quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:04 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ga je gewicht opnemen joh en tonen aan iedereen lulletje rozenwater
User @phoenyx gaat er met gestrekt been inquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:04 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ga je gewicht opnemen joh en tonen aan iedereen lulletje rozenwater
Ik was er niet bij, ik had na afloop nog even gesproken met mistig en hij noemde die 3. Negatieve reacties is hij wel gewend, dus ik denk/hoop dat er meer gebeurd is. Als jij er bij was, dan kun je misschien een betere uitleg geven wat er gebeurt is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Deels misschien, maar klopt niet helemaal hoor. Er kwamen er ook die normaal niet hier posten. Was een beetje een samenloop van (negatieve) reacties op elkaar. Maar namen noemen vind ik een beetje jammer eigenlijk.
Lekker laten gaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
User @:phoenyx gaat er met gestrekt been in
Hij is diegene die direct zegt dat ik troll om niks.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
User @:phoenyx gaat er met gestrekt been in
Woudjequote:
Nou ik zou zeggen lees maar even terug vanaf 00.00 uur vannacht ofzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, ik had na afloop nog even gesproken met mistig en hij noemde die 3. Negatieve reacties is hij wel gewend, dus ik denk/hoop dat er meer gebeurd is. Als jij er bij was, dan kun je misschien een betere uitleg geven wat er gebeurt is.
Helemaal prima, en met jou maat?quote:
Wat stiekem ook wel een beetje zo isquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:06 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hij is diegene die direct zegt dat ik troll om niks.
Ik deed alleen maar een pinguïn groet, that’s allquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, ik weet eigenlijk niet waarom ik hier zit, terwijl ik nog niet klaar ben met werk
Stiekem ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat stiekem ook wel een beetje zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |