Ik weet wie je bedoelt, maar kan niet meer op zijn naam komenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nou hoe ie heet die clown partner van hem die bedoel ik Naam is iets anders maar denk dat je de goeie hebt
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik betaal graag mee,heb dagelijks veel plezier van FOK!
Arjen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nou hoe ie heet die clown partner van hem die bedoel ik Naam is iets anders maar denk dat je de goeie hebt
Nou ken je het verhaal niet dan.... damn Yonky Hahahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt, maar kan niet meer op zijn naam komen
Goedemorgen,ik zag je mention,en heb het gedaan.Ze moet er steeds meer om lachen.En zegt dan: "Doe even normaal."quote:
Vertel maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ken je het verhaal niet dan.... damn Yonky Hahahaha
Ok horen dan?
Want als niemand dit nu niet kent dan ben je latey be
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,ik zag je mention,en heb het gedaan.Ze moet er steeds meer om lachen.En zegt dan: "Doe even normaal."
Waar hebben jullie het over?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:36 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Het wordt wel lastiger elke keer wat te bedenken
Lukt je vast wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:36 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Het wordt wel lastiger elke keer wat te bedenken
De dingen die ik ff bij soul laat doenquote:
Ohquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
De dingen die ik ff bij soul laat doen
Heel onschuldig hoor.quote:
Ja hou hou die ff als naam want weet niet meer dus hoe dit zat. Maar fok was cab dabby > verkocht heel stuk "DANNY bijna huilen verkocht aan de duilel ofzoquote:
In ruil voor een stukje van de eiffeltoren zeker.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hou hou die ff als naam want weet niet meer dus hoe dit zat. Maar fok was cab dabby > verkocht heel stuk "DANNY bijna huilen verkocht aan de duilel ofzo
Spannend hè.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:41 schreef kree het volgende:
Het is te lang ff ff zonder zo komt wel update over
Dacht ik al.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Behoorlijk. Val van mijn stoel van spanning
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Maar dingen zoals aai over de bol, toet toet op de neus
Daar ga ik wel vanuitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:43 schreef devzero het volgende:
[..]en fresh doet dat waarschijnlijk ook gewoon
Haar reactie is heel grappig,en ik doe de groetjes van dud0r.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:43 schreef devzero het volgende:
[..]en fresh doet dat waarschijnlijk ook gewoon
Ach, kleine plagertjes moeten kunnen. Jij en soul lijken net een getrouwd stelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 05:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haar reactie is heel grappig,en ik doe de groetjes van dud0r.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |