En dan krijg ik de groetjes en soms een kusje terugquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haar reactie is heel grappig,en ik doe de groetjes van dud0r.
Nou ik weet mijn verhaal wel ff voor alleen dit stukje,quote:
Go for itquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik weet mijn verhaal wel ff voor alleen dit stukje,
Horne drowne enigma 11123345 Bs snap
Voor lol .)
Tot ze jou uitnodigt voor een etentje en je nooit meer wordt terug gezienquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan krijg ik de groetjes en soms een kusje terug
Volgens mij is soul wel een lekker ding.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Tot ze jou uitnodigt voor een etentje en je nooit meer wordt terug gezien
Alles goed?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:48 schreef kree het volgende:
Geleik encoded he wanbt ww2 glijk weer.
Geen ideequote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij is soul wel een lekker ding.
Worth it
Vind ik wel geilquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen ideeAls je het maar niet erg vindt dat fresh door het sleutel gaat loopt te gluren
Als je daarvan houdt, doen he. Misschien komt hij wel meedoen met julliequote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vind ik wel geil![]()
Eindelijk weer boven die Nutella snuivende loodgieter
Waar is die luilak eigenlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:54 schreef devzero het volgende:
Oh, dat waren 3 puntjes daarnet en daarmee kom ik op 30 puntjes deze avond. Een mooi moment om afscheid te nemen zodat haags zijn best kan gaan doen om mij weer in te halen![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je daarvan houdt, doen he. Misschien komt hij wel meedoen met jullie
Lekker slipe.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:54 schreef devzero het volgende:
Oh, dat waren 3 puntjes daarnet en daarmee kom ik op 30 puntjes deze avond. Een mooi moment om afscheid te nemen zodat haags zijn best kan gaan doen om mij weer in te halen![]()
Volgens mij gaat hij nog steeds naar locatiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:55 schreef devzero het volgende:
[..]
slapen? Moet hij nu thuis werken?
Vast met de auto,dan is hij altijd later.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij nog steeds naar locatie
zijn giftig gekquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:39 schreef devzero het volgende:
[..]en haar dan met zaadjes besmeren
sesamzaadjes natuurlijk
Dat is waarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vast met de auto,dan is hij altijd later.
Goedemorgen Dot.quote:
Morguh FF. ☕️quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |