Lekker, een weekje niets doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkah! Ik hoef niet te vragen of je nog weg gaat![]()
Ik heb na volgende week ook een weekje vrij
Nee die plannen heb ik maar gecanceldquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkah! Ik hoef niet te vragen of je nog weg gaat![]()
Ik heb na volgende week ook een weekje vrij
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Goede keuze wel![]()
Vind dat op de switch één van de leukste spellen. Die verschillende werelden zijn zo gaaf om doorheen te lopen, zoveel te ontdekken
Echt hèquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Willen valsspelen![]()
Niet gewoon gezellig mee ouwehoeren en af en toe de bolk brengen
Jaaaa ik ben er zo aan toequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klaar om van het weekend te genieten?
Ey dikkequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Even aangepast, klopt het bij de user.
Ik krijg nog wat van jequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die plannen heb ik maar gecanceldDagje dierentuin ofzo misschien.
Ook lekker
Ja precies. Optyfe. Als je het niet aan kan zijn de Bahamas wat voor je misschien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Altijd weer die andere kansloze mongolen he
Heerlijk, beetje uitslapen, serietje kijken, uitgebreider koken en ik engine's dierentuinplan lijkt mij ook wel leuk.quote:
Echt niets hiervan zou ik luisteren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:25 schreef mario390 het volgende:
21:08 Aztec Camera - Somewhere In My Heart
21:00 Evelyn Thomas - High Energy
20:53 Out Of The Ordinary - Play It Again
20:45 Was (Not Was) - Out Come The Freaks
20:38 The Catch - 25 Years
20:31 Swing Out Sister - Surrender
20:23 The Cure - Lullaby
20:14 Sandra - A Big Insanity
20:07 Kim Wilde - You Came
Ik doe zo m'n best om m'n belofte in te lossenquote:
Nee idd ook niet mijn genrequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:26 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Echt niets hiervan zou ik luisteren.
Is daar geen corona?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja precies. Optyfe. Als je het niet aan kan zijn de Bahamas wat voor je misschien.
Dan geniet er maar extra van!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa ik ben er zo aan toe![]()
Al valt er weinig aan te vangen, dus een beetje in de keuken klooien. Heb jij nog plannen?
Ga je mee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk, beetje uitslapen, serietje kijken, uitgebreider koken en ik engine's dierentuinplan lijkt mij ook wel leuk.
Achter is het tenminste rustig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:29 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Overal is corona. Zie je het niet? Jij blijft achter.
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-10-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik doe zo m'n best om m'n belofte in te lossen
Dat klinkt wel als een nuttig weekend, zoveel opgeruimde zolders nuquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan geniet er maar extra van!![]()
Niet veel spannends. Morgenvroeg nog rondje fietsen met vrienden, 's middags zolder van mijn ouders opruimen en zondag weer terug richting het wilde westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |