Jij had de DT of niet soms?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
Oeh ik heb er weer puntjes bij gescoord![]()
Jep, maar vanmorgen stond ik 41 punten. Nu op 44 puntenquote:
quote:
Dan zal de rest ook nog wel achter zijn.quote:
Nicequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, maar vanmorgen stond ik 41 punten. Nu op 44 punten
Voor mijn doen is dit wel een heeeeel productief weekendquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een nuttig weekend, zoveel opgeruimde zolders nu
Wat ga je allemaal doen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mijn doen is dit wel een heeeeel productief weekend
Ik wou toch al die week daarna gaanquote:
Niet in de spoilerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, maar vanmorgen stond ik 41 punten. Nu op 44 punten
Morgen fietsen en zolder bij mijn ouders opruimen en zondag weer terug naar mijn eigen huisjequote:
Eindelijk een leven buiten de spoilerquote:
Je eigen zooi van hun zolder halen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgen fietsen en zolder bij mijn ouders opruimen en zondag weer terug naar mijn eigen huisje
Nee je bent in je uppie. Zoals altijd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:32 schreef engine het volgende:
[..]![]()
[..]
Dan zal de rest ook nog wel achter zijn.
Jij hebt gewoon meer dan 1 week vakantiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wou toch al die week daarna gaan
Dat zal mij nooit gaan lukkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eindelijk een leven buiten de spoiler![]()
![]()
Nee hoor ik hou hem gezelschapquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:35 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nee je bent in je uppie. Zoals altijd.
Muah dat valt wel mee, vind ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je eigen zooi van hun zolder halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Niemand nodig hebbenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:35 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nee je bent in je uppie. Zoals altijd.
3 weekjes als het goed isquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon meer dan 1 week vakantie
Hoe diep ga je? Zou je het willen demonstreren?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee hoor ik hou hem gezelschap
Heb je chantage materiaal van haags?quote:
#metooquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee hoor ik hou hem gezelschap
Jij hebt ook continue vakantie zegquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah dat valt wel mee, vind ik.
9 dozen Lego.. dat is goud waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die meiden van mij hebben 2dozen met Lego en dat heeft bij elkaar, zonder dollen, ruim ¤1200 gekost
![]()
lego is niet goedkoopquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
9 dozen Lego.. dat is goud waardDie meiden van mij hebben 2dozen met Lego en dat heeft bij elkaar, zonder dollen, ruim ¤1200 gekost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |