Komt wel weer goed joh, Ik heb hem niks kwaads aangedaan. Of gezegd zelfs. Djus snap niet zo. Maargoed we zien wel., Maar thx ff voor de relayquote:
Mooi zo. Dat gevoel herken ik wel, hoewel het vaak korter dan 4 regels wordt. Maar pareltjes zijn er in ieder post wel te vinden en er zijn soms die afstandelijk doen maar erg lief zijn. Zo soury als ze worden opgedient, smaken ze nooit in de soep. En dat klopt niet helemaal,maar anders wordt er maar over doorgediszeurt en dat kan ook wel ergens anders.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:46 schreef kree het volgende:
Tja je moet ook maar ff tegen iets langer als 4 regels tekst kunnen bij mij. Maar mss als je het leest is er altijd wat leuks uit te halen want type ze half met dat doel wel ook
Je mentioned zijn vorige account, dat is op anoniem gegaan. Tegenwoordig gaat hij onder debraad.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:48 schreef kree het volgende:
[..]
Komt wel weer goed joh, Ik heb hem niks kwaads aangedaan. Of gezegd zelfs. Djus snap niet zo. Maargoed we zien wel., Maar thx ff voor de relay
Tuurlijk maar het zijn regels en zinnen en ze breken bij ieder anders af.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat gevoel herken ik wel, hoewel het vaak korter dan 4 regels wordt. Maar pareltjes zijn er in ieder post wel te vinden en er zijn soms die afstandelijk doen maar erg lief zijn. Zo soury als ze worden opgedient, smaken ze nooit in de soep. En dat klopt niet helemaal,maar anders wordt er maar over doorgediszeurt en dat kan ook wel ergens anders.
Dan moeten we maar wat vaker een kaarsje aanstekenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:52 schreef FreshFruit het volgende:
Het kan soms wel sfeerbepalend zijn.
hoe op hem punten te gevenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moeten we maar wat vaker een kaarsje aansteken
[ afbeelding ]
Owh als dat het is. Hoe moet ik dat nou weten ik kan geen alle namen herinneren he. Dat was niet met opzet. Bradge bradgeje thebradge nou eigen naam is ander verhaal. Weet ik vee dam'm Laat hem weghalen dan denk ik daar hoef je mij niet voor te blocken. Als ik voor iedereen hier 3 usernames moet onthouden dan mag ik wel heel lang adresboek doen dan. Relay maar naar hem. Sory be voor bradge ff vergeten. Moet er the voor dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Je mentioned zijn vorige account, dat is op anoniem gegaan. Tegenwoordig gaat hij onder debraad.
Sfeerbepalend is het wel ja. Maar hoeft niet altijd over fok te gaan terwijl het wel via fok gaat zo?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:52 schreef FreshFruit het volgende:
Het kan soms wel sfeerbepalend zijn.
Niemand zegt dat je het met opzet deed, ik wist het ook niet. Alleen keek ik even naar het plaatje in de OP (#16)quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:56 schreef kree het volgende:
[..]
Owh als dat het is. Hoe moet ik dat nou weten ik kan geen alle namen herinneren he. Dat was niet met opzet. Bradge bradgeje thebradge nou eigen naam is ander verhaal. Weet ik vee dam'm Laat hem weghalen dan denk ik daar hoef je mij niet voor te blocken. Als ik voor iedereen hier 3 usernames moet onthouden dan mag ik wel heel lang adresboek doen dan. Relay maar naar hem. Sory be voor bradge ff vergeten. Moet er the voor dan?
Gelukt.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:00 schreef kree het volgende:
Owh jeeeeh ok had ff de oude username eerder denk. Tis ook gewoon kut hou dan dezelfde gewoon aan...
Denk nu komt wel goed Hahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Als we hem nog een paar keer mentionen, dan zal hij zo ook nog wel reageren
Ben je ook niet de enige.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik type ook nog steeds @:freshfruit72 hoor
Ik kon het bijna niet meer herinneren, goed gegokt dus. Net zoals @jippie66 die ineens jippie werdquote:
Wat dev eerder al postte,dat gebeurde voornamelijk in de nacht.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:02 schreef kree het volgende:
[..]
Denk nu komt wel goed Hahaha
Nou daarom zeg ik beetje praatje leuker als alleen kort score ff wat zeggen van ok en etc en haha en te lang reageer dan op verhaaltjes dat is toch veel leuker.
Ik kom dus bijna nooit overdag op fok vanwege werk. Maar is het overdag zo erg dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat dev eerder al postte,dat gebeurde voornamelijk in de nacht.
Het gaat op behoorlijk tempo,en veel is echt ONZIN.En dat moet ook kunnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom dus bijna nooit overdag op fok vanwege werk. Maar is het overdag zo erg dan?
Ja maar was niet onwijs anders als anders hoor. Die rollback kennen wij nachtbrakers natuurlijk allang al dat fok weg is ff... .......... en punt punt en .....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat dev eerder al postte,dat gebeurde voornamelijk in de nacht.
Oh zo. Het gaat veel te snel voor een lang kree verhaal.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat op behoorlijk tempo,en veel is echt ONZIN.En dat moet ook kunnen.
Niet zo lang. Paar jaar geleden duurde het amper een paar minuten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar was niet onwijs anders als anders hoor. Die rollback kennen wij nachtbrakers natuurlijk allang al dat fok weg is ff... .......... en punt punt en .....
Lijkt mij wel,ik denk dat 90% het niet eens leest.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh zo. Het gaat veel te snel voor een lang kree verhaal.
Het is al lastig om korte gesprekken te volgen. Lees post + reageer => topic is al 10 posts verderquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt mij wel,ik denk dat 90% het niet eens leest.
Of een volgend topic.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is al lastig om korte gesprekken te volgen. Lees post + reageer => topic is al 10 posts verder
Ja maar hoe meer er zijn hoe langer dat gaat duren toen ik er voor het eerst was paar mls enzo nu 2 mn maar het is wel midden in de nacht en dit forum hangt niet af op een minuut of minuten zelfs. Maargoed tja ik denk best dat er budget is en is of niet de kennis maar dat denk ik ook niet @itjeer Maar het zou toch sneller moeten kunnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet zo lang. Paar jaar geleden duurde het amper een paar minuten.
Heb je een heel verhaal getypt.quote:
lat me ook en puntquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:11 schreef FreshFruit het volgende:
Kree komt best vaak met leuke thema`s of onderwerpen.Maar daar gaat het te snel voor.
Is hoe ik het zie hoor.
Ik denk juist dat er geen budget is en dat FOK! daarom op oude servers draait. Hoewel er vast ook wel iets met de software niet in orde isquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar hoe meer er zijn hoe langer dat gaat duren toen ik er voor het eerst was paar mls enzo nu 2 mn maar het is wel midden in de nacht en dit forum hangt niet af op een minuut of minuten zelfs. Maargoed tja ik denk best dat er budget is en is of niet de kennis maar dat denk ik ook niet @:itjer Maar het zou toch sneller moeten kunnen.
Niet eens het doel gelijk van mij hoor. Maar wel van kijk er naar want je gaat achter lopen teveel goeie vrienden
Ik denk dat niet want is het idee. Ik denk wel dat er dan iets toaal fout is gegaan miet dit forum. Iig voor het forum maar inkomsten gaan niet naar fok maar danny's prive rekening. En heb ik daar niet eens moeite mee maar moet ie wel de belans ermee in houden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk juist dat er geen budget is en dat FOK! daarom op oude servers draait. Hoewel er vast ook wel iets met de software niet in orde is
Danny werkt voor FOK! Dat hij inkomen krijgt uit de opbrengsten van FOK! is niets mis mee. Ik denk niet dat het veel is dat hij krijgt en dat het forum geen vet pot is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat niet want is het idee. Ik denk wel dat er dan iets toaal fout is gegaan miet dit forum. Iig voor het forum maar inkomsten gaan niet naar fok maar danny's prive rekening. En heb ik daar niet eens moeite mee maar moet ie wel de belans ermee in houden.
Je weet dat danny fok is he> Ok even kijken waar komen de inkomsen dan vandaan >forum of >fp Zo werkt het en ok als ik de vieuws zie en ook zie wat ik kreeg bv voor een youtube filmpje p/v En als dit per millieon views dan nog gaat dat aardig oplopen. Als je dit forum niet draaiende kunt houden dan neem ik hjem graag over btw. Dus ok er is echt wel genoeg uitgehaald nu want dat is het doel wan danny wll met pensieosn denk Want zie de motivatie niet meer alleen cash modus echt hoor en spijt me als ik het zo zeg want blijf dit een leuk forum vinden maar mis toch de de motivatie. Dannyquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Danny werkt voor FOK! Dat hij inkomen krijgt uit de opbrengsten van FOK! is niets mis mee. Ik denk niet dat het veel is dat hij krijgt en dat het forum geen vet pot is.
Ik ook. Ik geloof er niets van dat Danny alle winst zelf houdt, FOK! is toch een beetje zijn kindje.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik betaal graag mee,heb dagelijks veel plezier van FOK!
Ik ook wel maar niet dezelrfde aan willen hangen om betalen wat niet in het verre gaat. Daar geef ik niks aan uitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
Wat voor informatie heb je dat Danny alles zelf houdt en niet in Fok onderhoud en zo stopt?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook wel maar niet dezelrfde aan willen hangen om betalen wat niet in het verre gaat. Daar geef ik niks aan uit
Je weet dat er nog een heel drama heeft gespeelt tussen partners van hun? En is geen geheim dus kan vertellen maar ging om wat anderhalve ton.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. Ik geloof er niets van dat Danny alle winst zelf houdt, FOK! is toch een beetje zijn kindje.
Jorma?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:28 schreef kree het volgende:
[..]
Je weet dat er nog een heel drama heeft gespeelt tussen partners van hun? En is geen geheim dus kan vertellen maar ging om wat anderhalve ton.
Nou hoe ie heet die clown partner van hem die bedoel ik Naam is iets anders maar denk dat je de goeie hebtquote:
Ik weet wie je bedoelt, maar kan niet meer op zijn naam komenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nou hoe ie heet die clown partner van hem die bedoel ik Naam is iets anders maar denk dat je de goeie hebt
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
Arjen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nou hoe ie heet die clown partner van hem die bedoel ik Naam is iets anders maar denk dat je de goeie hebt
Nou ken je het verhaal niet dan.... damn Yonky Hahahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt, maar kan niet meer op zijn naam komen
Goedemorgen,ik zag je mention,en heb het gedaan.Ze moet er steeds meer om lachen.En zegt dan: "Doe even normaal."quote:
Vertel maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ken je het verhaal niet dan.... damn Yonky Hahahaha
Ok horen dan?
Want als niemand dit nu niet kent dan ben je latey be
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,ik zag je mention,en heb het gedaan.Ze moet er steeds meer om lachen.En zegt dan: "Doe even normaal."
Waar hebben jullie het over?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:36 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Het wordt wel lastiger elke keer wat te bedenken
Lukt je vast wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:36 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Het wordt wel lastiger elke keer wat te bedenken
De dingen die ik ff bij soul laat doenquote:
Ohquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
De dingen die ik ff bij soul laat doen
Heel onschuldig hoor.quote:
Ja hou hou die ff als naam want weet niet meer dus hoe dit zat. Maar fok was cab dabby > verkocht heel stuk "DANNY bijna huilen verkocht aan de duilel ofzoquote:
In ruil voor een stukje van de eiffeltoren zeker.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hou hou die ff als naam want weet niet meer dus hoe dit zat. Maar fok was cab dabby > verkocht heel stuk "DANNY bijna huilen verkocht aan de duilel ofzo
Spannend hè.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:41 schreef kree het volgende:
Het is te lang ff ff zonder zo komt wel update over
Dacht ik al.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Behoorlijk. Val van mijn stoel van spanning
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Maar dingen zoals aai over de bol, toet toet op de neus
Daar ga ik wel vanuitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:43 schreef devzero het volgende:
[..]en fresh doet dat waarschijnlijk ook gewoon
Haar reactie is heel grappig,en ik doe de groetjes van dud0r.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:43 schreef devzero het volgende:
[..]en fresh doet dat waarschijnlijk ook gewoon
Ach, kleine plagertjes moeten kunnen. Jij en soul lijken net een getrouwd stelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haar reactie is heel grappig,en ik doe de groetjes van dud0r.
En dan krijg ik de groetjes en soms een kusje terugquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haar reactie is heel grappig,en ik doe de groetjes van dud0r.
Nou ik weet mijn verhaal wel ff voor alleen dit stukje,quote:
Go for itquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik weet mijn verhaal wel ff voor alleen dit stukje,
Horne drowne enigma 11123345 Bs snap
Voor lol .)
Tot ze jou uitnodigt voor een etentje en je nooit meer wordt terug gezienquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan krijg ik de groetjes en soms een kusje terug
Volgens mij is soul wel een lekker ding.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Tot ze jou uitnodigt voor een etentje en je nooit meer wordt terug gezien
Alles goed?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:48 schreef kree het volgende:
Geleik encoded he wanbt ww2 glijk weer.
Geen ideequote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij is soul wel een lekker ding.
Worth it
Vind ik wel geilquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen ideeAls je het maar niet erg vindt dat fresh door het sleutel gaat loopt te gluren
Als je daarvan houdt, doen he. Misschien komt hij wel meedoen met julliequote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vind ik wel geil![]()
Eindelijk weer boven die Nutella snuivende loodgieter
Waar is die luilak eigenlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:54 schreef devzero het volgende:
Oh, dat waren 3 puntjes daarnet en daarmee kom ik op 30 puntjes deze avond. Een mooi moment om afscheid te nemen zodat haags zijn best kan gaan doen om mij weer in te halen![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je daarvan houdt, doen he. Misschien komt hij wel meedoen met jullie
Lekker slipe.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:54 schreef devzero het volgende:
Oh, dat waren 3 puntjes daarnet en daarmee kom ik op 30 puntjes deze avond. Een mooi moment om afscheid te nemen zodat haags zijn best kan gaan doen om mij weer in te halen![]()
Volgens mij gaat hij nog steeds naar locatiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:55 schreef devzero het volgende:
[..]
slapen? Moet hij nu thuis werken?
Vast met de auto,dan is hij altijd later.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij nog steeds naar locatie
zijn giftig gekquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:39 schreef devzero het volgende:
[..]en haar dan met zaadjes besmeren
sesamzaadjes natuurlijk
Dat is waarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vast met de auto,dan is hij altijd later.
Goedemorgen Dot.quote:
Morguh FF. ☕️quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |