Ik zal je morgen wel een foto sturen, er staat echt een halve kast volquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
9 dozen Lego.. dat is goud waardDie meiden van mij hebben 2dozen met Lego en dat heeft bij elkaar, zonder dollen, ruim ¤1200 gekost
Nee is echt bizar duur..quote:
Dat valt echt wel meequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij hebt ook continue vakantie zegLijkt wel als je een weekje uit de naad werkt en dan 3 weken vrij bent
Moet je wel bewaren hè!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal je morgen wel een foto sturen, er staat echt een halve kast vol![]()
Ik wil niet eens weten hoeveel dat bij elkaar gekost heeft![]()
Ik vind het bij je moeder thuis ook erg fijn ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Niemand nodig hebben![]()
Maar bij mama thuis is ook fijn hoor.
Hm, ja ik heb nog wel een paar sappige details van hem.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je chantage materiaal van haags?
Dan kun je hem blackmailen zodat hij een botje aan je geeft
LEGO is zo leuk, maar zo ontzettend duurquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
9 dozen Lego.. dat is goud waardDie meiden van mij hebben 2dozen met Lego en dat heeft bij elkaar, zonder dollen, ruim ¤1200 gekost
Echt een topperquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:43 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik vind het bij je moeder thuis ook erg fijn ja, dat klopt.
Kloptquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hm, ja ik heb nog wel een paar sappige details van hem.
Maar hier meedoen is belangrijker dan winnen
Soberso blijft dat bewaard!quote:
70+quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat valt echt wel meeDit jaar nog geen vakantiedagen opgenomen. Ik heb wel ooit dat ik thuis ben als "standby" tussen projecten door, dat is wel lekker
. Maar mijn werkweken zijn ook 70+ uur dus af en toe even rust is ook wel prettig.
Gezellig mee praten en af en toe puntjes pakken is de insteekquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hm, ja ik heb nog wel een paar sappige details van hem.
Maar hier meedoen is belangrijker dan winnen
Precies!! Is echt zo ontzettend leuk!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso blijft dat bewaard!
Later met mini konijntjes hele zondagen met lego bouwen op zolder![]()
![]()
Ja niet normaal meer..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LEGO is zo leuk, maar zo ontzettend duur
Dan wil je wat lego kopen voor een verjaardag en dan blijkt al heel snel dat het budget wat je in gedachten had wel erg mager is. Dan ga je al heel snel in gedachten nemen hoe goed je kind de jarige kentquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee is echt bizar duur..![]()
Die middelste van mij heeft voor haar verjaardag van ons wel een hele toffe set gekregen trouwens! Lego Super Mario, de startersset en van opa en oma een uitbreidingsset en er zijn nog veel meer uitbreidingssets.. maar dat is wel echt tof, het is interactief en je kunt er echt heel veel mee
Je hebt het verdient hoor. Ga je nog iets doen of ergens naar toe? Of gewoon 3 weken thuis zitten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat valt echt wel meeDit jaar nog geen vakantiedagen opgenomen. Ik heb wel ooit dat ik thuis ben als "standby" tussen projecten door, dat is wel lekker
. Maar mijn werkweken zijn ook 70+ uur dus af en toe even rust is ook wel prettig.
Hoe gaan we dit seizoen oplossen, nu @m1st1g niet meer komt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt het verdient hoor. Ga je nog iets doen of ergens naar toe? Of gewoon 3 weken thuis zitten?
Naar de dierentuin is momenteel m'n enige planquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt het verdient hoor. Ga je nog iets doen of ergens naar toe? Of gewoon 3 weken thuis zitten?
Ja precies.. voor ¤15 heb je een poppetje met een fiets ofzo.. Wil je iets wat een beetje leuk is geven, betaal je al snel minstens ¤40 ofzo..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan wil je wat lego kopen voor een verjaardag en dan blijkt al heel snel dat het budget wat je in gedachten had wel erg mager is. Dan ga je al heel snel in gedachten nemen hoe goed je kind de jarige kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |