Ja ik denk dan altijd dat als het de echte wereld was geweest, je dan dus heel veel tieners en volwassenen met een trauma van hier tot Tokyo (pun intended) zitten. En dat trauma zou alleen nog maar verergerd zijn door het feit dat heel Madrid 'voor' de overvallers is.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja. Ik weet niet. Als Berlijn er niet bij was ik toch vol voor de overvallers geweest.
Jaaaaa ik loop nog steeds achter, maar echt joh geweldige seriequote:Op maandag 19 oktober 2020 22:49 schreef Cee het volgende:
Net laatste beschikbare aflevering van Undercover gekeken. Was er een paar weken geleden mee begonnen, wát een bazenserie.
Like for the pun.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dan altijd dat als het de echte wereld was geweest, je dan dus heel veel tieners en volwassenen met een trauma van hier tot Tokyo (pun intended) zitten. En dat trauma zou alleen nog maar verergerd zijn door het feit dat heel Madrid 'voor' de overvallers is.
Dat idee kan ik nooit afschudden, en daarom ben ik voor de politie
Ik kan eigenlijk vooral Tokyo niet uitstaan dusquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Like for the pun.
En daar heb je helemaal gelijk in! Maar het bizarre groepje dat het is maakt het gewoon dat ik op hun hand ben.
Ja, die is echt 'loco'. Of nouja, emoties overwelmen haar telkens volledig. Ik vind haar daarin juist ook wel wat tragisch, dat ze haar eigen ondergang blijkt te zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk vooral Tokyo niet uitstaan dus
quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:55 schreef Strani het volgende:
Hier was ze nog wel leuk, Úrsula Corberó
[ afbeelding ]
Ik ben niet voor de politie, omdat ze ook neer worden gezet als antagonisten. Maar de mate waarin de burgers achter de overvallers staan is lachwekkend. Hooguit dat complotgekkies en anarchisten dat in het echt zouden hebben,quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dan altijd dat als het de echte wereld was geweest, je dan dus heel veel tieners en volwassenen met een trauma van hier tot Tokyo (pun intended) zitten. En dat trauma zou alleen nog maar verergerd zijn door het feit dat heel Madrid 'voor' de overvallers is.
Dat idee kan ik nooit afschudden, en daarom ben ik voor de politie
Wat een line-upquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:04 schreef Momo het volgende:
Adrie van der Poel (papa) bij OP1 samen met Henk Krol en Martien Meiland
Dat korte haar laterquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:55 schreef Strani het volgende:
Hier was ze nog wel leuk, Úrsula Corberó
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat denk ik ook wel ja. In het eerste seizoen is de politie vooral enorm frustrerend omdat ze als een stelletje amateurs opereren. Daarna worden ze opeens echt slechterikken ja.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben niet voor de politie, omdat ze ook neer worden gezet als antagonisten. Maar de mate waarin de burgers achter de overvallers staan is lachwekkend. Hooguit dat complotgekkies en anarchisten dat in het echt zouden hebben,
Heb geen ovenquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:37 schreef Strani het volgende:
@:Meke sowieso spaghetti bolognese natuurlijk. Of napolitano dan voor jou.
En spinazielasagne of zo?
Ja, heel erg in die richting geschreven. Maar zelfs dan nog gaat de aanbidding van het volk te ver. Al is het desondanks een geweldige seriequote:Op maandag 19 oktober 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. In het eerste seizoen is de politie vooral enorm frustrerend omdat ze als een stelletje amateurs opereren. Daarna worden ze opeens echt slechterikken ja.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat korte haar laterMaar het allerergste is die hele neppe stoere blik steeds en het kijken als een kind dat haar zin niet kreeg.
Dat ben ik ook met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nairobi komt overigens uit een zeer beroemd geslacht in Spanje. Alba Flores; haar oma was een nogal legendarische zangeres en haar twee tantes zijn ook bekende zangeressen. Haar vader was ook een bekende zanger, maar die is helaas vroeg overleden door zelfmoord.
Oma - Vader - Alba zelf.
Mooi familieverhaalquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens.
Nairobi komt overigens uit een zeer beroemd geslacht in Spanje. Alba Flores; haar oma was een nogal legendarische zangeres en haar twee tantes zijn ook bekende zangeressen. Haar vader was dat ook, maar die is helaas vroeg overleden door zelfmoord.
[ afbeelding ]
Oma - Vader - Alba zelf.
Ja ik heb ook vanavond de nieuwste gezien!quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:49 schreef Cee het volgende:
Net laatste beschikbare aflevering van Undercover gekeken. Was er een paar weken geleden mee begonnen, wát een bazenserie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Haha onmiskenbaar ja. Echt een zigeunerfamilie trouwens.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi familieverhaalOok gelijk wel allemaal een herkenbare grote neus
Nog meer grote neuzenquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:09 schreef Strani het volgende:
En dit zijn de tantes trouwens:
[ afbeelding ]
Vind ik ookquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog meer grote neuzen![]()
Desondanks is Alba Flores een zeer knappe vrouw
Dat zie je er inderdaad ook wel een beetje aan af.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha onmiskenbaar ja. Echt een zigeunerfamilie trouwens.
Waarbij het grappige was, dat ik begin toch vooral die neus zag. Maar als je er eenmaal aan gewend bentquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik heb ook vanavond de nieuwste gezien!
Ik kan alleen maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik heb ook vanavond de nieuwste gezien!
Ik kan alleen maar zeggenOH en @CeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Die is ook leuker ja.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:13 schreef Strani het volgende:
Overigens zag ik Úrsula Corberó eerst in de serie Física o Química en daarin vond ik haar dus wel leuk maar deze vond ik nóg leuker, Andrea Duro:
[ afbeelding ]
En dan in dit topic gewoon niet ome Cornald noemenquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:04 schreef Momo het volgende:
Adrie van der Poel (papa) bij OP1 samen met Henk Krol en Martien Meiland
Die zag ik later pas, niet Martien Meiland met zijn "wat gezelluuugg"quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan in dit topic gewoon niet ome Cornald noemen
Wat hebben Cornald Maas, Martien Meiland, Henk Krol en Adrie van der Poel met elkaar gemeen?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan in dit topic gewoon niet ome Cornald noemen
Martien Meiland is voor mij al een reden om een programma niet te kijken,quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Die zag ik later pas, niet Martien Meiland met zijn "wat gezelluuugg"
Ja, voor mij het is ook een grote actquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Martien Meiland is voor mij al een reden om een programma niet te kijken,
Dat. Eigenlijk vooral een enorme uitvergroting van zichzelf (dat hebben Elle Bandita en Johan Derksen bijvoorbeeld ook). Zoals van der Gijp zou zeggen: 'die is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven'quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, voor mij het is ook een grote act
Oh die ken ik niet! Ik ben nu nog bezig met de Franse serie Family Business, en ik wil ook Révolution zien, maar wel eerst tussendoor Undercover.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:23 schreef Em31 het volgende:
Staat ook weer een nieuwe Spaanse serie op Netflix, Alguien tiene que morir. Zou het wat zijn?
Een grote ronde die op dinsdag begint, dat kan mijn brein gewoon niet aanquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:41 schreef Momo het volgende:
De vuelta begint morgen en ik ben in de war.
Het is ook wat veel allemaal. Maar het wordt denk ik wel een mooie Vuelta!quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:41 schreef Momo het volgende:
De vuelta begint morgen en ik ben in de war.
Door de sneeuw in de vueltaquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook wat veel allemaal. Maar het wordt denk ik wel een mooie Vuelta!
Gaat ook weer een hele rare ronde worden denk ik. Waarbij eigenlijk de Vuelta nog veel zwakker bezet is dan de Giro. Twee zeer sterke ploegen, en wat hele verdwaalde goede renners en dat is het.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook wat veel allemaal. Maar het wordt denk ik wel een mooie Vuelta!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |