Hij word door helemaal niemand weggestuurd. Dat is nou trollen, jacq.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik vind t raar dat steeds als phoenyx hier mee komt posten soort van weggestuurd wordt door iemand. Hij is een fijne user met humor
Moet je wel een hypotheek kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog betere tijd om in je eentje je eerste huis te kopen.
Na mijn studie heb ik zo een baan waarbij een goedkoop koophuis al een optie is. Geen studieschuld, dus ik hoef alleen een buffertje op te bouwen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet je wel een hypotheek kunnen krijgen.
Ik kan het op zich wel doen maar die prijzen gaan ook weer zakken
Als ik een shaggie rook na het pissen kijk ik vaak even. soms blijf ik hangen en soms slechts een shaggie lang.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Beter! Ik zie je echt regelmatig om 2 3 uur posten
Oh dat is wel lekker ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na mijn studie heb ik zo een baan waarbij een goedkoop koophuis al een optie is. Geen studieschuld, dus ik hoef alleen een buffertje op te bouwen.
Een shaggie zijn toch weer een paar minutenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:07 schreef Rob het volgende:
[..]
Als ik een shaggie rook na het pissen kijk ik vaak even. soms blijf ik hangen en soms slechts een shaggie lang.
Op dit moment: hij moet niet van ellende uit elkaar vallenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker ja.
Ligt er natuurlijk ook aan wat je eisen zijn.
Ik ben er nog maatjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
Waar zijn al die oude users gebleven?
Dit zou toch DE MAAND worden?
Ik zie mijn maatjes niet
Oh, zo zit dat dus. Is goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie mijn maatjes niet
Nadeel is gewoon dat je veel huizen op twee salarissen moet doen, en dat vind ik te riskantquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dit moment: hij moet niet van ellende uit elkaar vallen
Kan niks anders eisen.
Deze maand heeft nog 14 dagenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie mijn maatjes niet
quote:
Jullie stellen mij niet teleur!quote:
Oplossing: überhaupt geen tweede salaris hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nadeel is gewoon dat je veel huizen op twee salarissen moet doen, en dat vind ik te riskant
Jij kent duidelijk de oude garde nietquote:
Kloptquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk de oude garde niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |