Koekoekquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou kreeg het gisteren weer te horen. Ben er een beetje klaar mee dus kom gewoon een heel,stuk minder.
Ja dat weet ik ook niet roept hij al maanden. Ik zou ook veel uto mensen hier naar toe gehaald hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waar baseert iemand dat op? Had je iemand omgekocht of zo
Hey Deisyy 🖐🏻quote:
Een van je collega’quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koekoek![]()
Wie zei dat? Het slaat nergens op Dot, dus gewoon mee blijven doen hoor.
Deisyyquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koekoek![]()
Wie zei dat? Het slaat nergens op Dot, dus gewoon mee blijven doen hoor.
Hoi Jippie! Een beetje druk met werk, dus dan schiet DTS er een beetje bij in. Met jou ook alles goed?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Deisyytijdje niet gezien, alles OK?
Een valse noot 😛quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:15 schreef engine het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat het gaat over valsspelen hier. Dacht dat jullie het over een instrument hadden
Heb je een sproetje ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:16 schreef K.Indertent het volgende:
Lekker vr8waggelen jqtog gahahajha zie je wat voor een opperkneus ik ben
Even aangepast, klopt het bij de user.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:16 schreef Kree het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:16 schreef K.Indertent het volgende:
Al heb je dat laatste gedaan, lekker boeiend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet roept hij al maanden. Ik zou ook veel uto mensen hier naar toe gehaald hebben.
Uitstekendquote:
Klaar om van het weekend te genieten?quote:
Altijd weer die andere kansloze mongolen hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:18 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja van haags en al die andere kansloze mongolen
Lekkah! Ik hoef niet te vragen of je nog weg gaatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
UitstekendIk heb vakantie.
En met u?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |