Las ik nou gister niet met @bradge?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:31 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
smooth mario, wat ga je allemaal met DJMO doen
mario en bradge? Mooi stel welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:32 schreef kree het volgende:
[..]
Las ik nou gister niet met @:bradge?
Ja en @DJMAO Ik zweer het je zag gister dat voorbij komen Hahahaquote:
Je zat door het raam naar binnen te gluren?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en @:DJMAO Ik zweer het je zag gister dat voorbij komen Hahaha
Nee ik heb het hier zien staan van iemand zeker te weten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zat door het raam naar binnen te gluren?
Geen idee, ik volg dat soort stelletjes niet hier. Zijn er te veel om op te noemenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:36 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ik heb het hier zien staan van iemand zeker te weten.
@:bradge en @:djmo
@:mario is nieuw dan nu voor mij
Naja gahaha kan een gezellig stelletje worden wel
Zolang het in een leuk praatje is dan is het ok niet om posts te scoren hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg dat soort stelletjes niet hier. Zijn er te veel om op te noemen
Een stelletje of een leuk praatje? Ik volg de stelletjes niet zo, altijd die TTs die er bij moetenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:38 schreef kree het volgende:
[..]
Zolang het in een leuk praatje is dan is het ok niet om posts te scoren he
Ik geloof je, @debradge is het volgens mijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:39 schreef kree het volgende:
Maar ik heb dat zien staan iig 1 keer. En nu krijg ik bradge alweer niet op mention dus zal wel.
Ik heb dit niet gezegd he laat dat duidelijk zijn.
Ik heb het ook gelezen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:39 schreef kree het volgende:
Maar ik heb dat zien staan iig 1 keer. En nu krijg ik bradge alweer niet op mention dus zal wel.
Ik heb dit niet gezegd he laat dat duidelijk zijn.
Is zo want heb het zien staan niet van bradgy trouwens. Maar wat ik las hier weer dus totaal al niet weer te vertrouwenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof je, @:debradge is het volgens mij
Love is in the bolkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:42 schreef kree het volgende:
Volgende TT voor wie er op uit komt Het dodedtopicspel love etccc tcc hoef je niet in te vullen Love is in the air
quote:
Nou niet meer bij @debradge want ik kan hem niet meer linken. Geen idee waarom btw. Maar die komt wel bij zo voor mij denk iig want blocked nu volgens mijquote:
@DeBraadquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet meer bij @:debradge want ik kan hem niet meer linken. Geen idee waarom btw. Maar die komt wel bij zo voor mij denk iig want blocked nu volgens mij
@DeBraadquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet meer bij @:debradge want ik kan hem niet meer linken. Geen idee waarom btw. Maar die komt wel bij zo voor mij denk iig want blocked nu volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |