chufi en DJMO doen het.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal ik overdag eens proberenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij kan hem als UI nemen als je hem in 60x60 formaat krijgt![]()
Je zit in een slowchat met een spel element. Je kunt dus verwachten dat een aantal posts of reacties daar rekening mee houden. Jij post ook soms met een dergelijke snelheid en meestal vlak na anderen dat soms ook de indruk bestaat dat je gewoon meespeelt, maar het niet wil erkennen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik zal het nog een keer uitleggen dan omdat ik jullie wel mag.
Want vindt t wel leuk praten, ik krijg twijfels of elke reactie wel gebaseerd is op erlijke reactie of dat het alleen maar is om punten te scoren in een score die mij niet boeit? Want ik praat daar niet om met jullie he die score roest me aan me reet. Maar sommige lijkt dat nogal veel uit te maken gezien de keren dat het steeds terug komt. En ok zinloze reacties zie je in elk forum wel. Maar tel ik er hier niet nu wat veel dan...? Of denk ik te overdreven... eerlijk ik denk het niet want in andere topics gaan de racties niet zo op 1 op 1 op 1 elkaar gesprekken alleen hier.![]()
Bolk , STOP je zit in een spelletjes programma en niet in een serieuze SC of .. Daarnaast heet het hier ONZinquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik zal het nog een keer uitleggen dan omdat ik jullie wel mag.
Want vindt t wel leuk praten, ik krijg twijfels of elke reactie wel gebaseerd is op erlijke reactie of dat het alleen maar is om punten te scoren in een score die mij niet boeit? Want ik praat daar niet om met jullie he die score roest me aan me reet. Maar sommige lijkt dat nogal veel uit te maken gezien de keren dat het steeds terug komt. En ok zinloze reacties zie je in elk forum wel. Maar tel ik er hier niet nu wat veel dan...? Of denk ik te overdreven... eerlijk ik denk het niet want in andere topics gaan de racties niet zo op 1 op 1 op 1 elkaar gesprekken alleen hier.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo ongeveerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat zoiets als droge regen of suikervrij stroop?![]()
3 woorden ervoor stond het woordje NIETquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat zoiets als droge regen of suikervrij stroop?![]()
Dat is de biefstuk mals maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:19 schreef devzero het volgende:
En die fresh maar het dode paart slaan![]()
Nouja precies dat dus, waarom? Want je reageert wel op mij dan. Post dan iets los ofzo. Maar zal wel geen punten geven, precies dat is wat me irriteert. En ik merk het op dus ook en dat is nog het ergste. En nu ga ik erop letten. Nou kun je nog een puntje pakken hiermee en de rest ook met quote erop:quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee Kree. Er zijn er een paar ( ik ook) die nu even een paar puntjes willen pakken omdat het overdag niet lukt.
"Zal het niet meer doen"
Reageer gewoon leuk ik sta toch ook op nr 10 en heb helemaal nergens met opzet op gereageerd.
En las er nog een paar onder het scrollen maar geen zin meer om te copy pasten.
Maar zag er eentje, vinden we leuk kletsen belangrijker als punt te maken en daarna niks meer vervolg te laten horen?
Nou niet iedereen hoor. En maakt me niet uit. Maar ik heb geen zin want post wel eens kritische dingen waar ik dan beetje over wil kletsen dat ik alleen bs meningen krijg alleen omdat mensen punten ervoor krijgen ipv er een kut om te geven. Dat is mijn punt.
Kijk in een lache discussie nog tot daar aan toe hoewel denk moet je dat ook niet doen. Maargoed kan ik mee leven. En wist natuurlijk onderhand dat het zo beetje ging. Maar als het zover is dat het gewoon duidelijk alleen een post is om een ount. Ja dan gaat het voor mij te ver.
Maargoed ok geef julie allemaal nog 1 kans en vergeven dan bij deze. Maar wil het niet meer zo zien eigenlijk want anders zoek ik toch een andere op want vindt dat gewoon niet leuk posten alleen om punt zonder je hoeft niet eens te lezen "ok ja" "Boeie" "niet gelezen" Daar type ik het niet voor he, wel om wat discussie te maken. En geloof me als je daar in meegaat kom je op meer punten met mij als met die 3. Dat beloof ik je nu al.Do what you love, love what you do!![]()
Dat weet ik, het was ook meer een algemene vraag. Zelfs in serieuze forums zijn de SC topics ook niet zo serieusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]
3 woorden ervoor stond het woordje NIET![]()
We krijgen juist punten als er NIET gereageerd word.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja precies dat dus, waarom? Want je reageert wel op mij dan. Post dan iets los ofzo. Maar zal wel geen punten geven, precies dat is wat me irriteert. En ik merk het op dus ook en dat is nog het ergste. En nu ga ik erop letten. Nou kun je nog een puntje pakken hiermee en de rest ook met quote erop:
"Zal het niet meer doen"
Reageer gewoon leuk ik sta toch ook op nr 10 en heb helemaal nergens met opzet op gereageerd.
En las er nog een paar onder het scrollen maar geen zin meer om te copy pasten.
Maar zag er eentje, vinden we leuk kletsen belangrijker als punt te maken en daarna niks meer vervolg te laten horen?
Nou niet iedereen hoor. En maakt me niet uit. Maar ik heb geen zin want post wel eens kritische dingen waar ik dan beetje over wil kletsen dat ik alleen bs meningen krijg alleen omdat mensen punten ervoor krijgen ipv er een kut om te geven. Dat is mijn punt.
Kijk in een lache discussie nog tot daar aan toe hoewel denk moet je dat ook niet doen. Maargoed kan ik mee leven. En wist natuurlijk onderhand dat het zo beetje ging. Maar als het zover is dat het gewoon duidelijk alleen een post is om een ount. Ja dan gaat het voor mij te ver.
Maargoed ok geef julie allemaal nog 1 kans en vergeven dan bij deze. Maar wil het niet meer zo zien eigenlijk want anders zoek ik toch een andere op want vindt dat gewoon niet leuk posten alleen om punt zonder je hoeft niet eens te lezen "ok ja" "Boeie" "niet gelezen" Daar type ik het niet voor he, wel om wat discussie te maken. En geloof me als je daar in meegaat kom je op meer punten met mij als met die 3. Dat beloof ik je nu al.![]()
Wat is het spel element. Zoveel mogelijk replys maken op anderen, want doe ik wel ff mee hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zit in een slowchat met een spel element. Je kunt dus verwachten dat een aantal posts of reacties daar rekening mee houden. Jij post ook soms met een dergelijke snelheid en meestal vlak na anderen dat soms ook de indruk bestaat dat je gewoon meespeelt, maar het niet wil erkennen.Do what you love, love what you do!![]()
Ok ja iddquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Bolk , STOP je zit in een spelletjes programma en niet in een serieuze SC of .. Daarnaast heet het hier ONZinDo what you love, love what you do!![]()
Ook een ideequote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat zoiets als droge regen of suikervrij stroop?Do what you love, love what you do!![]()
ja daar heb je wel een punt, maar geen pintos of toch wel ... ik zie welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat weet ik, het was ook meer een algemene vraag. Zelfs in serieuze forums zijn de SC topics ook niet zo serieus![]()
Nee iddquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]
3 woorden ervoor stond het woordje NIETDo what you love, love what you do!![]()
Een paar jaar geleden waren hier soms best serieuze discussies 's nachts en dat er punten werden gehaald was bijzaak, maar werd nooit vergeten. Dit is een SC spel. Deal with it.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:20 schreef kree het volgende:
Nou niet iedereen hoor. En maakt me niet uit. Maar ik heb geen zin want post wel eens kritische dingen waar ik dan beetje over wil kletsen dat ik alleen bs meningen krijg alleen omdat mensen punten ervoor krijgen ipv er een kut om te geven. Dat is mijn punt.![]()
Ja hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:21 schreef kree het volgende:
Zoveel mogelijk replys maken op anderen, want doe ik wel ff mee hoorKlopt.quote:023. 0131 kree![]()
Het is een spelletjes element. Jullie woorden en doen jullie ook alleen ik doe het nu opzichtiger omdat jullie me nog niet snappen gehalve fresh danquote:Do what you love, love what you do!![]()
Laatste woord graag.....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:24 schreef chufi het volgende:
Het is not de place om heel serieuze antwoorden te verwachten of te EISEN .. punt![]()
SPOILER: nice body..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:25 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]Lekker puntSPOILER: nice body..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]Mag er zeker zijnSPOILER: nice body..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]Fijne eeeeuh taille.SPOILER: nice body..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb ik niet gevraagd, maar ook niet echt alleen bs antworrden anders kan ik ook net zo goed bs zeggen ook natuurlijk. Dus ik zou zeggen reageer er gewoon normaal op zoals je overal zou doen en dan wordt dit topic veel leuker en loopt ie ook veel sneller en heb je veel meer punten maar die hadden jullie nog niet door denk?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:24 schreef chufi het volgende:
Het is not de place om heel serieuze antwoorden te verwachten of te EISEN .. punt
Ipf van
Bolk
Neuk
Stel
Dit bla
Bla
Ja lekker boeiend hoe moeilijk is het denk je voor mij om er ook punten mee te scoren?
Je moet het serieus houden in gesprekken en eerlijk en dan is het topic 10x leuker en was het toen ik hier in viel hoor maar zie nu de donkere kanten beetje?Do what you love, love what you do!![]()
Nah lekker laat weer. Nouja mijn nacht/dag ritme is toch fucked up, blijf maar wakker en hopelijk hele volgende dag ook. Als ik dan morgen niet slaap dan weet ik het ook niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Zal maar vast potje koffie zetten want moet nu gewoon wakker blijven tot vanavond min 21:00 uurDo what you love, love what you do!![]()
Dat werkt bij mij meestal wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:29 schreef kree het volgende:
Nah lekker laat weer. Nouja mijn nacht/dag ritme is toch fucked up, blijf maar wakker en hopelijk hele volgende dag ook. Als ik dan morgen niet slaap dan weet ik het ook niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[ afbeelding ]Zou haar doen hoorSPOILER: nice body..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Ja maar in een niet serieus topic kun je dit verwachten , dus kun je beter je ei kwijt ergens anders als je op antwoorden zit te wachten ... ONZ kijk goed !!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:27 schreef kree het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gevraagd, maar ook niet echt alleen bs antworrden anders kan ik ook net zo goed bs zeggen ook natuurlijk. Dus ik zou zeggen reageer er gewoon normaal op zoals je overal zou doen en dan wordt dit topic veel leuker en loopt ie ook veel sneller en heb je veel meer punten maar die hadden jullie nog niet door denk?
Ipf van
Bolk
Neuk
Stel
Dit bla
Bla
Ja lekker boeiend hoe moeilijk is het denk je voor mij om er ook punten mee te scoren?
Je moet het serieus houden in gesprekken en eerlijk en dan is het topic 10x leuker en was het toen ik hier in viel hoor maar zie nu de donkere kanten beetje?![]()
Was het al weer bijna vergetenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:29 schreef m1st1g het volgende:
IK ben klaar voor de DT battle
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Haha ja het is gewoon een soort van harde reset he om zo maar te zeggen, soft werkt nu niet meer bij mij gehehehequote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij meestal wel.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt. Hij zou eerder topics in GC of zo moeten beginnenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar in een niet serieus topic kun je dit verwachten , dus kun je beter je ei kwijt ergens anders als je op antwoorden zit te wachten ... ONZ kijk goed !!!![]()
Dat zou zeer welkom zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt, want jij gaat hem vanavond pakken![]()
bv maar ONZ of KLB is sws not the right placequote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Hij zou eerder topics in GC of zo moeten beginnen![]()
Voor iedereen die nog een recept zocht
Stoofpotje van Mechelse koekoek met sharon, sterfruit en sesamkroketjes
Ingrediënten
voor de Mechelse koekoek
1 Mechelse koekoek
½ citroen
2 sharonfruit (of kaki)
2 mandarijnen
2 sterfruit
1 glas witte porto
3 el olijfolie
boter
rozemarijn
2 takjes tijm
peper en zout
voor de kroketjes
300 g zoete aardappelen
300 g bloemaardappelen
1 klontje boter
muskaatnoot
4 eieren
bloem
400 g sesamzaadjes
Wrijf de kip in met olijfolie. Kruid ze langs binnen en buiten met peper en zout. Steek ook een halve citroen en een takje rozemarijn in de kip.
Doe een klontje boter en wat olijfolie in een pot en kleur de kip mooi aan.
Snij ondertussen al het fruit - de sharon, mandarijntjes en het sterfruit - in stukken (niet te klein). Doe ze dan bij de kip in de pot.
Neem een paar takjes tijm en doe ze ook bij de kip.
Zet de pot met de kip en het fruit nu zonder deksel, gedurende 20 minuten, in een voorverwarmde oven van 220 graden.
Maak ondertussen de kroketjes: Schil de zoete en gewone aardappelen. Stoom ze samen gaar. Pureer ze en kruid met flink wat peper, zout en nootmuskaat.
Voeg een klontje boter en 3 eierdooiers toe aan de puree. Hou het eiwit bij. Daarna doe je de puree in een spuitzak en maak daarmee kleine bolletjes puree.
Na 20 minuten doe je een glas porto bij de kip. Zet het deksel op de pot en laat de kip nog ongeveer twintig minuten in de oven.
Doe het eiwit, de bloem en de sesamzaadjes in kommen. Paneer de kroketjes (eerst in de bloem, eiwit en dan in de sesamzaadjes). Frituur ze gedurende ongeveer 3 minuten op 180 graden.
Haal de kip uit de oven, snij in stukken en serveer met de kroketjes, saus en fruit. Smakelijk!![]()
KLB al helemaal nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
bv maar ONZ of KLB is sws not the right placeHier is de kans op een serieus antwoord ongeveer 10x zo groot als in KLB
![]()
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
KLB al helemaal nietHier is de kans op een serieus antwoord ongeveer 10x zo groot als in KLB
Waarschijnlijk is die factor nog iets groterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
KLB al helemaal nietHier is de kans op een serieus antwoord ongeveer 10x zo groot als in KLB
![]()
Mechelse koekoek is toch een groot soort kip? Is een "gewone" scharrelkip ook goed (die heb ik nl nog wel in de vriezerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:33 schreef m1st1g het volgende:
Ingrediënten
voor de Mechelse koekoek
1 Mechelse koekoek
½ citroen
2 sharonfruit (of kaki)
2 mandarijnen
2 sterfruit
1 glas witte porto
3 el olijfolie
boter
rozemarijn
2 takjes tijm
peper en zout
voor de kroketjes
300 g zoete aardappelen
300 g bloemaardappelen
1 klontje boter
muskaatnoot
4 eieren
bloem
400 g sesamzaadjes
Wrijf de kip in met olijfolie. Kruid ze langs binnen en buiten met peper en zout. Steek ook een halve citroen en een takje rozemarijn in de kip.
Snij ondertussen al het fruit - de sharon, mandarijntjes en het sterfruit - in stukken (niet te klein). Doe ze dan bij de kip in de pot.
Zet de pot met de kip en het fruit nu zonder deksel, gedurende 20 minuten, in een voorverwarmde oven van 220 graden.
Maak ondertussen de kroketjes: Schil de zoete en gewone aardappelen. Stoom ze samen gaar. Pureer ze en kruid met flink wat peper, zout en nootmuskaat.
Voeg een klontje boter en 3 eierdooiers toe aan de puree. Hou het eiwit bij. Daarna doe je de puree in een spuitzak en maak daarmee kleine bolletjes puree.
Na 20 minuten doe je een glas porto bij de kip. Zet het deksel op de pot en laat de kip nog ongeveer twintig minuten in de oven.
Doe het eiwit, de bloem en de sesamzaadjes in kommen. Paneer de kroketjes (eerst in de bloem, eiwit en dan in de sesamzaadjes). Frituur ze gedurende ongeveer 3 minuten op 180 graden.
Haal de kip uit de oven, snij in stukken en serveer met de kroketjes, saus en fruit. Smakelijk!)
![]()
Ja is gewoon een kip met de kleuren van een koekoekquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Mechelse koekoek is toch een groot soort kip? Is een "gewone" scharrelkip ook goed (die heb ik nl nog wel in de vriezer)
![]()
SPOILER: toch nog effe eentje danOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Dat snap ik wel, maar begrijp je nog mijn punt niet. Kijk beetje ertussen door mag echt wel. Maar als ik een serie zie van dat soort no non dingen achter elkaar. Tja dan denk ik ook waarom post je het.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar in een niet serieus topic kun je dit verwachten , dus kun je beter je ei kwijt ergens anders als je op antwoorden zit te wachten ... ONZ kijk goed !!!
Ze zouden een minimum regel in moeten stellen hier eigenlijk. Maar irriteer me daaraan want ik vertel dan wel een stuk waar je denk wel 10 verschillende vragen over kunt stellen en antwoord krijgen en vragen en etc.
Ja als je dan alleen erop antwoord of nouja weet niet wie dit deed.
"Niet gelezen:"
"Ok"
Ja kan ik ook niet verder he en ik ben geen boek die verhalen kan blijven vertellen en doen jullie het dus zelf?
Want als je erop in gaat was je score nu veel hoger geweest want ik ben wel goed in over iets praten.
Maar over een "uh" en "oh" Kan ik natuurlijk weinig meer dus is einde gelijkDo what you love, love what you do!![]()
Niet geplukt of gebradenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Mechelse koekoek is toch een groot soort kip? Is een "gewone" scharrelkip ook goed (die heb ik nl nog wel in de vriezer)
![]()
![]()
Ok, een beetjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet geplukt of gebraden
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:37 schreef chufi het volgende:
Weer een heerlijke tortilla gemacht vandaag
[ afbeelding ]![]()
eet smakelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:37 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:37 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zou willen dat het hier kon.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:33 schreef m1st1g het volgende:
Ingrediënten
voor de Mechelse koekoek
1 Mechelse koekoek
½ citroen
2 sharonfruit (of kaki)
2 mandarijnen
2 sterfruit
1 glas witte porto
3 el olijfolie
boter
rozemarijn
2 takjes tijm
peper en zout
voor de kroketjes
300 g zoete aardappelen
300 g bloemaardappelen
1 klontje boter
muskaatnoot
4 eieren
bloem
400 g sesamzaadjes
Haal de kip uit de oven, snij in stukken en serveer met de kroketjes, saus en fruit. Smakelijk!
Voor mij euhm kant en klaar voor 3 dagen:
Lasagne > voor 2 dagen wel is dat.
Spinazie stampot
Andijvie stampot
En dan is het weekend en wissel ik het wel af met iets van kibbeling of iets bezorg
Do what you love, love what you do!![]()
Toch maar eens een leuke scharrel opzoeken die dit kan maken voor jequote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:38 schreef kree het volgende:
[..]
Zou willen dat het hier kon.
Voor mij euhm kant en klaar voor 3 dagen:
Lasagne > voor 2 dagen wel is dat.
Spinazie stampot
Andijvie stampot
En dan is het weekend en wissel ik het wel af met iets van kibbeling of iets bezorg![]()
Nee Dit was de 1e in 5 topicsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je daar met alle plaatjes last van?![]()
Owh heb die andere ook hoor, Maar niet zo leuk, Hier is het nog beetje leuk en de next voor mij is TV of R&P Aan SC danquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
SPOILER: nice body..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Toch maar eens een leuke scharrel opzoeken die dit kan maken voor jeen haar dan met zaadjes besmeren
sesamzaadjes natuurlijk![]()
![]()
Scharrelkip.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:39 schreef devzero het volgende:
[..]en haar dan met zaadjes besmeren
sesamzaadjes natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is een aanzoek?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Netjes m1st1g.![]()
![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ze post wel altijd leuke plaatjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat lief. En dat voor queen @:moemoe![]()
Ok persbericht van het AD nog even doorgezonden naar de NOS ben benieuwd of er nog wat opkomt op het nieuws morgen. Wss niet want regeringsnieuws. Maar we zullen zienDo what you love, love what you do!![]()
ehhh, waar heb je 't over?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:02 schreef kree het volgende:
Ok persbericht van het AD nog even doorgezonden naar de NOS ben benieuwd of er nog wat opkomt op het nieuws morgen. Wss niet want regeringsnieuws. Maar we zullen zienIk heb er één en ik ben er trots op
Goed bezig. Want de NOS zal ook niet overal op kunnen lettenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:02 schreef kree het volgende:
Ok persbericht van het AD nog even doorgezonden naar de NOS ben benieuwd of er nog wat opkomt op het nieuws morgen. Wss niet want regeringsnieuws. Maar we zullen zien![]()
Je voorspelling klopte.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed bezig. Want de NOS zal ook niet overal op kunnen letten
Morgen weer een kans.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar ben ik toch wel blij omquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was meer hoop dan voorspelling, maar soms heb ik het ook bij het juiste einde![]()
Hiep hiep hureee.
Mwhah ze noemen ten eerste twee totale tegenstellingen en ook in het debat en uitleg want heb ze gevolgt dus zuig het niet alleen uit dat artikel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed bezig. Want de NOS zal ook niet overal op kunnen letten
Maar ook nog eens de mondkapjes waar totaal geen wetgeving dan ook over bestaat,. Maar die liet die pipo van de waar was ie van.... euhm zoveel gezien. ////// ff geen idee de naam//// denk Want die had het wel gelezen want hij haalde precies dat alcohol drugs eruit. Maar niet het stukje over die mondkapjes. Nou als ze dit bespreken morgen dan ben ik blij. Haha recht zal zegenvieren ze willen 1 lijn ok Maar maak die dan ook, ze falen fucking na 1 dag al. En nee wil niet zeggen dat ik aan het protesttesteren ben op de dam want ik hou me er wel aan.
Maar het is wel weer precies waar het hele kabinet hier nu op afgemaakt is gister. Juist om wat ze fout deden en 1 dag en ze doen het alweer...... retardsDo what you love, love what you do!![]()
Er zijn nog 15 andere DT momenten deze maand.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Rustig mario.. het is niet elke dag jouw feestje..l![]()
GC / 45 mijl voor Milo, de zoon van Slaapmeisje
Mag ik deze even onder de aandacht brengen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh, ik moet eigenlijk ook nog wat punten pakken om haags voor te blijven, maar ik zal rustig aan doenquote:![]()
![]()
Falen vanaf dag 1 , 9 maanden terug zul je bedoelen ...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
Mwhah ze noemen ten eerste twee totale tegenstellingen en ook in het debat en uitleg want heb ze gevolgt dus zuig het niet alleen uit dat artikel.
Maar ook nog eens de mondkapjes waar totaal geen wetgeving dan ook over bestaat,. Maar die liet die pipo van de waar was ie van.... euhm zoveel gezien. ////// ff geen idee de naam//// denk Want die had het wel gelezen want hij haalde precies dat alcohol drugs eruit. Maar niet het stukje over die mondkapjes. Nou als ze dit bespreken morgen dan ben ik blij. Haha recht zal zegenvieren ze willen 1 lijn ok Maar maak die dan ook, ze falen fucking na 1 dag al. En nee wil niet zeggen dat ik aan het protesttesteren ben op de dam want ik hou me er wel aan.
Maar het is wel weer precies waar het hele kabinet hier nu op afgemaakt is gister. Juist om wat ze fout deden en 1 dag en ze doen het alweer...... retards![]()
Dat ook maar gaf ze ff een reset dan maar vanaf nu. Maar dat falen ze al na 1 dagquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Falen vanaf dag 1 , 9 maanden terug zul je bedoelen ...Do what you love, love what you do!![]()
Hoeft ook niet meer beste vrind. Het is al morgen. Over 12 uur weerquote:
Waarom niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een flinke borrel om te gaan slapen, niet om te gaan rijden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:14 schreef kree het volgende:
[..]
Niet dat dat altijd helpt uit ervaring van mezelf Hahaha![]()
Slibowitsj.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe vooral niet je best daarvoor want iig via fok zal dat geen kloot uit maken. Ik ben er of ik ben er niet en rest mis ik gewoon en zie ik later wel in mentions als het nog de moeite waard is om terug te zoeken tenminstequote:Do what you love, love what you do!![]()
Haha nee dat zei ik niet he. Grappemaker dat is 1 fout geweest en ben en ga er nog voor gestraft worden al een jaar. Dat gaat never nooit meer gebeurenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Een flinke borrel om te gaan slapen, niet om te gaan rijden.Do what you love, love what you do!![]()
Op mijn "ooit" todo lijstje: een destillatie kit maken of kopen en dan zelf destilleren. Weet niet of dat ooit gaat gebeuren, maar lijkt me wel leuk![]()
Maar we gaan het daar maar niet zo over hebben weer. Want weet nog hoe de vorige twee topics gingenDo what you love, love what you do!![]()
Ik zal er niet over verder gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:17 schreef kree het volgende:
Maar we gaan het daar maar niet zo over hebben weer. Want weet nog hoe de vorige twee topics gingen![]()
Lijkt mij ooit ook nog wel eens leuk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:17 schreef devzero het volgende:
Op mijn "ooit" todo lijstje: een destillatie kit maken of kopen en dan zelf destilleren. Weet niet of dat ooit gaat gebeuren, maar lijkt me wel leuk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet dat ik het niet wil hoor, want wil best over praten. Maar toen ik dit de eerste keer vertelde hier in eigen topic op fok. OMG Had al spijt na de 10e reactie in 10secquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal er niet over verder gaan.Do what you love, love what you do!![]()
Een hoop rijp fruit plukken of kopen, laten fermenteren met natuurlijk of champagne gist (neutrale smaak) en dan destilleren.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt mij ooit ook nog wel eens leuk.![]()
Volgens jullie algemene fokkers had ik al aan een strop aan een boom moeten hangen nl na ongeveer reactie 50 Want zo verkeerd gedaan kinderen dood gerede n auto's in schade etc etc. Lol. Ja met nog geen 3 km/h door een straatje in zeikweer waar niemand liep en een parkeerfout gemaakt in een krap gat waar ie trouwens in kon achteraf. Maar ik was niet zo aan zo lange bus gewend.
Na kill me hoor maar kree kinder aanrijder LolDo what you love, love what you do!![]()
Het was geen slimme actie en hopelijk heb je je lesje geleerd. En daarmee hou ik er over opquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:19 schreef kree het volgende:
[..]
Niet dat ik het niet wil hoor, want wil best over praten. Maar toen ik dit de eerste keer vertelde hier in eigen topic op fok. OMG Had al spijt na de 10e reactie in 10sec![]()
Heb je mij nooit horen zeggen,de impact is nu al zwaar voor je.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:22 schreef kree het volgende:
Volgens jullie algemene fokkers had ik al aan een strop aan een boom moeten hangen nl na ongeveer reactie 50 Want zo verkeerd gedaan kinderen dood gerede n auto's in schade etc etc. Lol. Ja met nog geen 3 km/h door een straatje in zeikweer waar niemand liep en een parkeerfout gemaakt in een krap gat waar ie trouwens in kon achteraf. Maar ik was niet zo aan zo lange bus gewend.
Na kill me hoor maar kree kinder aanrijder Lol“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Owh wat dat betreft wel. Ik wil het niet eens meer over dat specifiek hebben. Wel op dat dit bij de rechter een aanreiding genoemd gaat worden met andere auto. Ok dan hebben jullie ook de foto gezien van wat de aanrijding was?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was geen slimme actie en hopelijk heb je je lesje geleerd. En daarmee hou ik er over opDo what you love, love what you do!![]()
Soms heb ik wel het idee dat je jezelf een slachtoffer rol aanmeet. Ik heb nooit gezegd dat je aan een boom moet hangen en ik denk dat er maar weinigen zijn die dat echt gezegd hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:22 schreef kree het volgende:
Na kill me hoor maar kree kinder aanrijder Lol![]()
Daarom zeg ik ook algemeen hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je mij nooit horen zeggen,de impact is nu al zwaar voor je.Zeg niet jij of iemand want weet niet meer wie wat allemaal hadden gezegd. Maar vond er sommige aardig te ver gaan wel. Aan reacties dan
Zelfde voor jou maar weet niet meer wie wat zei. Algemeen tussen de 300 anderen die het wel dachten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms heb ik wel het idee dat je jezelf een slachtoffer rol aanmeet. Ik heb nooit gezegd dat je aan een boom moet hangen en ik denk dat er maar weinigen zijn die dat echt gezegd hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Zullen we er dan maar over ophouden?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:25 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook algemeen heZeg niet jij of iemand want weet niet meer wie wat allemaal hadden gezegd. Maar vond er sommige aardig te ver gaan wel. Aan reacties dan
![]()
ik ga terug slapen ..Ik heb er één en ik ben er trots op
Thnx schattiequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Lekker slipe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja doe maar voor hier is dat wel slim. Hoewel ik het nog niet helemaal kwijt ben hoor want zou aangifte kunnen doen voor idee tot aanslag nu uit dat topic. Maargoed internet helden enzo natuurlijk. En voor stoer te doen. Dus nja laat het maar gaan. Wacht de rechtszaak wel af. Uitgesteld vanaf mei. Lekker handig is dat ook wel weer he..... komt echt super uit nu zo zonder rijbewijs maar rekende daar toen al op in juni dus cbr gaat al in termijnen en loopt af ongeveer op de uiteindelijke eis relays rijbewijs van cbr. Dan nog werkstraf. Nou dure 100m met 3 km/h en gelukkig leuke buren. Gvd zeg. Teringlijers. Ze mogen maar niks verkeerds doen want als ik die auto van hun maar 20 cm buiten de strepen zie staan dan bel ik de boaas. Ik 15.000 euro verder minimaal hoor nu gemist erdoor. Maar deel is door corona want lag ook plat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Zullen we er dan maar over ophouden?Do what you love, love what you do!![]()
Zal ik zeker doen jaquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Las ik nou gister niet met @bradge?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:31 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
smooth mario, wat ga je allemaal met DJMO doenDo what you love, love what you do!![]()
mario en bradge? Mooi stel welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:32 schreef kree het volgende:
[..]
Las ik nou gister niet met @:bradge?![]()
Ja en @DJMAO Ik zweer het je zag gister dat voorbij komen Hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Je zat door het raam naar binnen te gluren?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en @:DJMAO Ik zweer het je zag gister dat voorbij komen Hahaha![]()
Nee ik heb het hier zien staan van iemand zeker te weten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zat door het raam naar binnen te gluren?
@bradge en @DJMO
@Mario is nieuw dan nu voor mij
Naja gahaha kan een gezellig stelletje worden welDo what you love, love what you do!![]()
![]()
DJMO kan ze beiden wel aan.
Geen idee, ik volg dat soort stelletjes niet hier. Zijn er te veel om op te noemenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:36 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ik heb het hier zien staan van iemand zeker te weten.
@:bradge en @:djmo
@:mario is nieuw dan nu voor mij
Naja gahaha kan een gezellig stelletje worden wel![]()
Zolang het in een leuk praatje is dan is het ok niet om posts te scoren hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg dat soort stelletjes niet hier. Zijn er te veel om op te noemenDo what you love, love what you do!![]()
Maar ik heb dat zien staan iig 1 keer. En nu krijg ik bradge alweer niet op mention dus zal wel.
Ik heb dit niet gezegd he laat dat duidelijk zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Een stelletje of een leuk praatje? Ik volg de stelletjes niet zo, altijd die TTs die er bij moetenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:38 schreef kree het volgende:
[..]
Zolang het in een leuk praatje is dan is het ok niet om posts te scoren he![]()
![]()
Ik geloof je, @debradge is het volgens mijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:39 schreef kree het volgende:
Maar ik heb dat zien staan iig 1 keer. En nu krijg ik bradge alweer niet op mention dus zal wel.
Ik heb dit niet gezegd he laat dat duidelijk zijn.![]()
Ik heb het ook gelezen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:39 schreef kree het volgende:
Ik heb dit niet gezegd he laat dat duidelijk zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is zo want heb het zien staan niet van bradgy trouwens. Maar wat ik las hier weer dus totaal al niet weer te vertrouwenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof je, @:debradge is het volgens mij
Volgende TT voor wie er op uit komt Het dodedtopicspel love etccc tcc hoef je niet in te vullen Love is in the airDo what you love, love what you do!![]()
Love is in the bolkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:42 schreef kree het volgende:
Volgende TT voor wie er op uit komt Het dodedtopicspel love etccc tcc hoef je niet in te vullen Love is in the air![]()
quote:
Nou niet meer bij @debradge want ik kan hem niet meer linken. Geen idee waarom btw. Maar die komt wel bij zo voor mij denk iig want blocked nu volgens mijquote:Do what you love, love what you do!![]()
@DeBraadquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet meer bij @:debradge want ik kan hem niet meer linken. Geen idee waarom btw. Maar die komt wel bij zo voor mij denk iig want blocked nu volgens mij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@DeBraadquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet meer bij @:debradge want ik kan hem niet meer linken. Geen idee waarom btw. Maar die komt wel bij zo voor mij denk iig want blocked nu volgens mij![]()
Tja je moet ook maar ff tegen iets langer als 4 regels tekst kunnen bij mij. Maar mss als je het leest is er altijd wat leuks uit te halen want type ze half met dat doel wel ook
Komt wel weer goed joh, Ik heb hem niks kwaads aangedaan. Of gezegd zelfs. Djus snap niet zo. Maargoed we zien wel., Maar thx ff voor de relayquote:Do what you love, love what you do!![]()
Mooi zo. Dat gevoel herken ik wel, hoewel het vaak korter dan 4 regels wordt. Maar pareltjes zijn er in ieder post wel te vinden en er zijn soms die afstandelijk doen maar erg lief zijn. Zo soury als ze worden opgedient, smaken ze nooit in de soep. En dat klopt niet helemaal,maar anders wordt er maar over doorgediszeurt en dat kan ook wel ergens anders.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:46 schreef kree het volgende:
Tja je moet ook maar ff tegen iets langer als 4 regels tekst kunnen bij mij. Maar mss als je het leest is er altijd wat leuks uit te halen want type ze half met dat doel wel ook![]()
Het kan soms wel sfeerbepalend zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je mentioned zijn vorige account, dat is op anoniem gegaan. Tegenwoordig gaat hij onder debraad.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:48 schreef kree het volgende:
[..]
Komt wel weer goed joh, Ik heb hem niks kwaads aangedaan. Of gezegd zelfs. Djus snap niet zo. Maargoed we zien wel., Maar thx ff voor de relay![]()
Tuurlijk maar het zijn regels en zinnen en ze breken bij ieder anders af.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat gevoel herken ik wel, hoewel het vaak korter dan 4 regels wordt. Maar pareltjes zijn er in ieder post wel te vinden en er zijn soms die afstandelijk doen maar erg lief zijn. Zo soury als ze worden opgedient, smaken ze nooit in de soep. En dat klopt niet helemaal,maar anders wordt er maar over doorgediszeurt en dat kan ook wel ergens anders.
Bij mij best lang met landscape hd ipad Dus gaat ergens anders tenzij enter
Enter
Enter
Hahaha maar daarom waarom is de @bradge want het is volgens mij wel een blok\
Geen idee waarom heb het niet eens over hem gehad enzo? Alleen over mezelf en wat ik dacht en waar ik btw nog achter sta.
Maar ok nu hebben we ff verhaaltjes he en werkt dat niet beter als oh en oeh en ja ok ja leuk. Etc alleen voor punbten>? Nu al meer gekkies
Dan moeten we maar wat vaker een kaarsje aanstekenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:52 schreef FreshFruit het volgende:
Het kan soms wel sfeerbepalend zijn.![]()
![]()
hoe op hem punten te gevenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moeten we maar wat vaker een kaarsje aansteken
[ afbeelding ]![]()
![]()
Owh als dat het is. Hoe moet ik dat nou weten ik kan geen alle namen herinneren he. Dat was niet met opzet. Bradge bradgeje thebradge nou eigen naam is ander verhaal. Weet ik vee dam'm Laat hem weghalen dan denk ik daar hoef je mij niet voor te blocken. Als ik voor iedereen hier 3 usernames moet onthouden dan mag ik wel heel lang adresboek doen dan. Relay maar naar hem. Sory be voor bradge ff vergeten. Moet er the voor dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Je mentioned zijn vorige account, dat is op anoniem gegaan. Tegenwoordig gaat hij onder debraad.Do what you love, love what you do!![]()
Sfeerbepalend is het wel ja. Maar hoeft niet altijd over fok te gaan terwijl het wel via fok gaat zo?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:52 schreef FreshFruit het volgende:
Het kan soms wel sfeerbepalend zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Niemand zegt dat je het met opzet deed, ik wist het ook niet. Alleen keek ik even naar het plaatje in de OP (#16)quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:56 schreef kree het volgende:
[..]
Owh als dat het is. Hoe moet ik dat nou weten ik kan geen alle namen herinneren he. Dat was niet met opzet. Bradge bradgeje thebradge nou eigen naam is ander verhaal. Weet ik vee dam'm Laat hem weghalen dan denk ik daar hoef je mij niet voor te blocken. Als ik voor iedereen hier 3 usernames moet onthouden dan mag ik wel heel lang adresboek doen dan. Relay maar naar hem. Sory be voor bradge ff vergeten. Moet er the voor dan?![]()
![]()
Owh jeeeeh ok had ff de oude username eerder denk. Tis ook gewoon kut hou dan dezelfde gewoon aan...Do what you love, love what you do!![]()
Gelukt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:00 schreef kree het volgende:
Owh jeeeeh ok had ff de oude username eerder denk. Tis ook gewoon kut hou dan dezelfde gewoon aan...
Denk nu komt wel goed Hahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Als we hem nog een paar keer mentionen, dan zal hij zo ook nog wel reageren
Nou daarom zeg ik beetje praatje leuker als alleen kort score ff wat zeggen van ok en etc en haha en te lang reageer dan op verhaaltjes dat is toch veel leuker.
Ben je ook niet de enige.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik type ook nog steeds @:freshfruit72 hoor
Ik kon het bijna niet meer herinneren, goed gegokt dus. Net zoals @jippie66 die ineens jippie werdquote:![]()
Wat dev eerder al postte,dat gebeurde voornamelijk in de nacht.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:02 schreef kree het volgende:
[..]
Denk nu komt wel goed Hahaha
Nou daarom zeg ik beetje praatje leuker als alleen kort score ff wat zeggen van ok en etc en haha en te lang reageer dan op verhaaltjes dat is toch veel leuker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kom dus bijna nooit overdag op fok vanwege werk. Maar is het overdag zo erg dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat dev eerder al postte,dat gebeurde voornamelijk in de nacht.![]()
Het gaat op behoorlijk tempo,en veel is echt ONZIN.En dat moet ook kunnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom dus bijna nooit overdag op fok vanwege werk. Maar is het overdag zo erg dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar was niet onwijs anders als anders hoor. Die rollback kennen wij nachtbrakers natuurlijk allang al dat fok weg is ff... .......... en punt punt en .....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat dev eerder al postte,dat gebeurde voornamelijk in de nacht.Do what you love, love what you do!![]()
Oh zo. Het gaat veel te snel voor een lang kree verhaal.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat op behoorlijk tempo,en veel is echt ONZIN.En dat moet ook kunnen.![]()
Niet zo lang. Paar jaar geleden duurde het amper een paar minuten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar was niet onwijs anders als anders hoor. Die rollback kennen wij nachtbrakers natuurlijk allang al dat fok weg is ff... .......... en punt punt en .....![]()
Lijkt mij wel,ik denk dat 90% het niet eens leest.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh zo. Het gaat veel te snel voor een lang kree verhaal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is al lastig om korte gesprekken te volgen. Lees post + reageer => topic is al 10 posts verderquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt mij wel,ik denk dat 90% het niet eens leest.![]()
![]()
Kree komt best vaak met leuke thema`s of onderwerpen.Maar daar gaat het te snel voor.
Is hoe ik het zie hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of een volgend topic.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is al lastig om korte gesprekken te volgen. Lees post + reageer => topic is al 10 posts verder
Ja maar hoe meer er zijn hoe langer dat gaat duren toen ik er voor het eerst was paar mls enzo nu 2 mn maar het is wel midden in de nacht en dit forum hangt niet af op een minuut of minuten zelfs. Maargoed tja ik denk best dat er budget is en is of niet de kennis maar dat denk ik ook niet @itjeer Maar het zou toch sneller moeten kunnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet zo lang. Paar jaar geleden duurde het amper een paar minuten.
Niet eens het doel gelijk van mij hoor. Maar wel van kijk er naar want je gaat achter lopen teveel goeie vrienden
Heb je een heel verhaal getypt.quote:
Het bericht dat u wilde plaatsen....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lat me ook en puntquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:11 schreef FreshFruit het volgende:
Kree komt best vaak met leuke thema`s of onderwerpen.Maar daar gaat het te snel voor.
Is hoe ik het zie hoor.![]()
Ik denk juist dat er geen budget is en dat FOK! daarom op oude servers draait. Hoewel er vast ook wel iets met de software niet in orde isquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar hoe meer er zijn hoe langer dat gaat duren toen ik er voor het eerst was paar mls enzo nu 2 mn maar het is wel midden in de nacht en dit forum hangt niet af op een minuut of minuten zelfs. Maargoed tja ik denk best dat er budget is en is of niet de kennis maar dat denk ik ook niet @:itjer Maar het zou toch sneller moeten kunnen.
Niet eens het doel gelijk van mij hoor. Maar wel van kijk er naar want je gaat achter lopen teveel goeie vrienden![]()
Ik denk dat niet want is het idee. Ik denk wel dat er dan iets toaal fout is gegaan miet dit forum. Iig voor het forum maar inkomsten gaan niet naar fok maar danny's prive rekening. En heb ik daar niet eens moeite mee maar moet ie wel de belans ermee in houden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk juist dat er geen budget is en dat FOK! daarom op oude servers draait. Hoewel er vast ook wel iets met de software niet in orde isDo what you love, love what you do!![]()
Danny werkt voor FOK! Dat hij inkomen krijgt uit de opbrengsten van FOK! is niets mis mee. Ik denk niet dat het veel is dat hij krijgt en dat het forum geen vet pot is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat niet want is het idee. Ik denk wel dat er dan iets toaal fout is gegaan miet dit forum. Iig voor het forum maar inkomsten gaan niet naar fok maar danny's prive rekening. En heb ik daar niet eens moeite mee maar moet ie wel de belans ermee in houden.![]()
Ik betaal graag mee,heb dagelijks veel plezier van FOK!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je weet dat danny fok is he> Ok even kijken waar komen de inkomsen dan vandaan >forum of >fp Zo werkt het en ok als ik de vieuws zie en ook zie wat ik kreeg bv voor een youtube filmpje p/v En als dit per millieon views dan nog gaat dat aardig oplopen. Als je dit forum niet draaiende kunt houden dan neem ik hjem graag over btw. Dus ok er is echt wel genoeg uitgehaald nu want dat is het doel wan danny wll met pensieosn denk Want zie de motivatie niet meer alleen cash modus echt hoor en spijt me als ik het zo zeg want blijf dit een leuk forum vinden maar mis toch de de motivatie. Dannyquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Danny werkt voor FOK! Dat hij inkomen krijgt uit de opbrengsten van FOK! is niets mis mee. Ik denk niet dat het veel is dat hij krijgt en dat het forum geen vet pot is.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook. Ik geloof er niets van dat Danny alle winst zelf houdt, FOK! is toch een beetje zijn kindje.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik betaal graag mee,heb dagelijks veel plezier van FOK!![]()
Ik ook wel maar niet dezelrfde aan willen hangen om betalen wat niet in het verre gaat. Daar geef ik niks aan uitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik betaal graag mee,heb dagelijks veel plezier van FOK!Do what you love, love what you do!![]()
Wat voor informatie heb je dat Danny alles zelf houdt en niet in Fok onderhoud en zo stopt?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook wel maar niet dezelrfde aan willen hangen om betalen wat niet in het verre gaat. Daar geef ik niks aan uit![]()
Je weet dat er nog een heel drama heeft gespeelt tussen partners van hun? En is geen geheim dus kan vertellen maar ging om wat anderhalve ton.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. Ik geloof er niets van dat Danny alle winst zelf houdt, FOK! is toch een beetje zijn kindje.Do what you love, love what you do!![]()
Jorma?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:28 schreef kree het volgende:
[..]
Je weet dat er nog een heel drama heeft gespeelt tussen partners van hun? En is geen geheim dus kan vertellen maar ging om wat anderhalve ton.![]()
Nou hoe ie heet die clown partner van hem die bedoel ik Naam is iets anders maar denk dat je de goeie hebtquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet wie je bedoelt, maar kan niet meer op zijn naam komenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nou hoe ie heet die clown partner van hem die bedoel ik Naam is iets anders maar denk dat je de goeie hebt![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik betaal graag mee,heb dagelijks veel plezier van FOK!![]()
Had je de tingeling nog gezien?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Arjen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nou hoe ie heet die clown partner van hem die bedoel ik Naam is iets anders maar denk dat je de goeie hebt![]()
Nou ken je het verhaal niet dan.... damn Yonky Hahahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt, maar kan niet meer op zijn naam komen
Ok horen dan?
Want als niemand dit nu niet kent dan ben je latey beDo what you love, love what you do!![]()
Goedemorgen,ik zag je mention,en heb het gedaan.Ze moet er steeds meer om lachen.En zegt dan: "Doe even normaal."quote:
Vertel maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ken je het verhaal niet dan.... damn Yonky Hahahaha
Ok horen dan?
Want als niemand dit nu niet kent dan ben je latey be![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,ik zag je mention,en heb het gedaan.Ze moet er steeds meer om lachen.En zegt dan: "Doe even normaal."![]()
Het wordt wel lastiger elke keer wat te bedenkenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Waar hebben jullie het over?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:36 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Het wordt wel lastiger elke keer wat te bedenken![]()
Lukt je vast wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:36 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Het wordt wel lastiger elke keer wat te bedenken
De dingen die ik ff bij soul laat doenquote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ohquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
De dingen die ik ff bij soul laat doen![]()
![]()
![]()
Heel onschuldig hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hou hou die ff als naam want weet niet meer dus hoe dit zat. Maar fok was cab dabby > verkocht heel stuk "DANNY bijna huilen verkocht aan de duilel ofzoquote:Do what you love, love what you do!![]()
In ruil voor een stukje van de eiffeltoren zeker.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hou hou die ff als naam want weet niet meer dus hoe dit zat. Maar fok was cab dabby > verkocht heel stuk "DANNY bijna huilen verkocht aan de duilel ofzo![]()
Spannend hč.quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:41 schreef kree het volgende:
Het is te lang ff ff zonder zo komt wel update over![]()
Dacht ik al.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Behoorlijk. Val van mijn stoel van spanning
Maar dingen zoals aai over de bol, toet toet op de neusDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Maar dingen zoals aai over de bol, toet toet op de neusen fresh doet dat waarschijnlijk ook gewoon
![]()
![]()
Daar ga ik wel vanuitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:43 schreef devzero het volgende:
[..]en fresh doet dat waarschijnlijk ook gewoon
Keiharde porno!![]()
Haar reactie is heel grappig,en ik doe de groetjes van dud0r.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:43 schreef devzero het volgende:
[..]en fresh doet dat waarschijnlijk ook gewoon
Ach, kleine plagertjes moeten kunnen. Jij en soul lijken net een getrouwd stelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haar reactie is heel grappig,en ik doe de groetjes van dud0r.![]()
![]()
En dan krijg ik de groetjes en soms een kusje terugquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haar reactie is heel grappig,en ik doe de groetjes van dud0r.
Keiharde porno!![]()
Nou ik weet mijn verhaal wel ff voor alleen dit stukje,quote:
Horne drowne enigma 11123345 Bs snap
Voor lol .)Do what you love, love what you do!![]()
Go for itquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik weet mijn verhaal wel ff voor alleen dit stukje,
Horne drowne enigma 11123345 Bs snap
Voor lol .)![]()
Tot ze jou uitnodigt voor een etentje en je nooit meer wordt terug gezienquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan krijg ik de groetjes en soms een kusje terug![]()
![]()
Volgens mij is soul wel een lekker ding.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Tot ze jou uitnodigt voor een etentje en je nooit meer wordt terug gezien
Worth itDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Alles goed?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:48 schreef kree het volgende:
Geleik encoded he wanbt ww2 glijk weer.![]()
Geen ideequote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij is soul wel een lekker ding.
Worth itAls je het maar niet erg vindt dat fresh door het sleutel gaat loopt te gluren
![]()
Vind ik wel geilquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen ideeAls je het maar niet erg vindt dat fresh door het sleutel gaat loopt te gluren
![]()
Eindelijk weer boven die Nutella snuivende loodgieter
Keiharde porno!![]()
Oh, dat waren 3 puntjes daarnet en daarmee kom ik op 30 puntjes deze avond. Een mooi moment om afscheid te nemen zodat haags zijn best kan gaan doen om mij weer in te halen![]()
![]()
![]()
Als je daarvan houdt, doen he. Misschien komt hij wel meedoen met julliequote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vind ik wel geil![]()
Eindelijk weer boven die Nutella snuivende loodgieter![]()
Waar is die luilak eigenlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:54 schreef devzero het volgende:
Oh, dat waren 3 puntjes daarnet en daarmee kom ik op 30 puntjes deze avond. Een mooi moment om afscheid te nemen zodat haags zijn best kan gaan doen om mij weer in te halen
Keiharde porno!![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je daarvan houdt, doen he. Misschien komt hij wel meedoen met jullie![]()
Truste
Keiharde porno!![]()
Lekker slipe.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:54 schreef devzero het volgende:
Oh, dat waren 3 puntjes daarnet en daarmee kom ik op 30 puntjes deze avond. Een mooi moment om afscheid te nemen zodat haags zijn best kan gaan doen om mij weer in te halen
Volgens mij gaat hij nog steeds naar locatiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:55 schreef devzero het volgende:
[..]
slapen? Moet hij nu thuis werken?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Vast met de auto,dan is hij altijd later.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij nog steeds naar locatie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zijn giftig gekquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:39 schreef devzero het volgende:
[..]en haar dan met zaadjes besmeren
sesamzaadjes natuurlijkU MAD?![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vast met de auto,dan is hij altijd later.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Morguh vroege vogelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgen Dot.quote:
Morguh FF. ☕️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rustig hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
VolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: