Jacq!quote:
Nou ja sommige mensen zijn gewoon wel erg leipquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gewoon lekker mee blijven posten. Gewoon welkom
Hoi fijn dat jij er ook weer bent. En nee jij niet. Maar is vaker gebeurt hier😉quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wie stuurt hem weg dan?
Ik mis iets volgens mij
Hoiquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoi fijn dat jij er ook weer bent. En nee jij niet. Maar is vaker gebeurt hier😉
Neem.je tijd aub je ouders ext en jij zelf en gezin gaan voor💋quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jacq!Ik maak je telefoonhouder nog hoor. Was ff druk de laatste weken..
Askim❤quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
Wim Lex komt toch maar terug van vakantie na kritiek.
En terecht, wat een debielquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
Wim Lex komt toch maar terug van vakantie na kritiek.
Birtanem.quote:
Hij was een beetje dom.quote:
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:35 schreef phoenyx het volgende:
COR / Vooral mensen van nietwesterse afkomst op de IC's wat vinden jullie hiervan?
Wat moet ik daar in vredesnaam van vinden. Heel naar voor die mensen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:35 schreef phoenyx het volgende:
COR / Vooral mensen van nietwesterse afkomst op de IC's wat vinden jullie hiervan?
in vredesnaam?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat moet ik daar in vredesnaam van vinden. Heel naar voor die mensen.
Trusten phoenyx❤quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:37 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb weer 2 punten binnen, ga muziek luisteren, wat fok!ken en slapen
Sorry dacht dat je ging slapenquote:
Ik zei toch dat ik wat muziek ging luisteren, fok!ken en dan ging slapenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry dacht dat je ging slapen
Sorry was even mijn oudste naar bed brengenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op zich heb ik nu wel zin in een potje.
Kun jij ook? @:engine @:phoenyx @:devzero
Rob.quote:
https://skribbl.io/?Jq6a9EA3alsPquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Sorry was even mijn oudste naar bed brengen
Maar lijkt me gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |