Piep,piep piep piep en pieppppppppquote:
Ja, ik kan niet te lang wegblijven want bolkenquote:
Heb je een document met alle inloggegevens van al die accountjes en kies je er dan random een uit?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:56 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geleerd van de fouten die Dudor maakt.
Deze week Animal Crossing en Paper Marioquote:
Eens. Mensen die ik ken zijn ook gewoon lekker op vakantie naar Oostenrijk. Maar dit zijn ook ontkenners dus te verwachten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hij had sowieso niet op vakantie moeten gaanKom zeg.
Is Paper Mario een beetje leuk?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Deze week Animal Crossing en Paper Mario
Doe eens ff normaal ofzo? Is dit KLB of Onzin?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je een document met alle inloggegevens van al die accountjes en kies je er dan random een uit?
Doet ze het weer he. Solly.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:56 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Jawel hoor. Overdag veel aan het gamen momenteel![]()
Volgende week maar weer iets actiever worden.
Uuuhm, we zitten in ONZ ja?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:58 schreef windows_vista het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal ofzo? Is dit KLB of Onzin?
Ikmheb er niet zo moeite mee. Ze gaan veilig in hun eigen vliegtuig en zitten in een eigen huis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hij had sowieso niet op vakantie moeten gaanKom zeg.
Op je teentjes getrapt? Onzinquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:58 schreef windows_vista het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal ofzo? Is dit KLB of Onzin?
Okequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja eh, ik heb ook nog andere dingen te doen.
Ik zak ook alleen maar.quote:
Maar dan nog, er zijn genoeg tokkies en gekkies die dan dingen gaan schreeuwen over ze. Zoals ook gebeurd is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikmheb er niet zo moeite mee. Ze gaan veilig in hun eigen vliegtuig en zitten in een eigen huis.
Ik vind het rondrennen in die wereld leuk maar die gevechten zijn iedere keer een zelfde soort puzzels. Dat begint me behoorlijk te vervelen. Mario Odessey is veeeeel leuker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is Paper Mario een beetje leuk?
Ja men grijpt deze dagen echt aan om overal over te miepenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan nog, er zijn genoeg tokkies en gekkies die dan dingen gaan schreeuwen over ze. Zoals ook gebeurd is.
Mij persoonlijk boeit het ook geen zak, maar ze hadden deze reactie kunnen verwachten van alle zwak begaafden in NL
Ik doe ook helemaal geen moeite voor.quote:
Lekker op het gemakquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe ook helemaal geen moeite voor.
Ik ook niet alle dagenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe ook helemaal geen moeite voor.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het rondrennen in die wereld leuk maar die gevechten zijn iedere keer een zelfde soort puzzels. Dat begint me behoorlijk te vervelen. Mario Odessey is veeeeel leuker.
Heb geen zin meer om steeds naar mijn oren te krijgen dat ik vals speel.quote:
Gelijk heb je.quote:
Hij postte hier net nog.. misschien moet je hem ff quoten als je iets tegen hem wil zeggenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:01 schreef windows_vista het volgende:
[..]
manmethetplan zoek maar op. Daarom vroeg ik waar Mario390 is.
Welnee, niks van aantrekken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb geen zin meer om steeds naar mijn oren te krijgen dat ik vals speel.
Inderdaad, maar als publiek figuur dat van 'ons belastinggeld' leeft hadden ze beter moeten weten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja men grijpt deze dagen echt aan om overal over te miepen
Doe je ook niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb geen zin meer om steeds naar mijn oren te krijgen dat ik vals speel.
De enige juiste en goede leeftquote:
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als publiek figuur dat van 'ons belastinggeld' leeft hadden ze beter moeten weten.
Goede keuze welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:04 schreef madam-april het volgende:
[..]Mario Odessey krijgen de meiden voor Sinterklaas
Nou kreeg het gisteren weer te horen. Ben er een beetje klaar mee dus kom gewoon een heel,stuk minder.quote:
Willen valsspelenquote:
ik kenn je nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:00 schreef windows_vista het volgende:
[..]
Oke bedankt, was even niet zeker want kreeg weer zon typische KLB reactie
quote:
Treurig is dat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou kreeg het gisteren weer te horen. Ben er een beetje klaar mee dus kom gewoon een heel,stuk minder.
Waar baseert iemand dat op? Had je iemand omgekocht of zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou kreeg het gisteren weer te horen. Ben er een beetje klaar mee dus kom gewoon een heel,stuk minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |