Eens. Van mij heeft @m1st1g gewonnen ongeacht de positie waar hij eindigt op 31 oktober. En verder zien we wel wie er op #1 eindigt, jij of moen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit seizoen oplossen, nu @:m1st1g niet meer komt?
Ik ben voorstander van dit seizoen uitspelen en @:m1st1g aan het eind als winnaar uitroepen.
Kijk hier nu al bijna 4 weken dag jn dag uit series 🤪quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk, beetje uitslapen, serietje kijken, uitgebreider koken en ik engine's dierentuinplan lijkt mij ook wel leuk.
Ja er zal iemand bovenaan komen, of jij. Maar de winnaar is wat mij betreft nu bepaald.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens. Van mij heeft @:m1st1g gewonnen ongeacht de positie waar hij eindigt op 31 oktober. En verder zien we wel wie er op #1 eindigt, jij of moen.
Misschien komt hij nog? Zou het jammer vinden als @m1st1g wegblijft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van dit seizoen uitspelen en @:m1st1g aan het eind als winnaar uitroepen.
Waarom komt @m1st1g niet meer?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Lijkt me serieus super tof om op regenachtige zondagen te doen. Deed ik vroeger ook vaker met mijn neefje als het buiten koud en guur weer wasquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Precies!! Is echt zo ontzettend leuk!
Gaat zeker goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Braadje.
Alles goed dear?
Je hebt je YouTube-video met de DTS song verwijderd toch
Is ook echt heerlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me serieus super tof om op regenachtige zondagen te doen. Deed ik vroeger ook vaker met mijn neefje als het buiten koud en guur weer was![]()
Niemand komt aan mijn Glock 17quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:49 schreef K.Indertent het volgende:
Als je een vent bent geef je jouw kind een glock 9mm je weet.g9e t haat
Was de bonje afgelopen nacht een beetje zat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waarom komt @:m1st1g niet meer?
Gaat wel oké!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Gaat zeker goedEn daar?
Nee heb 'm op een ander kanaaltje geupload speciaal daarvoor. Wil het toch gescheiden houedn van mijn hoodfkanaal
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah dat valt wel mee, vind ik.
Heb hier ook nog een krat vol met lego staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Moemoe!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gaat wel oké!
Oh, dan zal ik die link even verder delen.
Dottiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hier ook nog een krat vol met lego staan
Ik heb het helaas net gemist, om 3:00 had hij er geen zin meer inquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Was de bonje afgelopen nacht een beetje zat.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gaat wel oké!
Oh, dan zal ik die link even verder delen.
Welke kneuzen waren er nu weer bezig?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Noh, hopelijk komt hij nog terug om verder te posten voor de winstquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ga je 's ochtends niet meer voor een wandeling?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk hier nu al bijna 4 weken dag jn dag uit series 🤪
Al eerder vannacht volgens mij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het helaas net gemist, om 3:00 had hij er geen zin meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |