chufi en DJMO tellen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mag van mij ook wel 2025 zijnKijken in hoeverre ik dan mijn leven op de rails heb zoals ik mijzelf heb voorgenomen binnen nu en 5 jaar
tevens fipo![]()
Hey devzeroFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:59 schreef devzero het volgende:
oops, had niet door dat ik de lapo had![]()
Toch redelijk snel....ik probeerde nog te kapen met volle biertjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:59 schreef devzero het volgende:
oops, had niet door dat ik de lapo had
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Kan ik ook geen krediet krijgen in de OP voor het bedenken van het spel? In de 1 of andere mate heb ik vast wel ervoor gezorgd dat dit spel bedacht is![]()
Toepasselijke TT voor volgende topicquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Toch redelijk snel....ik probeerde nog te kapen met volle biertjes![]()
![]()
Ik herhaal: Kan ik ook geen krediet krijgen in de OP voor het bedenken van het spel? In de 1 of andere mate heb ik vast wel ervoor gezorgd dat dit spel bedacht is![]()
Je staat zelfs in het logo! Alleen loopt er een zwarte balk doorheenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:00 schreef phoenyx het volgende:
Kan ik ook geen krediet krijgen in de OP voor het bedenken van het spel? In de 1 of andere mate heb ik vast wel ervoor gezorgd dat dit spel bedacht is![]()
EINDELIJKquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Deels misschien, maar klopt niet helemaal hoor. Er kwamen er ook die normaal niet hier posten. Was een beetje een samenloop van (negatieve) reacties op elkaar. Maar namen noemen vind ik een beetje jammer eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
DeBraad, kree en Dr.Mikey (volgens m1st1g). Ik was er zelf niet bij, dus weet niet wat er allemaal speelde.![]()
quote:Heej Skribbl-fansquote:.
![]()
Moeten we daar blij mee zijn?quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ga ergens anders trollenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:02 schreef phoenyx het volgende:
Ik herhaal: Kan ik ook geen krediet krijgen in de OP voor het bedenken van het spel? In de 1 of andere mate heb ik vast wel ervoor gezorgd dat dit spel bedacht is![]()
Jij zeker niet neequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moeten we daar blij mee zijn?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Dan niet doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Deels misschien, maar klopt niet helemaal hoor. Er kwamen er ook die normaal niet hier posten. Was een beetje een samenloop van (negatieve) reacties op elkaar. Maar namen noemen vind ik een beetje jammer eigenlijk.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:04 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ga je gewicht opnemen joh en tonen aan iedereen lulletje rozenwater![]()
![]()
User @phoenyx gaat er met gestrekt been inquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:04 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ga je gewicht opnemen joh en tonen aan iedereen lulletje rozenwater~FEYENOORD~
Ik was er niet bij, ik had na afloop nog even gesproken met mistig en hij noemde die 3. Negatieve reacties is hij wel gewend, dus ik denk/hoop dat er meer gebeurd is. Als jij er bij was, dan kun je misschien een betere uitleg geven wat er gebeurt is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Deels misschien, maar klopt niet helemaal hoor. Er kwamen er ook die normaal niet hier posten. Was een beetje een samenloop van (negatieve) reacties op elkaar. Maar namen noemen vind ik een beetje jammer eigenlijk.![]()
Lekker laten gaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
User @:phoenyx gaat er met gestrekt been in![]()
Hij is diegene die direct zegt dat ik troll om niks.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
User @:phoenyx gaat er met gestrekt been in![]()
Woudjequote:![]()
Hoe is het ermee kerel?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou ik zou zeggen lees maar even terug vanaf 00.00 uur vannacht ofzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, ik had na afloop nog even gesproken met mistig en hij noemde die 3. Negatieve reacties is hij wel gewend, dus ik denk/hoop dat er meer gebeurd is. Als jij er bij was, dan kun je misschien een betere uitleg geven wat er gebeurt is.![]()
Helemaal prima, en met jou maat?quote:~FEYENOORD~
Wat stiekem ook wel een beetje zo isquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:06 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hij is diegene die direct zegt dat ik troll om niks.~FEYENOORD~
Ik deed alleen maar een pinguïn groet, that’s allquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, ik weet eigenlijk niet waarom ik hier zit, terwijl ik nog niet klaar ben met werk.
![]()
Stiekem ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat stiekem ook wel een beetje zo is![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: