Mwhah ze noemen ten eerste twee totale tegenstellingen en ook in het debat en uitleg want heb ze gevolgt dus zuig het niet alleen uit dat artikel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed bezig. Want de NOS zal ook niet overal op kunnen letten
Er zijn nog 15 andere DT momenten deze maand.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Rustig mario.. het is niet elke dag jouw feestje..l
Oh, ik moet eigenlijk ook nog wat punten pakken om haags voor te blijven, maar ik zal rustig aan doenquote:
Falen vanaf dag 1 , 9 maanden terug zul je bedoelen ...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
Mwhah ze noemen ten eerste twee totale tegenstellingen en ook in het debat en uitleg want heb ze gevolgt dus zuig het niet alleen uit dat artikel.
Maar ook nog eens de mondkapjes waar totaal geen wetgeving dan ook over bestaat,. Maar die liet die pipo van de waar was ie van.... euhm zoveel gezien. ////// ff geen idee de naam//// denk Want die had het wel gelezen want hij haalde precies dat alcohol drugs eruit. Maar niet het stukje over die mondkapjes. Nou als ze dit bespreken morgen dan ben ik blij. Haha recht zal zegenvieren ze willen 1 lijn ok Maar maak die dan ook, ze falen fucking na 1 dag al. En nee wil niet zeggen dat ik aan het protesttesteren ben op de dam want ik hou me er wel aan.
Maar het is wel weer precies waar het hele kabinet hier nu op afgemaakt is gister. Juist om wat ze fout deden en 1 dag en ze doen het alweer...... retards
Dat ook maar gaf ze ff een reset dan maar vanaf nu. Maar dat falen ze al na 1 dagquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Falen vanaf dag 1 , 9 maanden terug zul je bedoelen ...
Hoeft ook niet meer beste vrind. Het is al morgen. Over 12 uur weerquote:
Waarom niet?quote:
Een flinke borrel om te gaan slapen, niet om te gaan rijden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:14 schreef kree het volgende:
[..]
Niet dat dat altijd helpt uit ervaring van mezelf Hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |