Komt wel weer goed joh, Ik heb hem niks kwaads aangedaan. Of gezegd zelfs. Djus snap niet zo. Maargoed we zien wel., Maar thx ff voor de relayquote:
Mooi zo. Dat gevoel herken ik wel, hoewel het vaak korter dan 4 regels wordt. Maar pareltjes zijn er in ieder post wel te vinden en er zijn soms die afstandelijk doen maar erg lief zijn. Zo soury als ze worden opgedient, smaken ze nooit in de soep. En dat klopt niet helemaal,maar anders wordt er maar over doorgediszeurt en dat kan ook wel ergens anders.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:46 schreef kree het volgende:
Tja je moet ook maar ff tegen iets langer als 4 regels tekst kunnen bij mij. Maar mss als je het leest is er altijd wat leuks uit te halen want type ze half met dat doel wel ook
Je mentioned zijn vorige account, dat is op anoniem gegaan. Tegenwoordig gaat hij onder debraad.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:48 schreef kree het volgende:
[..]
Komt wel weer goed joh, Ik heb hem niks kwaads aangedaan. Of gezegd zelfs. Djus snap niet zo. Maargoed we zien wel., Maar thx ff voor de relay
Tuurlijk maar het zijn regels en zinnen en ze breken bij ieder anders af.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat gevoel herken ik wel, hoewel het vaak korter dan 4 regels wordt. Maar pareltjes zijn er in ieder post wel te vinden en er zijn soms die afstandelijk doen maar erg lief zijn. Zo soury als ze worden opgedient, smaken ze nooit in de soep. En dat klopt niet helemaal,maar anders wordt er maar over doorgediszeurt en dat kan ook wel ergens anders.
Dan moeten we maar wat vaker een kaarsje aanstekenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:52 schreef FreshFruit het volgende:
Het kan soms wel sfeerbepalend zijn.
hoe op hem punten te gevenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moeten we maar wat vaker een kaarsje aansteken
[ afbeelding ]
Owh als dat het is. Hoe moet ik dat nou weten ik kan geen alle namen herinneren he. Dat was niet met opzet. Bradge bradgeje thebradge nou eigen naam is ander verhaal. Weet ik vee dam'm Laat hem weghalen dan denk ik daar hoef je mij niet voor te blocken. Als ik voor iedereen hier 3 usernames moet onthouden dan mag ik wel heel lang adresboek doen dan. Relay maar naar hem. Sory be voor bradge ff vergeten. Moet er the voor dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Je mentioned zijn vorige account, dat is op anoniem gegaan. Tegenwoordig gaat hij onder debraad.
Sfeerbepalend is het wel ja. Maar hoeft niet altijd over fok te gaan terwijl het wel via fok gaat zo?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:52 schreef FreshFruit het volgende:
Het kan soms wel sfeerbepalend zijn.
Niemand zegt dat je het met opzet deed, ik wist het ook niet. Alleen keek ik even naar het plaatje in de OP (#16)quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:56 schreef kree het volgende:
[..]
Owh als dat het is. Hoe moet ik dat nou weten ik kan geen alle namen herinneren he. Dat was niet met opzet. Bradge bradgeje thebradge nou eigen naam is ander verhaal. Weet ik vee dam'm Laat hem weghalen dan denk ik daar hoef je mij niet voor te blocken. Als ik voor iedereen hier 3 usernames moet onthouden dan mag ik wel heel lang adresboek doen dan. Relay maar naar hem. Sory be voor bradge ff vergeten. Moet er the voor dan?
Gelukt.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:00 schreef kree het volgende:
Owh jeeeeh ok had ff de oude username eerder denk. Tis ook gewoon kut hou dan dezelfde gewoon aan...
Denk nu komt wel goed Hahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Als we hem nog een paar keer mentionen, dan zal hij zo ook nog wel reageren
Ben je ook niet de enige.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik type ook nog steeds @:freshfruit72 hoor
Ik kon het bijna niet meer herinneren, goed gegokt dus. Net zoals @jippie66 die ineens jippie werdquote:
Wat dev eerder al postte,dat gebeurde voornamelijk in de nacht.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:02 schreef kree het volgende:
[..]
Denk nu komt wel goed Hahaha
Nou daarom zeg ik beetje praatje leuker als alleen kort score ff wat zeggen van ok en etc en haha en te lang reageer dan op verhaaltjes dat is toch veel leuker.
Ik kom dus bijna nooit overdag op fok vanwege werk. Maar is het overdag zo erg dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat dev eerder al postte,dat gebeurde voornamelijk in de nacht.
Het gaat op behoorlijk tempo,en veel is echt ONZIN.En dat moet ook kunnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom dus bijna nooit overdag op fok vanwege werk. Maar is het overdag zo erg dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |