaganda.
Dus premier Rutte betaalt mensen om 'sprookjes' over Corona te verkondigen...

En dat doet hij precies, omdat?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195949980
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Tot op heden gaan vooral complotdenkers op 'bezoek' bij mensen die ze niet aanstaan. Of bij hele instituten. Zie Engel's troepen.

Overigens is het dit soort paranoia die complotdenken niet alleen voedt, het is wat het op een gegeven moment ook gevaarlijk maakt voor derden.
bedoel je groepen als Antifa en BLM?
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:37:17 #200
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195950005
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 18:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

bedoel je groepen als Antifa en BLM?
Die zie ik hier niet in Nederland. Wel complotdenkers die dingen slopen, verzorgingstehuizen lastigvallen en politici bedreigen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')