Lekker, een weekje niets doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkah! Ik hoef niet te vragen of je nog weg gaat![]()
Ik heb na volgende week ook een weekje vrij
Nee die plannen heb ik maar gecanceldquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkah! Ik hoef niet te vragen of je nog weg gaat![]()
Ik heb na volgende week ook een weekje vrij
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Goede keuze wel![]()
Vind dat op de switch één van de leukste spellen. Die verschillende werelden zijn zo gaaf om doorheen te lopen, zoveel te ontdekken
Echt hèquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Willen valsspelen![]()
Niet gewoon gezellig mee ouwehoeren en af en toe de bolk brengen
Jaaaa ik ben er zo aan toequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klaar om van het weekend te genieten?
Ey dikkequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Even aangepast, klopt het bij de user.
Ik krijg nog wat van jequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die plannen heb ik maar gecanceldDagje dierentuin ofzo misschien.
Ook lekker
Ja precies. Optyfe. Als je het niet aan kan zijn de Bahamas wat voor je misschien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Altijd weer die andere kansloze mongolen he
Heerlijk, beetje uitslapen, serietje kijken, uitgebreider koken en ik engine's dierentuinplan lijkt mij ook wel leuk.quote:
Echt niets hiervan zou ik luisteren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:25 schreef mario390 het volgende:
21:08 Aztec Camera - Somewhere In My Heart
21:00 Evelyn Thomas - High Energy
20:53 Out Of The Ordinary - Play It Again
20:45 Was (Not Was) - Out Come The Freaks
20:38 The Catch - 25 Years
20:31 Swing Out Sister - Surrender
20:23 The Cure - Lullaby
20:14 Sandra - A Big Insanity
20:07 Kim Wilde - You Came
Ik doe zo m'n best om m'n belofte in te lossenquote:
Nee idd ook niet mijn genrequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:26 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Echt niets hiervan zou ik luisteren.
Is daar geen corona?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja precies. Optyfe. Als je het niet aan kan zijn de Bahamas wat voor je misschien.
Dan geniet er maar extra van!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa ik ben er zo aan toe![]()
Al valt er weinig aan te vangen, dus een beetje in de keuken klooien. Heb jij nog plannen?
Ga je mee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk, beetje uitslapen, serietje kijken, uitgebreider koken en ik engine's dierentuinplan lijkt mij ook wel leuk.
Achter is het tenminste rustig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:29 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Overal is corona. Zie je het niet? Jij blijft achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik doe zo m'n best om m'n belofte in te lossen
Dat klinkt wel als een nuttig weekend, zoveel opgeruimde zolders nuquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan geniet er maar extra van!![]()
Niet veel spannends. Morgenvroeg nog rondje fietsen met vrienden, 's middags zolder van mijn ouders opruimen en zondag weer terug richting het wilde westen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |