abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195648509
Tja je moet ook maar ff tegen iets langer als 4 regels tekst kunnen bij mij. Maar mss als je het leest is er altijd wat leuks uit te halen want type ze half met dat doel wel ook :P
Do what you love, love what you do!
pi_195648511
quote:
4s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 04:46 schreef devzero het volgende:

[..]

@:debraad
Komt wel weer goed joh, Ik heb hem niks kwaads aangedaan. Of gezegd zelfs. Djus snap niet zo. Maargoed we zien wel., Maar thx ff voor de relay
pi_195648512
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_195648513
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 04:46 schreef kree het volgende:
Tja je moet ook maar ff tegen iets langer als 4 regels tekst kunnen bij mij. Maar mss als je het leest is er altijd wat leuks uit te halen want type ze half met dat doel wel ook :P
Mooi zo. Dat gevoel herken ik wel, hoewel het vaak korter dan 4 regels wordt. Maar pareltjes zijn er in ieder post wel te vinden en er zijn soms die afstandelijk doen maar erg lief zijn. Zo soury als ze worden opgedient, smaken ze nooit in de soep. En dat klopt niet helemaal,maar anders wordt er maar over doorgediszeurt en dat kan ook wel ergens anders.
pi_195648514
Het kan soms wel sfeerbepalend zijn.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_195648515
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 04:48 schreef kree het volgende:

[..]

Komt wel weer goed joh, Ik heb hem niks kwaads aangedaan. Of gezegd zelfs. Djus snap niet zo. Maargoed we zien wel., Maar thx ff voor de relay
Je mentioned zijn vorige account, dat is op anoniem gegaan. Tegenwoordig gaat hij onder debraad.
pi_195648516
quote:
3s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 04:49 schreef devzero het volgende:

[..]

Mooi zo. Dat gevoel herken ik wel, hoewel het vaak korter dan 4 regels wordt. Maar pareltjes zijn er in ieder post wel te vinden en er zijn soms die afstandelijk doen maar erg lief zijn. Zo soury als ze worden opgedient, smaken ze nooit in de soep. En dat klopt niet helemaal,maar anders wordt er maar over doorgediszeurt en dat kan ook wel ergens anders.
Tuurlijk maar het zijn regels en zinnen en ze breken bij ieder anders af.
Bij mij best lang met landscape hd ipad Dus gaat ergens anders tenzij enter
Enter
Enter

Hahaha maar daarom waarom is de @bradge want het is volgens mij wel een blok\
Geen idee waarom heb het niet eens over hem gehad enzo? Alleen over mezelf en wat ik dacht en waar ik btw nog achter sta.

Maar ok nu hebben we ff verhaaltjes he en werkt dat niet beter als oh en oeh en ja ok ja leuk. Etc alleen voor punbten>? Nu al meer gekkies ;)
pi_195648517
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 04:52 schreef FreshFruit het volgende:
Dan moeten we maar wat vaker een kaarsje aansteken

donderdag 15 oktober 2020 @ 04:55:56 #209
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_195648518
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 04:54 schreef devzero het volgende:

[..]

Dan moeten we maar wat vaker een kaarsje aansteken

[ afbeelding ]
hoe op hem punten te geven |:(
pi_195648520
quote:
84s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 04:53 schreef devzero het volgende:

[..]

Je mentioned zijn vorige account, dat is op anoniem gegaan. Tegenwoordig gaat hij onder debraad.
Owh als dat het is. Hoe moet ik dat nou weten ik kan geen alle namen herinneren he. Dat was niet met opzet. Bradge bradgeje thebradge nou eigen naam is ander verhaal. Weet ik vee dam'm Laat hem weghalen dan denk ik daar hoef je mij niet voor te blocken. Als ik voor iedereen hier 3 usernames moet onthouden dan mag ik wel heel lang adresboek doen dan. Relay maar naar hem. Sory be voor bradge ff vergeten. Moet er the voor dan?
pi_195648521
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 04:55 schreef mario390 het volgende:

[..]

hoe op hem punten te geven |:(
Kun jij ook op letten
pi_195648522
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 04:52 schreef FreshFruit het volgende:
Sfeerbepalend is het wel ja. Maar hoeft niet altijd over fok te gaan terwijl het wel via fok gaat zo?
pi_195648523
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 04:56 schreef kree het volgende:

[..]

Owh als dat het is. Hoe moet ik dat nou weten ik kan geen alle namen herinneren he. Dat was niet met opzet. Bradge bradgeje thebradge nou eigen naam is ander verhaal. Weet ik vee dam'm Laat hem weghalen dan denk ik daar hoef je mij niet voor te blocken. Als ik voor iedereen hier 3 usernames moet onthouden dan mag ik wel heel lang adresboek doen dan. Relay maar naar hem. Sory be voor bradge ff vergeten. Moet er the voor dan?
Niemand zegt dat je het met opzet deed, ik wist het ook niet. Alleen keek ik even naar het plaatje in de OP (#16)
pi_195648525
@DeBraad dan Ok ff check
pi_195648526
Owh jeeeeh ok had ff de oude username eerder denk. Tis ook gewoon kut hou dan dezelfde gewoon aan...
pi_195648527
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 04:59 schreef kree het volgende:
@:debraad dan Ok ff check
Gelukt.
pi_195648528
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 04:59 schreef kree het volgende:
@:debraad dan Ok ff check
Als we hem nog een paar keer mentionen, dan zal hij zo ook nog wel reageren
pi_195648529
quote:
4s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 05:00 schreef kree het volgende:
Owh jeeeeh ok had ff de oude username eerder denk. Tis ook gewoon kut hou dan dezelfde gewoon aan...
_O-
pi_195648531
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 05:00 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

_O-
Ik type ook nog steeds @freshfruit72 hoor
pi_195648532
quote:
12s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 05:00 schreef devzero het volgende:

[..]

Als we hem nog een paar keer mentionen, dan zal hij zo ook nog wel reageren
Denk nu komt wel goed Hahaha

Nou daarom zeg ik beetje praatje leuker als alleen kort score ff wat zeggen van ok en etc en haha en te lang reageer dan op verhaaltjes dat is toch veel leuker. ;)
pi_195648533
quote:
12s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 05:01 schreef devzero het volgende:

[..]

Ik type ook nog steeds @:freshfruit72 hoor
Ben je ook niet de enige. :D
pi_195648534
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 05:02 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Ben je ook niet de enige. :D
Ik kon het bijna niet meer herinneren, goed gegokt dus. Net zoals @jippie66 die ineens jippie werd
pi_195648535
quote:
84s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 05:02 schreef kree het volgende:

[..]

Denk nu komt wel goed Hahaha

Nou daarom zeg ik beetje praatje leuker als alleen kort score ff wat zeggen van ok en etc en haha en te lang reageer dan op verhaaltjes dat is toch veel leuker. ;)
Wat dev eerder al postte,dat gebeurde voornamelijk in de nacht.
pi_195648537
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 05:04 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Wat dev eerder al postte,dat gebeurde voornamelijk in de nacht.
Ik kom dus bijna nooit overdag op fok vanwege werk. Maar is het overdag zo erg dan?
pi_195648539
quote:
11s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 05:05 schreef devzero het volgende:

[..]

Ik kom dus bijna nooit overdag op fok vanwege werk. Maar is het overdag zo erg dan?
Het gaat op behoorlijk tempo,en veel is echt ONZIN.En dat moet ook kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')