SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha als hij weet wat goed voor hem is wel..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:22 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Waar is Justin eigenlijk ? Is ie zoute popcorn gaan halen of zo?![]()
![]()
ake: ik will en pizza in de schule menehmen
charlie nehmt en uit de freezer
Jake:de is befroren
Charlie :wanneer je je in auto op de pizza zet
werd ze straks warm![]()
![]()
![]()
![]()
Romanticus ben je ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik kom wel wat rozen bij je bed neer leggen die "BUG" spellen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Het zaad van jouw vriend is afkomstig van Supermanquote:![]()
Voor mij i.i.g echt voorlopig nog geen kinderenKomende paar jaar, eerst mijn eigen leven op de rails. Anders is't vet egoistisch.
![]()
* DerRabbit gaat toch minderen met proberenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is konijn eigen hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit gaat toch minderen met proberendus een oude stamper nu?
![]()
![]()
Ik ben gesteriliseerd. Niks geen kids meer voor mijquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Donder op met je controlequote:
quote:
Oke, dacht dat je ze niet had? Maar genoeg is idd genoegquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben gesteriliseerd. Niks geen kids meer voor mij![]()
Mijn kinderen wonen niet thuis. Ik heb er vier in totaal. Meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
[..]
Oke, dacht dat je ze niet had? Maar genoeg is idd genoegIk heb er één en ik ben er trots op
Ja das zekerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn kinderen wonen niet thuis. Ik heb er vier in totaal. Meer dan genoeg.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben gesteriliseerd. Niks geen kids meer voor mij![]()
![]()
Nee, als je van teveel proberen al kindjes krijgt moet ik toch wat minder gaan oefenenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Het is konijn eigen hoordus een oude stamper nu?
Das waarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, als je van teveel proberen al kindjes krijgt moet ik toch wat minder gaan oefenen![]()
![]()
Good eveningWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hallo jippieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heer 🤪Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neeeee er moeten konijnenmuisjes komenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, als je van teveel proberen al kindjes krijgt moet ik toch wat minder gaan oefenen![]()
![]()
Hey lief konijntje. Goed hoor met jou ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat heb je gezegdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
je luistert niet wanneer ik je
was zegWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oké dan, omdat je er zo op aan dringtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Neeeee er moeten konijnenmuisjes komen![]()
* DerRabbit sleept muis aan haar haren mee naar de slaapkamerOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké dan, omdat je er zo op aan dringt![]()
* DerRabbit sleept muis aan haar haren mee naar de slaapkamerJEEEEEJ
![]()
Kom je me nog instoppen?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Goed goed, biertje, film kijken met chippies en FOK! erbijquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:44 schreef Dotteke het volgende:
Hey lief konijntje. Goed hoor met jou ook
Ik hoor nu een muis heel hard piepenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké dan, omdat je er zo op aan dringt![]()
* DerRabbit sleept muis aan haar haren mee naar de slaapkamerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toneelstukje nog niet over?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welk toneelstukje?quote:
Je gaat lekker dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je maakt het er niet duidelijker op...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ich hab dir in letzte tagen öfter was
gesagt![]()
☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was hast du für mich?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:46 schreef mario390 het volgende:
ich hab dir in letzte tagen öfter was
gesagtWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Neeneeneequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:50 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Anders ga ik wel hoor, niet laten wachten![]()
Mooi zo, lekker genietenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed goed, biertje, film kijken met chippies en FOK! erbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker rustig hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat rabbit flink tekeerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor nu een muis heel hard piepenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Denk het welquote:
Hoe is het eninge lekker genieten van je vakantieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
schnitzel
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:54 schreef mario390 het volgende:
je moet erst schnitzel schrijven
leren![]()
![]()
Hey Aloa 🖐🏻🍺quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kusje voor als ik al slaap als je er bentquote:
Koning Willem-Alexander breekt vakantie Griekenland af na ophef: ‘Reacties zijn heftig, die raken ons’Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hoort WAT?!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor nu een muis heel hard poepen![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het wel
Hoe is het eninge lekker genieten van je vakantie![]()
Jawel hoor. Overdag veel aan het gamen momenteel![]()
Volgende week maar weer iets actiever worden.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jij hebt duidelijk geleerd van de fouten die Dudor maakt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:50 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Anders ga ik wel hoor, niet laten wachten![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kusje voor als ik al slaap als je er bent![]()
![]()
Gaaf wat speel je?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:56 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Volgende week maar weer iets actiever worden.....![]()
Koning Willem-Alexander breekt zijn vakantie in Griekenland af. Hij vloog aan het eind van de middag met het regeringstoestel naar zijn vakantieadres. Dat kwam op veel kritiek te staan. ,,We zien de reacties van mensen op berichten in de media. En die zijn heftig, en die raken ons.“Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij had sowieso niet op vakantie moeten gaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:55 schreef Dotteke het volgende:
Koning Willem-Alexander breekt vakantie Griekenland af na ophef: ‘Reacties zijn heftig, die raken ons’Kom zeg.
![]()
Piep,piep piep piep en pieppppppppquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik kan niet te lang wegblijven want bolkenquote:
Heb je een document met alle inloggegevens van al die accountjes en kies je er dan random een uit?quote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:56 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geleerd van de fouten die Dudor maakt.![]()
![]()
Deze week Animal Crossing en Paper Marioquote:
Eens. Mensen die ik ken zijn ook gewoon lekker op vakantie naar Oostenrijk. Maar dit zijn ook ontkenners dus te verwachten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hij had sowieso niet op vakantie moeten gaanKom zeg.
....![]()
Is Paper Mario een beetje leuk?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Deze week Animal Crossing en Paper Mario![]()
Doe eens ff normaal ofzo? Is dit KLB of Onzin?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je een document met alle inloggegevens van al die accountjes en kies je er dan random een uit?....![]()
Doet ze het weer he. Solly.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:56 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Volgende week maar weer iets actiever worden.
Lekker toch als je daar plezier aan beleeft lekker doen. Veel meer kan je nu ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uuuhm, we zitten in ONZ ja?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:58 schreef windows_vista het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal ofzo? Is dit KLB of Onzin?![]()
Ikmheb er niet zo moeite mee. Ze gaan veilig in hun eigen vliegtuig en zitten in een eigen huis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hij had sowieso niet op vakantie moeten gaanKom zeg.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op je teentjes getrapt? Onzinquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:58 schreef windows_vista het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal ofzo? Is dit KLB of Onzin?![]()
![]()
Okequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja eh, ik heb ook nog andere dingen te doen.![]()
Ik zak ook alleen maar.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dan nog, er zijn genoeg tokkies en gekkies die dan dingen gaan schreeuwen over ze. Zoals ook gebeurd is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikmheb er niet zo moeite mee. Ze gaan veilig in hun eigen vliegtuig en zitten in een eigen huis.
Mij persoonlijk boeit het ook geen zak, maar ze hadden deze reactie kunnen verwachten van alle zwak begaafden in NL
Ik vind het rondrennen in die wereld leuk maar die gevechten zijn iedere keer een zelfde soort puzzels. Dat begint me behoorlijk te vervelen. Mario Odessey is veeeeel leuker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is Paper Mario een beetje leuk?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja men grijpt deze dagen echt aan om overal over te miepenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan nog, er zijn genoeg tokkies en gekkies die dan dingen gaan schreeuwen over ze. Zoals ook gebeurd is.
Mij persoonlijk boeit het ook geen zak, maar ze hadden deze reactie kunnen verwachten van alle zwak begaafden in NLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe ook helemaal geen moeite voor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker op het gemakquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe ook helemaal geen moeite voor.![]()
![]()
Ik ook niet alle dagenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe ook helemaal geen moeite voor.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het rondrennen in die wereld leuk maar die gevechten zijn iedere keer een zelfde soort puzzels. Dat begint me behoorlijk te vervelen. Mario Odessey is veeeeel leuker.Mario Odessey krijgen de meiden voor Sinterklaas
![]()
Heb geen zin meer om steeds naar mijn oren te krijgen dat ik vals speel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelijk heb je.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij postte hier net nog.. misschien moet je hem ff quoten als je iets tegen hem wil zeggenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:01 schreef windows_vista het volgende:
[..]
manmethetplan zoek maar op. Daarom vroeg ik waar Mario390 is.![]()
Welnee, niks van aantrekken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb geen zin meer om steeds naar mijn oren te krijgen dat ik vals speel.![]()
Inderdaad, maar als publiek figuur dat van 'ons belastinggeld' leeft hadden ze beter moeten weten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja men grijpt deze dagen echt aan om overal over te miepenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Doe je ook niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb geen zin meer om steeds naar mijn oren te krijgen dat ik vals speel.![]()
De enige juiste en goede leeftquote:
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als publiek figuur dat van 'ons belastinggeld' leeft hadden ze beter moeten weten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goede keuze welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:04 schreef madam-april het volgende:
[..]Mario Odessey krijgen de meiden voor Sinterklaas
![]()
Vind dat op de switch één van de leukste spellen. Die verschillende werelden zijn zo gaaf om doorheen te lopen, zoveel te ontdekken
Nou kreeg het gisteren weer te horen. Ben er een beetje klaar mee dus kom gewoon een heel,stuk minder.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Willen valsspelenquote:![]()
Niet gewoon gezellig mee ouwehoeren en af en toe de bolk brengen
Blok JipsEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ik kenn je nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:00 schreef windows_vista het volgende:
[..]
Oke bedankt, was even niet zeker want kreeg weer zon typische KLB reactie![]()
quote:
Treurig is dat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou kreeg het gisteren weer te horen. Ben er een beetje klaar mee dus kom gewoon een heel,stuk minder.![]()
Waar baseert iemand dat op? Had je iemand omgekocht of zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou kreeg het gisteren weer te horen. Ben er een beetje klaar mee dus kom gewoon een heel,stuk minder.![]()
![]()
Koekoekquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie zei dat? Het slaat nergens op Dot, dus gewoon mee blijven doen hoor.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja dat weet ik ook niet roept hij al maanden. Ik zou ook veel uto mensen hier naar toe gehaald hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waar baseert iemand dat op? Had je iemand omgekocht of zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Deisyy 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik realiseer me nu pas dat het gaat over valsspelen hier. Dacht dat jullie het over een instrument hadden
Een van je collega’quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koekoek![]()
Wie zei dat? Het slaat nergens op Dot, dus gewoon mee blijven doen hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deisyyquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koekoek![]()
Wie zei dat? Het slaat nergens op Dot, dus gewoon mee blijven doen hoor.![]()
Hoi Jippie! Een beetje druk met werk, dus dan schiet DTS er een beetje bij in. Met jou ook alles goed?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Deisyytijdje niet gezien, alles OK?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Een valse noot 😛quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:15 schreef engine het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat het gaat over valsspelen hier. Dacht dat jullie het over een instrument haddenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je een sproetje ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:16 schreef K.Indertent het volgende:
Lekker vr8waggelen jqtog gahahajha zie je wat voor een opperkneus ik benEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Puntje voor engine!
Even aangepast, klopt het bij de user.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:16 schreef Kree het volgende:
Lekker vr8waggelen jqtog gahahajha zie je wat voor een opperkneus ik ben![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:16 schreef K.Indertent het volgende:
Lekker vr8waggelen jqtog gahahajha zie je wat voor een opperkneus ik ben
Al heb je dat laatste gedaan, lekker boeiend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet roept hij al maanden. Ik zou ook veel uto mensen hier naar toe gehaald hebben.![]()
Uitstekendquote:Ik heb vakantie.
En met u?
Klaar om van het weekend te genieten?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Altijd weer die andere kansloze mongolen hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:18 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja van haags en al die andere kansloze mongolen
Lekkah! Ik hoef niet te vragen of je nog weg gaatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
UitstekendIk heb vakantie.
En met u?![]()
Ik heb na volgende week ook een weekje vrij
Lekker, een weekje niets doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkah! Ik hoef niet te vragen of je nog weg gaat![]()
Ik heb na volgende week ook een weekje vrijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee die plannen heb ik maar gecanceldquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkah! Ik hoef niet te vragen of je nog weg gaat![]()
Ik heb na volgende week ook een weekje vrijDagje dierentuin ofzo misschien.
Ook lekker
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Goede keuze wel![]()
Vind dat op de switch één van de leukste spellen. Die verschillende werelden zijn zo gaaf om doorheen te lopen, zoveel te ontdekkentof!
Echt hèquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Willen valsspelen![]()
Niet gewoon gezellig mee ouwehoeren en af en toe de bolk brengen![]()
![]()
Jaaaa ik ben er zo aan toequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klaar om van het weekend te genieten?![]()
Al valt er weinig aan te vangen, dus een beetje in de keuken klooien. Heb jij nog plannen?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ey dikkequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Even aangepast, klopt het bij de user.![]()
Ik krijg nog wat van jequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die plannen heb ik maar gecanceldDagje dierentuin ofzo misschien.
Ook lekker![]()
![]()
Ja precies. Optyfe. Als je het niet aan kan zijn de Bahamas wat voor je misschien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Altijd weer die andere kansloze mongolen he
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2020 21:25:09 ]![]()
21:08 Aztec Camera - Somewhere In My Heart
21:00 Evelyn Thomas - High Energy
20:53 Out Of The Ordinary - Play It Again
20:45 Was (Not Was) - Out Come The Freaks
20:38 The Catch - 25 Years
20:31 Swing Out Sister - Surrender
20:23 The Cure - Lullaby
20:14 Sandra - A Big Insanity
20:07 Kim Wilde - You Came![]()
Heerlijk, beetje uitslapen, serietje kijken, uitgebreider koken en ik engine's dierentuinplan lijkt mij ook wel leuk.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Echt niets hiervan zou ik luisteren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:25 schreef mario390 het volgende:
21:08 Aztec Camera - Somewhere In My Heart
21:00 Evelyn Thomas - High Energy
20:53 Out Of The Ordinary - Play It Again
20:45 Was (Not Was) - Out Come The Freaks
20:38 The Catch - 25 Years
20:31 Swing Out Sister - Surrender
20:23 The Cure - Lullaby
20:14 Sandra - A Big Insanity
20:07 Kim Wilde - You Came![]()
Ik doe zo m'n best om m'n belofte in te lossenquote:
Nee idd ook niet mijn genrequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:26 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Echt niets hiervan zou ik luisteren.![]()
Is daar geen corona?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja precies. Optyfe. Als je het niet aan kan zijn de Bahamas wat voor je misschien.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dan geniet er maar extra van!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa ik ben er zo aan toe![]()
Al valt er weinig aan te vangen, dus een beetje in de keuken klooien. Heb jij nog plannen?![]()
Niet veel spannends. Morgenvroeg nog rondje fietsen met vrienden, 's middags zolder van mijn ouders opruimen en zondag weer terug richting het wilde westen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ga je mee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk, beetje uitslapen, serietje kijken, uitgebreider koken en ik engine's dierentuinplan lijkt mij ook wel leuk.
Achter is het tenminste rustig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:29 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Overal is corona. Zie je het niet? Jij blijft achter.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-10-2020 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. m1st1g / 312 / 5913
2. devzero / 253 / 2119
3. Justin_Case / 202 / 7884
4. Limoentjuh / 147 / 3376
5. Ferrous / 143 / 3413
6. engine / 139 / 1684
7. dud0r / 134 / 5684
8. mario390 / 112 / 1699
9. jerney / 111 / 3566
10. kree / 108 / 2753
11. Jacquelinehasselbaink / 77 / 4134
12. FreshFruit / 74 / 2754
13. Dotteke / 65 / 2857
14. aloa / 64 / 4519
15. Rob / 50 / 1866
16. maily / 48 / 3323
17. DeBraad / 48 / 5251
18. DerRabbit / 44 / 1109
19. Maanvis / 44 / 1126
20. Jippie / 40 / 2821SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oeh ik heb er weer puntjes bij gescoord![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik doe zo m'n best om m'n belofte in te lossenJeeeeej
![]()
![]()
Dat klinkt wel als een nuttig weekend, zoveel opgeruimde zolders nuquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan geniet er maar extra van!![]()
Niet veel spannends. Morgenvroeg nog rondje fietsen met vrienden, 's middags zolder van mijn ouders opruimen en zondag weer terug richting het wilde westen.
Jij had de DT of niet soms?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
Oeh ik heb er weer puntjes bij gescoord![]()
![]()
![]()
Jep, maar vanmorgen stond ik 41 punten. Nu op 44 puntenquote:
quote:![]()
Dan zal de rest ook nog wel achter zijn.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nicequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, maar vanmorgen stond ik 41 punten. Nu op 44 punten![]()
![]()
Voor mijn doen is dit wel een heeeeel productief weekendquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een nuttig weekend, zoveel opgeruimde zolders nu
Wat ga je allemaal doen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mijn doen is dit wel een heeeeel productief weekend![]()
Ik wou toch al die week daarna gaanquote:
Niet in de spoilerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, maar vanmorgen stond ik 41 punten. Nu op 44 punten
Morgen fietsen en zolder bij mijn ouders opruimen en zondag weer terug naar mijn eigen huisjequote:
Eindelijk een leven buiten de spoilerquote:![]()
![]()
Je eigen zooi van hun zolder halen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgen fietsen en zolder bij mijn ouders opruimen en zondag weer terug naar mijn eigen huisje![]()
![]()
Nee je bent in je uppie. Zoals altijd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:32 schreef engine het volgende:
[..]![]()
[..]
Dan zal de rest ook nog wel achter zijn.![]()
Jij hebt gewoon meer dan 1 week vakantiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wou toch al die week daarna gaan
Dat zal mij nooit gaan lukkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eindelijk een leven buiten de spoiler![]()
![]()
Nee hoor ik hou hem gezelschapquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:35 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nee je bent in je uppie. Zoals altijd.![]()
![]()
Muah dat valt wel mee, vind ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je eigen zooi van hun zolder halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Niemand nodig hebbenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:35 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nee je bent in je uppie. Zoals altijd.![]()
Maar bij mama thuis is ook fijn hoor.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
3 weekjes als het goed isquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon meer dan 1 week vakantie
Hoe diep ga je? Zou je het willen demonstreren?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee hoor ik hou hem gezelschap![]()
Heb je chantage materiaal van haags?quote:
Dan kun je hem blackmailen zodat hij een botje aan je geeft
#metooquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee hoor ik hou hem gezelschapIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Jij hebt ook continue vakantie zegquote:Lijkt wel als je een weekje uit de naad werkt en dan 3 weken vrij bent
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah dat valt wel mee, vind ik.
9 dozen Lego.. dat is goud waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die meiden van mij hebben 2dozen met Lego en dat heeft bij elkaar, zonder dollen, ruim ¤1200 gekost
![]()
![]()
lego is niet goedkoopquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
9 dozen Lego.. dat is goud waardDie meiden van mij hebben 2dozen met Lego en dat heeft bij elkaar, zonder dollen, ruim ¤1200 gekost
![]()
![]()
Ik zal je morgen wel een foto sturen, er staat echt een halve kast volquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
9 dozen Lego.. dat is goud waardDie meiden van mij hebben 2dozen met Lego en dat heeft bij elkaar, zonder dollen, ruim ¤1200 gekost
![]()
Ik wil niet eens weten hoeveel dat bij elkaar gekost heeft![]()
Nee is echt bizar duur..quote:![]()
Die middelste van mij heeft voor haar verjaardag van ons wel een hele toffe set gekregen trouwens! Lego Super Mario, de startersset en van opa en oma een uitbreidingsset en er zijn nog veel meer uitbreidingssets.. maar dat is wel echt tof, het is interactief en je kunt er echt heel veel mee![]()
![]()
Dat valt echt wel meequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij hebt ook continue vakantie zegLijkt wel als je een weekje uit de naad werkt en dan 3 weken vrij bent
Dit jaar nog geen vakantiedagen opgenomen. Ik heb wel ooit dat ik thuis ben als "standby" tussen projecten door, dat is wel lekker
. Maar mijn werkweken zijn ook 70+ uur dus af en toe even rust is ook wel prettig.
Moet je wel bewaren hè!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal je morgen wel een foto sturen, er staat echt een halve kast vol![]()
Ik wil niet eens weten hoeveel dat bij elkaar gekost heeft![]()
![]()
Ik vind het bij je moeder thuis ook erg fijn ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Niemand nodig hebben![]()
Maar bij mama thuis is ook fijn hoor.![]()
Hm, ja ik heb nog wel een paar sappige details van hem.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je chantage materiaal van haags?
Dan kun je hem blackmailen zodat hij een botje aan je geeft
Maar hier meedoen is belangrijker dan winnen
LEGO is zo leuk, maar zo ontzettend duurquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Echt een topperquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:43 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik vind het bij je moeder thuis ook erg fijn ja, dat klopt.
Kloptquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hm, ja ik heb nog wel een paar sappige details van hem.
Maar hier meedoen is belangrijker dan winnen![]()
![]()
Soberso blijft dat bewaard!quote:
Later met mini konijntjes hele zondagen met lego bouwen op zolder![]()
![]()
70+quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat valt echt wel meeDit jaar nog geen vakantiedagen opgenomen. Ik heb wel ooit dat ik thuis ben als "standby" tussen projecten door, dat is wel lekker
. Maar mijn werkweken zijn ook 70+ uur dus af en toe even rust is ook wel prettig.
Dan heb je die drie weken echt wel verdiend.
Gezellig mee praten en af en toe puntjes pakken is de insteekquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hm, ja ik heb nog wel een paar sappige details van hem.
Maar hier meedoen is belangrijker dan winnen
Precies!! Is echt zo ontzettend leuk!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso blijft dat bewaard!
Later met mini konijntjes hele zondagen met lego bouwen op zolder![]()
![]()
![]()
Ja niet normaal meer..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LEGO is zo leuk, maar zo ontzettend duur![]()
![]()
Dan wil je wat lego kopen voor een verjaardag en dan blijkt al heel snel dat het budget wat je in gedachten had wel erg mager is. Dan ga je al heel snel in gedachten nemen hoe goed je kind de jarige kentquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee is echt bizar duur..![]()
Die middelste van mij heeft voor haar verjaardag van ons wel een hele toffe set gekregen trouwens! Lego Super Mario, de startersset en van opa en oma een uitbreidingsset en er zijn nog veel meer uitbreidingssets.. maar dat is wel echt tof, het is interactief en je kunt er echt heel veel mee![]()
Je hebt het verdient hoor. Ga je nog iets doen of ergens naar toe? Of gewoon 3 weken thuis zitten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat valt echt wel meeDit jaar nog geen vakantiedagen opgenomen. Ik heb wel ooit dat ik thuis ben als "standby" tussen projecten door, dat is wel lekker
![]()
Hoe gaan we dit seizoen oplossen, nu @m1st1g niet meer komt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt het verdient hoor. Ga je nog iets doen of ergens naar toe? Of gewoon 3 weken thuis zitten?
Ik ben voorstander van dit seizoen uitspelen en @m1st1g aan het eind als winnaar uitroepen.Zonder wrijving geen glans![]()
Naar de dierentuin is momenteel m'n enige planquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt het verdient hoor. Ga je nog iets doen of ergens naar toe? Of gewoon 3 weken thuis zitten?![]()
En m'n ouders zijn aan het verven thuis dus kan me daar nog nuttig maken. En verder beetje gamen
Ja precies.. voor ¤15 heb je een poppetje met een fiets ofzo.. Wil je iets wat een beetje leuk is geven, betaal je al snel minstens ¤40 ofzo..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan wil je wat lego kopen voor een verjaardag en dan blijkt al heel snel dat het budget wat je in gedachten had wel erg mager is. Dan ga je al heel snel in gedachten nemen hoe goed je kind de jarige kent![]()
Eens. Van mij heeft @m1st1g gewonnen ongeacht de positie waar hij eindigt op 31 oktober. En verder zien we wel wie er op #1 eindigt, jij of moen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit seizoen oplossen, nu @:m1st1g niet meer komt?
Ik ben voorstander van dit seizoen uitspelen en @:m1st1g aan het eind als winnaar uitroepen.![]()
Kijk hier nu al bijna 4 weken dag jn dag uit series 🤪quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk, beetje uitslapen, serietje kijken, uitgebreider koken en ik engine's dierentuinplan lijkt mij ook wel leuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja er zal iemand bovenaan komen, of jij. Maar de winnaar is wat mij betreft nu bepaald.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens. Van mij heeft @:m1st1g gewonnen ongeacht de positie waar hij eindigt op 31 oktober. En verder zien we wel wie er op #1 eindigt, jij of moen.Zonder wrijving geen glans![]()
Misschien komt hij nog? Zou het jammer vinden als @m1st1g wegblijft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van dit seizoen uitspelen en @:m1st1g aan het eind als winnaar uitroepen.![]()
Goedenavond!![]()
![]()
Waarom komt @m1st1g niet meer?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me serieus super tof om op regenachtige zondagen te doen. Deed ik vroeger ook vaker met mijn neefje als het buiten koud en guur weer wasquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Precies!! Is echt zo ontzettend leuk!![]()
Gaat zeker goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Braadje.
Alles goed dear?
Je hebt je YouTube-video met de DTS song verwijderd tochEn daar?
Nee heb 'm op een ander kanaaltje geupload speciaal daarvoor. Wil het toch gescheiden houedn van mijn hoodfkanaal
![]()
Is ook echt heerlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me serieus super tof om op regenachtige zondagen te doen. Deed ik vroeger ook vaker met mijn neefje als het buiten koud en guur weer was![]()
voel je je weer helemaal kind
![]()
![]()
Niemand komt aan mijn Glock 17quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:49 schreef K.Indertent het volgende:
Als je een vent bent geef je jouw kind een glock 9mm je weet.g9e t haat![]()
![]()
Was de bonje afgelopen nacht een beetje zat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waarom komt @:m1st1g niet meer?Zonder wrijving geen glans![]()
Gaat wel oké!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Gaat zeker goedEn daar?
Nee heb 'm op een ander kanaaltje geupload speciaal daarvoor. Wil het toch gescheiden houedn van mijn hoodfkanaal
Oh, dan zal ik die link even verder delen.
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah dat valt wel mee, vind ik.
Heb hier ook nog een krat vol met lego staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moemoe!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gaat wel oké!
![]()
Dottiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hier ook nog een krat vol met lego staan![]()
![]()
Ik heb het helaas net gemist, om 3:00 had hij er geen zin meer inquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Was de bonje afgelopen nacht een beetje zat.![]()
Mooi zo!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gaat wel oké!
Thanks![]()
![]()
Welke kneuzen waren er nu weer bezig?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Was de bonje afgelopen nacht een beetje zat.![]()
Noh, hopelijk komt hij nog terug om verder te posten voor de winstquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Was de bonje afgelopen nacht een beetje zat..
![]()
Ga je 's ochtends niet meer voor een wandeling?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk hier nu al bijna 4 weken dag jn dag uit series 🤪Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Al eerder vannacht volgens mij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het helaas net gemist, om 3:00 had hij er geen zin meer in![]()
DeBraad, kree en Dr.Mikey (volgens m1st1g). Ik was er zelf niet bij, dus weet niet wat er allemaal speelde.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
Welke kneuzen waren er nu weer bezig?![]()
Ik was er ook niet bijquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
DeBraad, kree en Dr.Mikey (volgens m1st1g). Ik was er zelf niet bij, dus weet niet wat er allemaal speelde.![]()
Hoop ook dat hij terugkomtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Noh, hopelijk komt hij nog terug om verder te posten voor de winst.
![]()
Ah, kan me er iets bij voorstellen..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
DeBraad, kree en Dr.Mikey (volgens m1st1g). Ik was er zelf niet bij, dus weet niet wat er allemaal speelde.![]()
Phoenyx❤quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Hi moemoequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van mij mag het wel 2026 zijn.
Dat is vast een beter jaar.
![]()
Genot hequote:
Hee meissiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van mij mag het wel 2026 zijn.
Dat is vast een beter jaar.
![]()
![]()
Topper gezellig blijven komen nu aub❤quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:58 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Jac ❤ ❤❤ Ik zei je dat ik er zou zijnFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
We kunnen weer!!!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Je zusje heeft gister nog uitvoerig mijn mijn Glock gespeeldquote:
LAPOOOOOOEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zusje heeft gister nog uitvoerig mijn mijn Glock gespeeldboefje
![]()
JAAAAAAEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nou ja ik kom opzich wel met aardige regelmaat. Maar de rest van ONZ en KLB heeft ook aandacht nodigquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Topper gezellig blijven komen nu aub❤![]()
![]()
Helaas kwamen er alleen losse flodders uitquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zusje heeft gister nog uitvoerig mijn mijn Glock gespeeld
Forum Opties Forumhop: Hop naar: