Spel bedacht door: Pg_Up Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.
Het Dodetopicspel Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.
chufi en DJMO tellen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.
SPOILER: Ode aan Mark
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mededeling mods
SPOILER: Gedicht winnaar september.
Ik herhaal: Kan ik ook geen krediet krijgen in de OP voor het bedenken van het spel? In de 1 of andere mate heb ik vast wel ervoor gezorgd dat dit spel bedacht is
Op vrijdag 16 oktober 2020 22:00 schreef phoenyx het volgende: Kan ik ook geen krediet krijgen in de OP voor het bedenken van het spel? In de 1 of andere mate heb ik vast wel ervoor gezorgd dat dit spel bedacht is
Je staat zelfs in het logo! Alleen loopt er een zwarte balk doorheen
DeBraad, kree en Dr.Mikey (volgens m1st1g). Ik was er zelf niet bij, dus weet niet wat er allemaal speelde.
Deels misschien, maar klopt niet helemaal hoor. Er kwamen er ook die normaal niet hier posten. Was een beetje een samenloop van (negatieve) reacties op elkaar. Maar namen noemen vind ik een beetje jammer eigenlijk.
Op vrijdag 16 oktober 2020 22:02 schreef phoenyx het volgende: Ik herhaal: Kan ik ook geen krediet krijgen in de OP voor het bedenken van het spel? In de 1 of andere mate heb ik vast wel ervoor gezorgd dat dit spel bedacht is
Deels misschien, maar klopt niet helemaal hoor. Er kwamen er ook die normaal niet hier posten. Was een beetje een samenloop van (negatieve) reacties op elkaar. Maar namen noemen vind ik een beetje jammer eigenlijk.
Ik was er niet bij, ik had na afloop nog even gesproken met mistig en hij noemde die 3. Negatieve reacties is hij wel gewend, dus ik denk/hoop dat er meer gebeurd is. Als jij er bij was, dan kun je misschien een betere uitleg geven wat er gebeurt is.
Ik was er niet bij, ik had na afloop nog even gesproken met mistig en hij noemde die 3. Negatieve reacties is hij wel gewend, dus ik denk/hoop dat er meer gebeurd is. Als jij er bij was, dan kun je misschien een betere uitleg geven wat er gebeurt is.
Nou ik zou zeggen lees maar even terug vanaf 00.00 uur vannacht ofzo.
Nee, ook niet stiekem, ik behandel mensen gewoon zoals mensen mij behandelen en hoe ze zich bedragen. Hij doet gewoon nogal vaak negatief
Hey Phoenyx
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen! Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b] Dot houdt van lekker vlot :P
Nou ik zou zeggen lees maar even terug vanaf 00.00 uur vannacht ofzo.
Ik ken mistig's kant van het verhaal, als je me probeert te overtuigen met "lees maar terug" dan hoeft het van mij niet. En als je me niet wil overtuigen, dan zal ik die 3 namen blijven roepen.
Ik heb de motoriek van een 4 jarige met CP... Kan absoluut niet tekenen, schrijven is al lastig.
Hahaha ik kan ook niet tekenen althans dacht ik. Maar met een tutorial voor tekenen en die moest ik dan ook nog redelijk ok volgen. Heb ik er toch een leuk plaatje van gemaakt. Zal hem eens opzoeken.
Wat dat betreft zouden jullie prima vriendjes kunnen zijn
Nou ja in het echt waarschijnlijk wel. Dan doet iedereen een stuk neutraler dan online. Ik zou niet zo zeuren over zijn gedrag en gewicht en hij zou ook wat neutraler reageren. Maar ik doe niet vaak negatief, dat heb jij verkeerd. Ik zit in de top 100 van personen op FOK! die de meeste likes heeft gekregen ooit. En ik bluf nooit wat dat soort zaken betreft zoals je ook wel weet denk ik
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2020 22:14:51 ]
Nou ja in het echt waarschijnlijk wel. Dan doet iedereen een stuk neutraler dan online. Ik zou niet zo zeuren over zijn gedrag en gewicht en hij zou ook wat neutraler reageren. Maar ik doe niet vaak negatief, dat heb jij verkeerd. Ik zit n de top 100 van personen op FOK! die de meeste likes heeft gekregen ooit. En ik bluf nooit wat dat soort zaken betreft zoals je ook wel weet denk ik
Nou nooit.... vandaag wel dus
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Nou ja in het echt waarschijnlijk wel. Dan doet iedereen een stuk neutraler dan online. Ik zou niet zo zeuren over zijn gedrag en gewicht en hij zou ook wat neutraler reageren. Maar ik doe niet vaak negatief, dat heb jij verkeerd. Ik zit in de top 100 van personen op FOK! die de meeste likes heeft gekregen ooit. En ik bluf nooit wat dat soort zaken betreft zoals je ook wel weet denk ik
Er staan meer users in die top 100 van likes die gewoon zwaar kut zijn, als users hun status laten bepalen door likes op een forum kan ik ze al niet meer serieus nemen, sorry.
~FEYENOORD~ *De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Er staan meer users in die top 100 van likes die gewoon zwaar kut zijn, als users hun status laten bepalen door likes op een forum kan ik ze al niet meer serieus nemen, sorry.
Ja dit dus. Likes zijn leuk, maar het gaat om hoe je overkomt.
Ik ken mistig's kant van het verhaal, als je me probeert te overtuigen met "lees maar terug" dan hoeft het van mij niet. En als je me niet wil overtuigen, dan zal ik die 3 namen blijven roepen.
Ik vind het jammer dat @m1st1g niet meer wil komen. Ik vind het een hele fijne user. En ik wil ook niet betwisten dat hij die namen heeft genoemd, maar ik vond er meer zeer irritant vannacht. En heb vannacht ook gepost dat ze moesten kappen. Dat wil ik ermee zeggen. Jammer dat je zo op mij reageert eigenlijk. Jouw reactie voelt best wel aanvallend, terwijl ik het goed bedoelde.
Ik vind het jammer dat @:m1st1g niet meer wil komen. Ik vind het een hele fijne user. En ik wil ook niet betwisten dat hij die namen heeft genoemd, maar ik vond er meer zeer irritant vannacht. En heb vannacht ook gepost dat ze moesten kappen. Dat wil ik ermee zeggen. Jammer dat je zo op mij reageert eigenlijk. Jouw reactie voelt best wel aanvallend, terwijl ik het goed bedoelde.
Ik hou niet van dat soort "lees maar terug" posts. Maar het was niet aanvallend bedoelt (hoewel ik dat nu ook zie). Dank je voor de uitleg, waarschijnlijk was er gewoon gezeur gisteren en is het hem het verkeerde keelgat ingeschoten.
Op vrijdag 16 oktober 2020 22:22 schreef phoenyx het volgende: Ik weet niet of ik hier nu telkens belachelijk wordt gemaakt maar ik wil dat jullie weten dat je daarmee best personen zoals mij mee kan schaden
Ik zou een FB topic openen als ik jou was
~FEYENOORD~ *De donkerste nachten produceren de helderste sterren*