SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mag van mij ook wel 2025 zijnKijken in hoeverre ik dan mijn leven op de rails heb zoals ik mijzelf heb voorgenomen binnen nu en 5 jaar
tevens fipo![]()
Hey devzeroFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:59 schreef devzero het volgende:
oops, had niet door dat ik de lapo had![]()
Toch redelijk snel....ik probeerde nog te kapen met volle biertjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:59 schreef devzero het volgende:
oops, had niet door dat ik de lapo had
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Kan ik ook geen krediet krijgen in de OP voor het bedenken van het spel? In de 1 of andere mate heb ik vast wel ervoor gezorgd dat dit spel bedacht is![]()
Toepasselijke TT voor volgende topicquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Toch redelijk snel....ik probeerde nog te kapen met volle biertjes![]()
![]()
Ik herhaal: Kan ik ook geen krediet krijgen in de OP voor het bedenken van het spel? In de 1 of andere mate heb ik vast wel ervoor gezorgd dat dit spel bedacht is![]()
Je staat zelfs in het logo! Alleen loopt er een zwarte balk doorheenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:00 schreef phoenyx het volgende:
Kan ik ook geen krediet krijgen in de OP voor het bedenken van het spel? In de 1 of andere mate heb ik vast wel ervoor gezorgd dat dit spel bedacht is![]()
EINDELIJKquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Deels misschien, maar klopt niet helemaal hoor. Er kwamen er ook die normaal niet hier posten. Was een beetje een samenloop van (negatieve) reacties op elkaar. Maar namen noemen vind ik een beetje jammer eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
DeBraad, kree en Dr.Mikey (volgens m1st1g). Ik was er zelf niet bij, dus weet niet wat er allemaal speelde.![]()
quote:Heej Skribbl-fansquote:.
![]()
Moeten we daar blij mee zijn?quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ga ergens anders trollenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:02 schreef phoenyx het volgende:
Ik herhaal: Kan ik ook geen krediet krijgen in de OP voor het bedenken van het spel? In de 1 of andere mate heb ik vast wel ervoor gezorgd dat dit spel bedacht is![]()
Jij zeker niet neequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moeten we daar blij mee zijn?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Dan niet doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Deels misschien, maar klopt niet helemaal hoor. Er kwamen er ook die normaal niet hier posten. Was een beetje een samenloop van (negatieve) reacties op elkaar. Maar namen noemen vind ik een beetje jammer eigenlijk.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:04 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ga je gewicht opnemen joh en tonen aan iedereen lulletje rozenwater![]()
![]()
User @phoenyx gaat er met gestrekt been inquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:04 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ga je gewicht opnemen joh en tonen aan iedereen lulletje rozenwater~FEYENOORD~
Ik was er niet bij, ik had na afloop nog even gesproken met mistig en hij noemde die 3. Negatieve reacties is hij wel gewend, dus ik denk/hoop dat er meer gebeurd is. Als jij er bij was, dan kun je misschien een betere uitleg geven wat er gebeurt is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Deels misschien, maar klopt niet helemaal hoor. Er kwamen er ook die normaal niet hier posten. Was een beetje een samenloop van (negatieve) reacties op elkaar. Maar namen noemen vind ik een beetje jammer eigenlijk.![]()
Lekker laten gaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
User @:phoenyx gaat er met gestrekt been in![]()
Hij is diegene die direct zegt dat ik troll om niks.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
User @:phoenyx gaat er met gestrekt been in![]()
Woudjequote:![]()
Hoe is het ermee kerel?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou ik zou zeggen lees maar even terug vanaf 00.00 uur vannacht ofzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, ik had na afloop nog even gesproken met mistig en hij noemde die 3. Negatieve reacties is hij wel gewend, dus ik denk/hoop dat er meer gebeurd is. Als jij er bij was, dan kun je misschien een betere uitleg geven wat er gebeurt is.![]()
Helemaal prima, en met jou maat?quote:~FEYENOORD~
Wat stiekem ook wel een beetje zo isquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:06 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hij is diegene die direct zegt dat ik troll om niks.~FEYENOORD~
Ik deed alleen maar een pinguïn groet, that’s allquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, ik weet eigenlijk niet waarom ik hier zit, terwijl ik nog niet klaar ben met werk.
![]()
Stiekem ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat stiekem ook wel een beetje zo is![]()
![]()
Nice, nog aan het werk of is dat lastig nu?quote:~FEYENOORD~
Nee, ook niet stiekem, ik behandel mensen gewoon zoals mensen mij behandelen en hoe ze zich bedragen. Hij doet gewoon nogal vaak negatiefquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat stiekem ook wel een beetje zo is![]()
Wel nog aan het werk, maar niet meer in de horeca sinds een half jaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nice, nog aan het werk of is dat lastig nu?![]()
Deze week dan even niet wat weekje vakantie opgenomen door omstandigheden (niets ergs overigens)
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja ik kanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op zich heb ik nu wel zin in een potje.
Kun jij ook? @:engine @:phoenyx @:devzero
Ik zie je hier letterlijk voor de 2e of 3e xquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee, ook niet stiekem, ik behandel mensen gewoon zoals mensen mij behandelen en hoe ze zich bedragen. Hij doet gewoon nogal vaak negatiefWaar heb je het over
![]()
Hey Phoenyxquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee, ook niet stiekem, ik behandel mensen gewoon zoals mensen mij behandelen en hoe ze zich bedragen. Hij doet gewoon nogal vaak negatiefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ken mistig's kant van het verhaal, als je me probeert te overtuigen met "lees maar terug" dan hoeft het van mij niet. En als je me niet wil overtuigen, dan zal ik die 3 namen blijven roepen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:07 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen lees maar even terug vanaf 00.00 uur vannacht ofzo.![]()
Ik heb de motoriek van een 4 jarige met CP... Kan absoluut niet tekenen, schrijven is al lastig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:10 schreef phoenyx het volgende:
ja ik kan ook @:debraad kan jij ook tekenen?![]()
Nou ja dat maakt niet uit, wees welkom en doe gewoon leuk meequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:11 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb de motoriek van een 4 jarige met CP... Kan absoluut niet tekenen, schrijven is al lastig.![]()
Ja, jij ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee, ook niet stiekem, ik behandel mensen gewoon zoals mensen mij behandelen en hoe ze zich bedragen. Hij doet gewoon nogal vaak negatief
Wat dat betreft zouden jullie prima vriendjes kunnen zijn
~FEYENOORD~
Nee sorry, daar pas ik voorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:12 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja dat maakt niet uit, wees welkom en doe gewoon leuk mee![]()
![]()
Oh dat wist ik nog niet eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel nog aan het werk, maar niet meer in de horeca sinds een half jaar![]()
Deze week dan even niet wat weekje vakantie opgenomen door omstandigheden (niets ergs overigens)
![]()
Wat doe je nu dan?
~FEYENOORD~
Hahaha ik kan ook niet tekenen althans dacht ik. Maar met een tutorial voor tekenen en die moest ik dan ook nog redelijk ok volgen. Heb ik er toch een leuk plaatje van gemaakt. Zal hem eens opzoeken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:11 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb de motoriek van een 4 jarige met CP... Kan absoluut niet tekenen, schrijven is al lastig.Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja in het echt waarschijnlijk wel. Dan doet iedereen een stuk neutraler dan online. Ik zou niet zo zeuren over zijn gedrag en gewicht en hij zou ook wat neutraler reageren. Maar ik doe niet vaak negatief, dat heb jij verkeerd. Ik zit in de top 100 van personen op FOK! die de meeste likes heeft gekregen ooit. En ik bluf nooit wat dat soort zaken betreft zoals je ook wel weet denk ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, jij ook.
Wat dat betreft zouden jullie prima vriendjes kunnen zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2020 22:14:51 ]![]()
Even een zware van Nelle draaien boys~FEYENOORD~
Ik werk nu alleen nog voor de staat als professioneel uitkeringstrekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik nog niet eens![]()
Wat doe je nu dan?
Nou nooit.... vandaag wel dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:14 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja in het echt waarschijnlijk wel. Dan doet iedereen een stuk neutraler dan online. Ik zou niet zo zeuren over zijn gedrag en gewicht en hij zou ook wat neutraler reageren. Maar ik doe niet vaak negatief, dat heb jij verkeerd. Ik zit n de top 100 van personen op FOK! die de meeste likes heeft gekregen ooit. En ik bluf nooit wat dat soort zaken betreft zoals je ook wel weet denk ik
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Er staan meer users in die top 100 van likes die gewoon zwaar kut zijn, als users hun status laten bepalen door likes op een forum kan ik ze al niet meer serieus nemen, sorry.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:14 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja in het echt waarschijnlijk wel. Dan doet iedereen een stuk neutraler dan online. Ik zou niet zo zeuren over zijn gedrag en gewicht en hij zou ook wat neutraler reageren. Maar ik doe niet vaak negatief, dat heb jij verkeerd. Ik zit in de top 100 van personen op FOK! die de meeste likes heeft gekregen ooit. En ik bluf nooit wat dat soort zaken betreft zoals je ook wel weet denk ik~FEYENOORD~
Ja dit dus. Likes zijn leuk, maar het gaat om hoe je overkomt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er staan meer users in die top 100 van likes die gewoon zwaar kut zijn, als users hun status laten bepalen door likes op een forum kan ik ze al niet meer serieus nemen, sorry.![]()
Op naar DTS winst makkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik werk nu alleen nog voor de staat als professioneel uitkeringstrekker~FEYENOORD~
Ik vind het jammer dat @m1st1g niet meer wil komen. Ik vind het een hele fijne user. En ik wil ook niet betwisten dat hij die namen heeft genoemd, maar ik vond er meer zeer irritant vannacht. En heb vannacht ook gepost dat ze moesten kappen. Dat wil ik ermee zeggen. Jammer dat je zo op mij reageert eigenlijk. Jouw reactie voelt best wel aanvallend, terwijl ik het goed bedoelde.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken mistig's kant van het verhaal, als je me probeert te overtuigen met "lees maar terug" dan hoeft het van mij niet. En als je me niet wil overtuigen, dan zal ik die 3 namen blijven roepen.![]()
Ja als je leuk overkomt, dat mensen je liken, dan krijg je meer likesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:17 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja dit dus. Likes zijn leuk, maar het gaat om hoe je overkomt.![]()
Nee jezelf op de borst slaan dat je in de top 100 staat en daarom dus een geliefde user bentquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Inderdaad, jij vindt mij ook een lul de behanger, nou en!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:17 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja dit dus. Likes zijn leuk, maar het gaat om hoe je overkomt.
~FEYENOORD~
Ik hou niet van dat soort "lees maar terug" posts. Maar het was niet aanvallend bedoelt (hoewel ik dat nu ook zie). Dank je voor de uitleg, waarschijnlijk was er gewoon gezeur gisteren en is het hem het verkeerde keelgat ingeschoten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat @:m1st1g niet meer wil komen. Ik vind het een hele fijne user. En ik wil ook niet betwisten dat hij die namen heeft genoemd, maar ik vond er meer zeer irritant vannacht. En heb vannacht ook gepost dat ze moesten kappen. Dat wil ik ermee zeggen. Jammer dat je zo op mij reageert eigenlijk. Jouw reactie voelt best wel aanvallend, terwijl ik het goed bedoelde.![]()
Ja elk idee van positiviteit over jezelf kan hier als negatief gezien wordenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee jezelf op de borst slaan dat je in de top 100 staat en daarom dus een geliefde user bent![]()
Zo zwart wit is het niet, maar als jij dat wil geloven is dat natuurlijk helemaal oke.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja als je leuk overkomt, dat mensen je liken, dan krijg je meer likes![]()
Als je een grap uit moet leggen dan is die gelijk niet grappig meer
Nou mooi dat ik dat mag gelovenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het niet, maar als jij dat wil geloven is dat natuurlijk helemaal oke.![]()
Oh dat valt wel mee. Zoals je doet word je ontvangen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Inderdaad, jij vindt mij ook een lul de behanger, nou en!![]()
Ik ontvang eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee. Zoals je doet word je ontvangen.
Ben meer een gever~FEYENOORD~
Dingen geven is fijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ontvang eigenlijk nooit
Ben meer een gever![]()
![]()
Het is al helemaal niet meer grappig als de ander het na die uitleg nog niet begrijptquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:19 schreef mazaru het volgende:
Als je een grap uit moet leggen dan is die gelijk niet grappig meer![]()
Dan is het vaak een goeden garpquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:19 schreef mazaru het volgende:
Als je een grap uit moet leggen dan is die gelijk niet grappig meer~FEYENOORD~
Story of my lifequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is al helemaal niet meer grappig als de ander het na die uitleg nog niet begrijpt
Ik weet niet of ik hier nu telkens belachelijk wordt gemaakt maar ik wil dat jullie weten dat je daarmee best personen zoals mij mee kan schaden![]()
Ik zou een FB topic openen als ik jou wasquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:22 schreef phoenyx het volgende:
Ik weet niet of ik hier nu telkens belachelijk wordt gemaakt maar ik wil dat jullie weten dat je daarmee best personen zoals mij mee kan schaden~FEYENOORD~
Huh hij doet toch niets trolt nietquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee hoor, van mij heb je geen last meer. Ik ga de finale van Survivor kijken. En ik heb je post gelikedquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:22 schreef phoenyx het volgende:
Ik weet niet of ik hier nu telkens belachelijk wordt gemaakt maar ik wil dat jullie weten dat je daarmee best personen zoals mij mee kan schaden
Is een standaarddingetje hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Huh hij doet toch niets trolt niet![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga ermee naar feedbackquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:22 schreef phoenyx het volgende:
Ik weet niet of ik hier nu telkens belachelijk wordt gemaakt maar ik wil dat jullie weten dat je daarmee best personen zoals mij mee kan schaden![]()
Kusje terugquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, van mij heb je geen last meer. Ik ga de finale van Survivor kijken. En ik heb je post gelikedmaar ik ben een man trouwens dus als jij ook echt een vrouw bent dan is het, pure liefde?
![]()
Mijn controle zegt: de pagina hiervoor zie ik weer zinloos gezeik naar elkaar. Lief doen. Ok doei.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Doeiquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:25 schreef Paul het volgende:
Mijn controle zegt: de pagina hiervoor zie ik weer zinloos gezeik naar elkaar. Lief doen. Ok doei.~FEYENOORD~
Ik vind t raar dat steeds als phoenyx hier mee komt posten soort van weggestuurd wordt door iemand. Hij is een fijne user met humorFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Niemand houdt van concurrentiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik vind t raar dat steeds als phoenyx hier mee komt posten soort van weggestuurd wordt door iemand. Hij is een fijne user met humor
Behalve ik want het houdt me scherp maar ja dat is hier niet echt van toepassing![]()
![]()
Heuj!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:29 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Niemand houdt van concurrentie
Behalve ik want het houdt me scherp maar ja dat is hier niet echt van toepassing“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jep, gewoon griep denk ik. Uitslag was negatief.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:30 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het? Las dat je ziek bent. Heb je al een uitslag?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Stoorzendert❤quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat is heel fijn!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep, gewoon griep denk ik. Uitslag was negatief.![]()
![]()
Gewoon lekker mee blijven posten. Gewoon welkomquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:29 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Niemand houdt van concurrentie
Behalve ik want het houdt me scherp maar ja dat is hier niet echt van toepassingFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wie stuurt hem weg dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik vind t raar dat steeds als phoenyx hier mee komt posten soort van weggestuurd wordt door iemand. Hij is een fijne user met humor
Ik mis iets volgens mij~FEYENOORD~
Jacq!quote:Ik maak je telefoonhouder nog hoor. Was ff druk de laatste weken..
Nou ja sommige mensen zijn gewoon wel erg leipquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gewoon lekker mee blijven posten. Gewoon welkom![]()
Hoi fijn dat jij er ook weer bent. En nee jij niet. Maar is vaker gebeurt hier😉quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wie stuurt hem weg dan?
Ik mis iets volgens mijFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hoiquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoi fijn dat jij er ook weer bent. En nee jij niet. Maar is vaker gebeurt hier😉
Nee snap ik maar ik ben net een vrouw in dat opzicht, IK WIL ALLES WETEN!~FEYENOORD~
Wim Lex komt toch maar terug van vakantie na kritiek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neem.je tijd aub je ouders ext en jij zelf en gezin gaan voor💋quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jacq!Ik maak je telefoonhouder nog hoor. Was ff druk de laatste weken..
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Askim❤quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
Wim Lex komt toch maar terug van vakantie na kritiek.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
En terecht, wat een debielquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
Wim Lex komt toch maar terug van vakantie na kritiek.~FEYENOORD~
Birtanem.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij was een beetje dom.quote:
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:35 schreef phoenyx het volgende:
COR / Vooral mensen van nietwesterse afkomst op de IC's wat vinden jullie hiervan?~FEYENOORD~
Wat moet ik daar in vredesnaam van vinden. Heel naar voor die mensen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:35 schreef phoenyx het volgende:
COR / Vooral mensen van nietwesterse afkomst op de IC's wat vinden jullie hiervan?![]()
in vredesnaam?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat moet ik daar in vredesnaam van vinden. Heel naar voor die mensen.![]()
Trusten phoenyx❤quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:37 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb weer 2 punten binnen, ga muziek luisteren, wat fok!ken en slapenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Sorry dacht dat je ging slapenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik zei toch dat ik wat muziek ging luisteren, fok!ken en dan ging slapenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry dacht dat je ging slapen![]()
Sorry was even mijn oudste naar bed brengenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op zich heb ik nu wel zin in een potje.
Kun jij ook? @:engine @:phoenyx @:devzero
Maar lijkt me gezellig!![]()
Rob.quote:
https://skribbl.io/?Jq6a9EA3alsPquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Sorry was even mijn oudste naar bed brengen
Maar lijkt me gezellig!.
![]()
Wat is dit danFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hoewel FOK! officieel begon op 1 oktober 1999, is het bijbehorende forum sinds juli 1999 actief. Het initiatief werd genomen door Roodbol, die op 6 mei 1999 op het tech-forum Gathering of Tweakers een oproep deed. De naam werd vervolgens snel gekozen: FOK!, een Nederlandse verbastering van het Engelse fuck. Dat de letters f.o.k. een afkorting zijn van "fokked op kids" zou een misverstand zijn.
De snelle groei in de eerste periode van zijn bestaan heeft de site waarschijnlijk te danken aan het televisieprogramma Big Brother. De website had een aantal primeurtjes over de eerste editie van dit programma die door diverse andere nieuwssites werden opgepikt. Al snel werden bezoekers van de officiële Big Brother-site verwezen naar FOK! om daar te discussiëren.
Maar ook nadat Big Brother afgelopen was, bleef FOK! groeien. Er kwamen nieuwe subfora (inmiddels ruim 50) en de nieuwssectie (Frontpage) werd een website met actueel nieuws en berichten.
Op 4 december 2002 werden er voor het eerst een miljoen pageviews op één dag geteld
In 2006 werd er een documentaire over FOK! uitgebracht op Youtube[2]
Op 1 juni 2005 werd een maandrecord van 61 miljoen views gehaald. De Frontpage zou maandelijks ruim een half miljoen unieke bezoekers trekken.
Op 25 november 2010 werd FOK! verkozen tot website van het jaar 2010 in de categorie "nieuws en entertainment".[3]
Op 27 juli 2011 werd de honderd miljoenste post op het forum geplaatst,[4] het eerste Nederlandse forum met een dergelijk aantal posts en het twaalfde forum ter wereld dat deze mijlpaal bereikte.[5]
Op 5 november 2011 stond er een stuk van twee pagina's in de Volkskrant over FOK![6]
Op 1 oktober 2014 bestond FOK! 15 jaar en werd een nieuwe lay-out gelanceerd.
Op 24 februari 2015 werd op het forum de honderdvijftig miljoenste post geplaatst.
Vanaf 15 oktober 2019 viert FOK! zijn 20-jarig bestaan.[7]~FEYENOORD~
FOK! draait op software die grotendeels zelf ontwikkeld is. Het forum draait op Replique, de PHP-forumsoftware die door Breuls ontwikkeld is. Deze software wordt sinds 2004 op het FOK!forum gebruikt, omdat de oude, Topix, niet meer gebruikt mocht worden. De nieuwsonderdelen van FOK! (Frontpage, Games, Sport, Film en Weblog) worden, net als de managers, vanuit de DPS (Digital Publishing System) geregeld.
(rip)~FEYENOORD~
Ik ben weer bezig met een nieuwe drone![]()
Deze heeft wel wat meer powerBijna 5000Watt totaalvermogen (6 cellen LiPo, T-motor ESC 4x60A continu vermogen (max. 80A). Motoren zijn 1000Watt per stuk). Volgens mijn berekeningen zou dit apparaat over de 200km/h moeten gaan
![]()
Bijna klaar. Alleen nog GPS, Accu en 4K FPV camera (Videozender zit er al in). Dat komt binnen nu en 3 weken. Nu de boel aan elkaar solderen![]()
Allen vluchtcomputer terug moeten sturen omdat ik de verkeerde had besteld. Maar volgende week komt de goede binnen. (T-motor F7)![]()
Al het witte is ge-3d print door mijzelf.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Deze heeft wel wat meer powerBijna 5000Watt totaalvermogen (6 cellen LiPo, T-motor ESC 4x60A continu vermogen (max. 80A). Motoren zijn 1000Watt per stuk). Volgens mijn berekeningen zou dit apparaat over de 200km/h moeten gaan
![]()
Bijna klaar. Alleen nog GPS, Accu en 4K FPV camera (Videozender zit er al in). Dat komt binnen nu en 3 weken. Nu de boel aan elkaar solderen![]()
Allen vluchtcomputer terug moeten sturen omdat ik de verkeerde had besteld. Maar volgende week komt de goede binnen. (T-motor F7)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]quote:~FEYENOORD~
Kanonne rensFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goed bezig stoorzendert👍quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:45 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Mijn partner is over een iets meer dan een uur jarig~FEYENOORD~
Ow en hopelijk heb je een mooi cadeau enz voor je partner...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn partner is over een iets meer dan een uur jarigFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Meer dan 5 dagen opgespaard?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn partner is over een iets meer dan een uur jarig![]()
Helemaal niksquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ow en hopelijk heb je een mooi cadeau enz voor je partner...~FEYENOORD~
😳😳😳quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Uit eten nemen gaat niet...quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Reep chocolade is al.genoeg💋quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:54 schreef phoenyx het volgende:
[..]
ja zo kan het ook, wat mag ik jou geven voor je verjaardag?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
😁😁😁🤣😎quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Normaal doen we zoiets ja, maar afgesproken om niets te doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Uit eten nemen gaat niet...
Ik was 31 augustus jarig maar ook niets aan gedaan samen~FEYENOORD~
👍👍👍quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Normaal doen we zoiets ja, maar afgesproken om niets te doen.
Ik was 31 augustus jarig maar ook niets aan gedaan samenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nog 64 minutenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ben niet veel.eisend ...quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Op zoek naar een ander huis, prijzen zijn akelig hoog~FEYENOORD~
Nee zeer jammer weerquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee wie wel hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ben niet veel.eisend ...![]()
Ik weet niet wat er is gebeurd maar ik sta achter die jongenquote:~FEYENOORD~
Ja klote tijd ervoor nuquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
Op zoek naar een ander huis, prijzen zijn akelig hoogFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ook 100 procentquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er is gebeurd maar ik sta achter die jongenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Het beste wat we nu kunnen doen is devzero de moeder bolken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er is gebeurd maar ik sta achter die jongen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
🤣🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het beste wat we nu kunnen doen is devzero de moeder bolken.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja inderdaad, de prijzen op funda kun je lezen met 25% extra want je wordt steeds overbodenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja klote tijd ervoor nu
~FEYENOORD~
Beste Nattekat, dat is altijd een goed ideequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het beste wat we nu kunnen doen is devzero de moeder bolken.
~FEYENOORD~
Als jullie heb de moeder bolken leid ik zijn zusje wel afquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beste Nattekat, dat is altijd een goed idee
Niet normaal meerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de prijzen op funda kun je lezen met 25% extra want je wordt steeds overbodenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nog betere tijd om in je eentje je eerste huis te kopen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de prijzen op funda kun je lezen met 25% extra want je wordt steeds overboden100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
@devzero🤣🤣🤣Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ben er morgen weer, ga wat muziek luisteren en misschien op wat andere topics reageren, maar dit gaat me nu wat te vlot, JaqDot
@kree
no gay
![]()
Altijd goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jullie heb de moeder bolken leid ik zijn zusje wel af
~FEYENOORD~
Doei 💋💋💋quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:01 schreef phoenyx het volgende:
Ik ben er morgen weer, ga wat muziek luisteren en misschien op wat andere topics reageren, maar dit gaat me nu wat te vlot, JaqDot
@:kree
no gay
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hij word door helemaal niemand weggestuurd. Dat is nou trollen, jacq.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik vind t raar dat steeds als phoenyx hier mee komt posten soort van weggestuurd wordt door iemand. Hij is een fijne user met humor![]()
Moet je wel een hypotheek kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog betere tijd om in je eentje je eerste huis te kopen.
Ik kan het op zich wel doen maar die prijzen gaan ook weer zakken~FEYENOORD~
Deze jongen is punten aan het pakken niet normaal, al TWEE vanavond
~FEYENOORD~
Na mijn studie heb ik zo een baan waarbij een goedkoop koophuis al een optie is. Geen studieschuld, dus ik hoef alleen een buffertje op te bouwen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet je wel een hypotheek kunnen krijgen.
Ik kan het op zich wel doen maar die prijzen gaan ook weer zakken100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Als ik een shaggie rook na het pissen kijk ik vaak even. soms blijf ik hangen en soms slechts een shaggie lang.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Beter! Ik zie je echt regelmatig om 2 3 uur posten![]()
![]()
Oh dat is wel lekker ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na mijn studie heb ik zo een baan waarbij een goedkoop koophuis al een optie is. Geen studieschuld, dus ik hoef alleen een buffertje op te bouwen.
Ligt er natuurlijk ook aan wat je eisen zijn.
~FEYENOORD~
Een shaggie zijn toch weer een paar minutenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:07 schreef Rob het volgende:
[..]
Als ik een shaggie rook na het pissen kijk ik vaak even. soms blijf ik hangen en soms slechts een shaggie lang.![]()
![]()
Op dit moment: hij moet niet van ellende uit elkaar vallenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker ja.
Ligt er natuurlijk ook aan wat je eisen zijn.
Kan niks anders eisen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Waar zijn al die oude users gebleven?
Dit zou toch DE MAAND worden?
Ik zie mijn maatjes niet
~FEYENOORD~
Ik ben er nog maatjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie mijn maatjes niet![]()
Half
Oh, zo zit dat dus. Is goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie mijn maatjes niet100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nadeel is gewoon dat je veel huizen op twee salarissen moet doen, en dat vind ik te riskantquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dit moment: hij moet niet van ellende uit elkaar vallen
Kan niks anders eisen.~FEYENOORD~
Deze maand heeft nog 14 dagenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie mijn maatjes niet![]()
![]()
quote:Jullie stellen mij niet teleur!quote:
~FEYENOORD~
Oplossing: überhaupt geen tweede salaris hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nadeel is gewoon dat je veel huizen op twee salarissen moet doen, en dat vind ik te riskant100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jij kent duidelijk de oude garde nietquote:~FEYENOORD~
Kloptquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk de oude garde niet![]()
We willen beiden graag werkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oplossing: überhaupt geen tweede salaris hebben.
~FEYENOORD~
Kusjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
Waar zijn mijn beste vrienden eigenlijk?
@:aloa
@:yvonne![]()
![]()
Als ik een groter huis kon kopen mocht je wel bij mij in wonen hoorquote:![]()
~FEYENOORD~
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:~FEYENOORD~
Zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Nee Hertog was in de aanbieding dus ik dacht ik doe eens gekquote:
~FEYENOORD~
Jajaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee Hertog was in de aanbieding dus ik dacht ik doe eens gek![]()
![]()
Prima pils hoor, voor de veranderingquote:
~FEYENOORD~
@Nattekat en ik vinden dit niet leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:16 schreef Rob het volgende:
[..]
meer de huiskamer van Hulp voor onbehuisden~FEYENOORD~
Wel dicht nuquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mijn dorp heeft er 2Op echt 100 meter afstand
![]()
![]()
![]()
dat is dan jullie probleemquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:nattekat en ik vinden dit niet leuk![]()
Stoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga deze voor mijn vrouw onder de kerstboom leggen![]()
![]()
https://www.easytoys.nl/advents-kalender![]()
![]()
Maar goed dat @aloa en ik daar niet wonenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mijn dorp heeft er 2Op echt 100 meter afstand
~FEYENOORD~
~FEYENOORD~
Haten op piratendorp Ravenswoudquote:
~FEYENOORD~
Jaquote:Die ene kwam ik toch niet. Schijnt een heel naar sfeertje te hangen, personeel wat vrij aso is enz
![]()
er wordt nix genomenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Poar neem'n
@:zipportal
@:freshfruit
ik heb er een kurk inzitten![]()
Had graag een biertje met jullie gedaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar goed dat @:aloa en ik daar niet wonen![]()
![]()
Wijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:19 schreef Rob het volgende:
[..]
er wordt nix genomen
ik heb er een kurk inzitten
~FEYENOORD~
Wederzijdsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Had graag een biertje met jullie gedaan
~FEYENOORD~
ik drink zelden tot geen bierquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hou het bij 1 biertjeMaar jij mag er altijd 2 drinken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: