SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha als hij weet wat goed voor hem is wel..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:22 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Waar is Justin eigenlijk ? Is ie zoute popcorn gaan halen of zo?![]()
![]()
ake: ik will en pizza in de schule menehmen
charlie nehmt en uit de freezer
Jake:de is befroren
Charlie :wanneer je je in auto op de pizza zet
werd ze straks warm![]()
![]()
![]()
![]()
Romanticus ben je ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik kom wel wat rozen bij je bed neer leggen die "BUG" spellen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Het zaad van jouw vriend is afkomstig van Supermanquote:![]()
Voor mij i.i.g echt voorlopig nog geen kinderenKomende paar jaar, eerst mijn eigen leven op de rails. Anders is't vet egoistisch.
![]()
* DerRabbit gaat toch minderen met proberenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is konijn eigen hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit gaat toch minderen met proberendus een oude stamper nu?
![]()
![]()
Ik ben gesteriliseerd. Niks geen kids meer voor mijquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Donder op met je controlequote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Oke, dacht dat je ze niet had? Maar genoeg is idd genoegquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben gesteriliseerd. Niks geen kids meer voor mij![]()
Mijn kinderen wonen niet thuis. Ik heb er vier in totaal. Meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
[..]
Oke, dacht dat je ze niet had? Maar genoeg is idd genoegIk heb er één en ik ben er trots op
Ja das zekerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn kinderen wonen niet thuis. Ik heb er vier in totaal. Meer dan genoeg.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben gesteriliseerd. Niks geen kids meer voor mij![]()
![]()
Nee, als je van teveel proberen al kindjes krijgt moet ik toch wat minder gaan oefenenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Het is konijn eigen hoordus een oude stamper nu?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Das waarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, als je van teveel proberen al kindjes krijgt moet ik toch wat minder gaan oefenen![]()
![]()
Good eveningWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hallo jippieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heer 🤪Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neeeee er moeten konijnenmuisjes komenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, als je van teveel proberen al kindjes krijgt moet ik toch wat minder gaan oefenen![]()
![]()
Hey lief konijntje. Goed hoor met jou ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat heb je gezegdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
je luistert niet wanneer ik je
was zegWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oké dan, omdat je er zo op aan dringtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Neeeee er moeten konijnenmuisjes komen![]()
* DerRabbit sleept muis aan haar haren mee naar de slaapkamerOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké dan, omdat je er zo op aan dringt![]()
* DerRabbit sleept muis aan haar haren mee naar de slaapkamerJEEEEEJ
![]()
Kom je me nog instoppen?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: