Huh hij doet toch niets trolt nietquote:
Nee hoor, van mij heb je geen last meer. Ik ga de finale van Survivor kijken. En ik heb je post gelikedquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:22 schreef phoenyx het volgende:
Ik weet niet of ik hier nu telkens belachelijk wordt gemaakt maar ik wil dat jullie weten dat je daarmee best personen zoals mij mee kan schaden
Is een standaarddingetje hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Huh hij doet toch niets trolt niet
Ga ermee naar feedbackquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:22 schreef phoenyx het volgende:
Ik weet niet of ik hier nu telkens belachelijk wordt gemaakt maar ik wil dat jullie weten dat je daarmee best personen zoals mij mee kan schaden
Kusje terugquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, van mij heb je geen last meer. Ik ga de finale van Survivor kijken. En ik heb je post geliked
Doeiquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:25 schreef Paul het volgende:
Mijn controle zegt: de pagina hiervoor zie ik weer zinloos gezeik naar elkaar. Lief doen. Ok doei.
Niemand houdt van concurrentiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik vind t raar dat steeds als phoenyx hier mee komt posten soort van weggestuurd wordt door iemand. Hij is een fijne user met humor
Heuj!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:29 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Niemand houdt van concurrentie
Behalve ik want het houdt me scherp maar ja dat is hier niet echt van toepassing
Jep, gewoon griep denk ik. Uitslag was negatief.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:30 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het? Las dat je ziek bent. Heb je al een uitslag?
Stoorzendert❤quote:
Dat is heel fijn!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep, gewoon griep denk ik. Uitslag was negatief.
Gewoon lekker mee blijven posten. Gewoon welkomquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:29 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Niemand houdt van concurrentie
Behalve ik want het houdt me scherp maar ja dat is hier niet echt van toepassing
Wie stuurt hem weg dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik vind t raar dat steeds als phoenyx hier mee komt posten soort van weggestuurd wordt door iemand. Hij is een fijne user met humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |