chufi en DJMO doen het.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal ik overdag eens proberenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij kan hem als UI nemen als je hem in 60x60 formaat krijgt![]()
Je zit in een slowchat met een spel element. Je kunt dus verwachten dat een aantal posts of reacties daar rekening mee houden. Jij post ook soms met een dergelijke snelheid en meestal vlak na anderen dat soms ook de indruk bestaat dat je gewoon meespeelt, maar het niet wil erkennen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik zal het nog een keer uitleggen dan omdat ik jullie wel mag.
Want vindt t wel leuk praten, ik krijg twijfels of elke reactie wel gebaseerd is op erlijke reactie of dat het alleen maar is om punten te scoren in een score die mij niet boeit? Want ik praat daar niet om met jullie he die score roest me aan me reet. Maar sommige lijkt dat nogal veel uit te maken gezien de keren dat het steeds terug komt. En ok zinloze reacties zie je in elk forum wel. Maar tel ik er hier niet nu wat veel dan...? Of denk ik te overdreven... eerlijk ik denk het niet want in andere topics gaan de racties niet zo op 1 op 1 op 1 elkaar gesprekken alleen hier.![]()
Bolk , STOP je zit in een spelletjes programma en niet in een serieuze SC of .. Daarnaast heet het hier ONZinquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik zal het nog een keer uitleggen dan omdat ik jullie wel mag.
Want vindt t wel leuk praten, ik krijg twijfels of elke reactie wel gebaseerd is op erlijke reactie of dat het alleen maar is om punten te scoren in een score die mij niet boeit? Want ik praat daar niet om met jullie he die score roest me aan me reet. Maar sommige lijkt dat nogal veel uit te maken gezien de keren dat het steeds terug komt. En ok zinloze reacties zie je in elk forum wel. Maar tel ik er hier niet nu wat veel dan...? Of denk ik te overdreven... eerlijk ik denk het niet want in andere topics gaan de racties niet zo op 1 op 1 op 1 elkaar gesprekken alleen hier.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo ongeveerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat zoiets als droge regen of suikervrij stroop?![]()
3 woorden ervoor stond het woordje NIETquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat zoiets als droge regen of suikervrij stroop?![]()
Dat is de biefstuk mals maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:19 schreef devzero het volgende:
En die fresh maar het dode paart slaan![]()
Nouja precies dat dus, waarom? Want je reageert wel op mij dan. Post dan iets los ofzo. Maar zal wel geen punten geven, precies dat is wat me irriteert. En ik merk het op dus ook en dat is nog het ergste. En nu ga ik erop letten. Nou kun je nog een puntje pakken hiermee en de rest ook met quote erop:quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee Kree. Er zijn er een paar ( ik ook) die nu even een paar puntjes willen pakken omdat het overdag niet lukt.
"Zal het niet meer doen"
Reageer gewoon leuk ik sta toch ook op nr 10 en heb helemaal nergens met opzet op gereageerd.
En las er nog een paar onder het scrollen maar geen zin meer om te copy pasten.
Maar zag er eentje, vinden we leuk kletsen belangrijker als punt te maken en daarna niks meer vervolg te laten horen?
Nou niet iedereen hoor. En maakt me niet uit. Maar ik heb geen zin want post wel eens kritische dingen waar ik dan beetje over wil kletsen dat ik alleen bs meningen krijg alleen omdat mensen punten ervoor krijgen ipv er een kut om te geven. Dat is mijn punt.
Kijk in een lache discussie nog tot daar aan toe hoewel denk moet je dat ook niet doen. Maargoed kan ik mee leven. En wist natuurlijk onderhand dat het zo beetje ging. Maar als het zover is dat het gewoon duidelijk alleen een post is om een ount. Ja dan gaat het voor mij te ver.
Maargoed ok geef julie allemaal nog 1 kans en vergeven dan bij deze. Maar wil het niet meer zo zien eigenlijk want anders zoek ik toch een andere op want vindt dat gewoon niet leuk posten alleen om punt zonder je hoeft niet eens te lezen "ok ja" "Boeie" "niet gelezen" Daar type ik het niet voor he, wel om wat discussie te maken. En geloof me als je daar in meegaat kom je op meer punten met mij als met die 3. Dat beloof ik je nu al.Do what you love, love what you do!![]()
Dat weet ik, het was ook meer een algemene vraag. Zelfs in serieuze forums zijn de SC topics ook niet zo serieusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]
3 woorden ervoor stond het woordje NIET![]()
We krijgen juist punten als er NIET gereageerd word.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja precies dat dus, waarom? Want je reageert wel op mij dan. Post dan iets los ofzo. Maar zal wel geen punten geven, precies dat is wat me irriteert. En ik merk het op dus ook en dat is nog het ergste. En nu ga ik erop letten. Nou kun je nog een puntje pakken hiermee en de rest ook met quote erop:
"Zal het niet meer doen"
Reageer gewoon leuk ik sta toch ook op nr 10 en heb helemaal nergens met opzet op gereageerd.
En las er nog een paar onder het scrollen maar geen zin meer om te copy pasten.
Maar zag er eentje, vinden we leuk kletsen belangrijker als punt te maken en daarna niks meer vervolg te laten horen?
Nou niet iedereen hoor. En maakt me niet uit. Maar ik heb geen zin want post wel eens kritische dingen waar ik dan beetje over wil kletsen dat ik alleen bs meningen krijg alleen omdat mensen punten ervoor krijgen ipv er een kut om te geven. Dat is mijn punt.
Kijk in een lache discussie nog tot daar aan toe hoewel denk moet je dat ook niet doen. Maargoed kan ik mee leven. En wist natuurlijk onderhand dat het zo beetje ging. Maar als het zover is dat het gewoon duidelijk alleen een post is om een ount. Ja dan gaat het voor mij te ver.
Maargoed ok geef julie allemaal nog 1 kans en vergeven dan bij deze. Maar wil het niet meer zo zien eigenlijk want anders zoek ik toch een andere op want vindt dat gewoon niet leuk posten alleen om punt zonder je hoeft niet eens te lezen "ok ja" "Boeie" "niet gelezen" Daar type ik het niet voor he, wel om wat discussie te maken. En geloof me als je daar in meegaat kom je op meer punten met mij als met die 3. Dat beloof ik je nu al.![]()
Wat is het spel element. Zoveel mogelijk replys maken op anderen, want doe ik wel ff mee hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zit in een slowchat met een spel element. Je kunt dus verwachten dat een aantal posts of reacties daar rekening mee houden. Jij post ook soms met een dergelijke snelheid en meestal vlak na anderen dat soms ook de indruk bestaat dat je gewoon meespeelt, maar het niet wil erkennen.Do what you love, love what you do!![]()
Ok ja iddquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Bolk , STOP je zit in een spelletjes programma en niet in een serieuze SC of .. Daarnaast heet het hier ONZinDo what you love, love what you do!![]()
Ook een ideequote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat zoiets als droge regen of suikervrij stroop?Do what you love, love what you do!![]()
ja daar heb je wel een punt, maar geen pintos of toch wel ... ik zie welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat weet ik, het was ook meer een algemene vraag. Zelfs in serieuze forums zijn de SC topics ook niet zo serieus![]()
Nee iddquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]
3 woorden ervoor stond het woordje NIETDo what you love, love what you do!![]()
Een paar jaar geleden waren hier soms best serieuze discussies 's nachts en dat er punten werden gehaald was bijzaak, maar werd nooit vergeten. Dit is een SC spel. Deal with it.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:20 schreef kree het volgende:
Nou niet iedereen hoor. En maakt me niet uit. Maar ik heb geen zin want post wel eens kritische dingen waar ik dan beetje over wil kletsen dat ik alleen bs meningen krijg alleen omdat mensen punten ervoor krijgen ipv er een kut om te geven. Dat is mijn punt.![]()
Ja hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:21 schreef kree het volgende:
Zoveel mogelijk replys maken op anderen, want doe ik wel ff mee hoorKlopt.quote:023. 0131 kree![]()
Het is een spelletjes element. Jullie woorden en doen jullie ook alleen ik doe het nu opzichtiger omdat jullie me nog niet snappen gehalve fresh danquote:Do what you love, love what you do!![]()
Laatste woord graag.....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:24 schreef chufi het volgende:
Het is not de place om heel serieuze antwoorden te verwachten of te EISEN .. punt![]()
SPOILER: nice body..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:25 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]Lekker puntSPOILER: nice body..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]Mag er zeker zijnSPOILER: nice body..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]Fijne eeeeuh taille.SPOILER: nice body..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb ik niet gevraagd, maar ook niet echt alleen bs antworrden anders kan ik ook net zo goed bs zeggen ook natuurlijk. Dus ik zou zeggen reageer er gewoon normaal op zoals je overal zou doen en dan wordt dit topic veel leuker en loopt ie ook veel sneller en heb je veel meer punten maar die hadden jullie nog niet door denk?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:24 schreef chufi het volgende:
Het is not de place om heel serieuze antwoorden te verwachten of te EISEN .. punt
Ipf van
Bolk
Neuk
Stel
Dit bla
Bla
Ja lekker boeiend hoe moeilijk is het denk je voor mij om er ook punten mee te scoren?
Je moet het serieus houden in gesprekken en eerlijk en dan is het topic 10x leuker en was het toen ik hier in viel hoor maar zie nu de donkere kanten beetje?Do what you love, love what you do!![]()
Nah lekker laat weer. Nouja mijn nacht/dag ritme is toch fucked up, blijf maar wakker en hopelijk hele volgende dag ook. Als ik dan morgen niet slaap dan weet ik het ook niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Zal maar vast potje koffie zetten want moet nu gewoon wakker blijven tot vanavond min 21:00 uurDo what you love, love what you do!![]()
Dat werkt bij mij meestal wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:29 schreef kree het volgende:
Nah lekker laat weer. Nouja mijn nacht/dag ritme is toch fucked up, blijf maar wakker en hopelijk hele volgende dag ook. Als ik dan morgen niet slaap dan weet ik het ook niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[ afbeelding ]Zou haar doen hoorSPOILER: nice body..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Ja maar in een niet serieus topic kun je dit verwachten , dus kun je beter je ei kwijt ergens anders als je op antwoorden zit te wachten ... ONZ kijk goed !!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:27 schreef kree het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gevraagd, maar ook niet echt alleen bs antworrden anders kan ik ook net zo goed bs zeggen ook natuurlijk. Dus ik zou zeggen reageer er gewoon normaal op zoals je overal zou doen en dan wordt dit topic veel leuker en loopt ie ook veel sneller en heb je veel meer punten maar die hadden jullie nog niet door denk?
Ipf van
Bolk
Neuk
Stel
Dit bla
Bla
Ja lekker boeiend hoe moeilijk is het denk je voor mij om er ook punten mee te scoren?
Je moet het serieus houden in gesprekken en eerlijk en dan is het topic 10x leuker en was het toen ik hier in viel hoor maar zie nu de donkere kanten beetje?![]()
Was het al weer bijna vergetenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:29 schreef m1st1g het volgende:
IK ben klaar voor de DT battle
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Haha ja het is gewoon een soort van harde reset he om zo maar te zeggen, soft werkt nu niet meer bij mij gehehehequote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij meestal wel.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt. Hij zou eerder topics in GC of zo moeten beginnenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar in een niet serieus topic kun je dit verwachten , dus kun je beter je ei kwijt ergens anders als je op antwoorden zit te wachten ... ONZ kijk goed !!!![]()
Dat zou zeer welkom zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt, want jij gaat hem vanavond pakken![]()
bv maar ONZ of KLB is sws not the right placequote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Hij zou eerder topics in GC of zo moeten beginnen![]()
Voor iedereen die nog een recept zocht
Stoofpotje van Mechelse koekoek met sharon, sterfruit en sesamkroketjes
Ingrediënten
voor de Mechelse koekoek
1 Mechelse koekoek
½ citroen
2 sharonfruit (of kaki)
2 mandarijnen
2 sterfruit
1 glas witte porto
3 el olijfolie
boter
rozemarijn
2 takjes tijm
peper en zout
voor de kroketjes
300 g zoete aardappelen
300 g bloemaardappelen
1 klontje boter
muskaatnoot
4 eieren
bloem
400 g sesamzaadjes
Wrijf de kip in met olijfolie. Kruid ze langs binnen en buiten met peper en zout. Steek ook een halve citroen en een takje rozemarijn in de kip.
Doe een klontje boter en wat olijfolie in een pot en kleur de kip mooi aan.
Snij ondertussen al het fruit - de sharon, mandarijntjes en het sterfruit - in stukken (niet te klein). Doe ze dan bij de kip in de pot.
Neem een paar takjes tijm en doe ze ook bij de kip.
Zet de pot met de kip en het fruit nu zonder deksel, gedurende 20 minuten, in een voorverwarmde oven van 220 graden.
Maak ondertussen de kroketjes: Schil de zoete en gewone aardappelen. Stoom ze samen gaar. Pureer ze en kruid met flink wat peper, zout en nootmuskaat.
Voeg een klontje boter en 3 eierdooiers toe aan de puree. Hou het eiwit bij. Daarna doe je de puree in een spuitzak en maak daarmee kleine bolletjes puree.
Na 20 minuten doe je een glas porto bij de kip. Zet het deksel op de pot en laat de kip nog ongeveer twintig minuten in de oven.
Doe het eiwit, de bloem en de sesamzaadjes in kommen. Paneer de kroketjes (eerst in de bloem, eiwit en dan in de sesamzaadjes). Frituur ze gedurende ongeveer 3 minuten op 180 graden.
Haal de kip uit de oven, snij in stukken en serveer met de kroketjes, saus en fruit. Smakelijk!![]()
KLB al helemaal nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
bv maar ONZ of KLB is sws not the right placeHier is de kans op een serieus antwoord ongeveer 10x zo groot als in KLB
![]()
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
KLB al helemaal nietHier is de kans op een serieus antwoord ongeveer 10x zo groot als in KLB
Waarschijnlijk is die factor nog iets groterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
KLB al helemaal nietHier is de kans op een serieus antwoord ongeveer 10x zo groot als in KLB
![]()
Mechelse koekoek is toch een groot soort kip? Is een "gewone" scharrelkip ook goed (die heb ik nl nog wel in de vriezerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:33 schreef m1st1g het volgende:
Ingrediënten
voor de Mechelse koekoek
1 Mechelse koekoek
½ citroen
2 sharonfruit (of kaki)
2 mandarijnen
2 sterfruit
1 glas witte porto
3 el olijfolie
boter
rozemarijn
2 takjes tijm
peper en zout
voor de kroketjes
300 g zoete aardappelen
300 g bloemaardappelen
1 klontje boter
muskaatnoot
4 eieren
bloem
400 g sesamzaadjes
Wrijf de kip in met olijfolie. Kruid ze langs binnen en buiten met peper en zout. Steek ook een halve citroen en een takje rozemarijn in de kip.
Snij ondertussen al het fruit - de sharon, mandarijntjes en het sterfruit - in stukken (niet te klein). Doe ze dan bij de kip in de pot.
Zet de pot met de kip en het fruit nu zonder deksel, gedurende 20 minuten, in een voorverwarmde oven van 220 graden.
Maak ondertussen de kroketjes: Schil de zoete en gewone aardappelen. Stoom ze samen gaar. Pureer ze en kruid met flink wat peper, zout en nootmuskaat.
Voeg een klontje boter en 3 eierdooiers toe aan de puree. Hou het eiwit bij. Daarna doe je de puree in een spuitzak en maak daarmee kleine bolletjes puree.
Na 20 minuten doe je een glas porto bij de kip. Zet het deksel op de pot en laat de kip nog ongeveer twintig minuten in de oven.
Doe het eiwit, de bloem en de sesamzaadjes in kommen. Paneer de kroketjes (eerst in de bloem, eiwit en dan in de sesamzaadjes). Frituur ze gedurende ongeveer 3 minuten op 180 graden.
Haal de kip uit de oven, snij in stukken en serveer met de kroketjes, saus en fruit. Smakelijk!)
![]()
Ja is gewoon een kip met de kleuren van een koekoekquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Mechelse koekoek is toch een groot soort kip? Is een "gewone" scharrelkip ook goed (die heb ik nl nog wel in de vriezer)
![]()
SPOILER: toch nog effe eentje danOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Dat snap ik wel, maar begrijp je nog mijn punt niet. Kijk beetje ertussen door mag echt wel. Maar als ik een serie zie van dat soort no non dingen achter elkaar. Tja dan denk ik ook waarom post je het.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar in een niet serieus topic kun je dit verwachten , dus kun je beter je ei kwijt ergens anders als je op antwoorden zit te wachten ... ONZ kijk goed !!!
Ze zouden een minimum regel in moeten stellen hier eigenlijk. Maar irriteer me daaraan want ik vertel dan wel een stuk waar je denk wel 10 verschillende vragen over kunt stellen en antwoord krijgen en vragen en etc.
Ja als je dan alleen erop antwoord of nouja weet niet wie dit deed.
"Niet gelezen:"
"Ok"
Ja kan ik ook niet verder he en ik ben geen boek die verhalen kan blijven vertellen en doen jullie het dus zelf?
Want als je erop in gaat was je score nu veel hoger geweest want ik ben wel goed in over iets praten.
Maar over een "uh" en "oh" Kan ik natuurlijk weinig meer dus is einde gelijkDo what you love, love what you do!![]()
Niet geplukt of gebradenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Mechelse koekoek is toch een groot soort kip? Is een "gewone" scharrelkip ook goed (die heb ik nl nog wel in de vriezer)
![]()
![]()
Ok, een beetjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet geplukt of gebraden
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:37 schreef chufi het volgende:
Weer een heerlijke tortilla gemacht vandaag
[ afbeelding ]![]()
eet smakelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:37 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:37 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zou willen dat het hier kon.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:33 schreef m1st1g het volgende:
Ingrediënten
voor de Mechelse koekoek
1 Mechelse koekoek
½ citroen
2 sharonfruit (of kaki)
2 mandarijnen
2 sterfruit
1 glas witte porto
3 el olijfolie
boter
rozemarijn
2 takjes tijm
peper en zout
voor de kroketjes
300 g zoete aardappelen
300 g bloemaardappelen
1 klontje boter
muskaatnoot
4 eieren
bloem
400 g sesamzaadjes
Haal de kip uit de oven, snij in stukken en serveer met de kroketjes, saus en fruit. Smakelijk!
Voor mij euhm kant en klaar voor 3 dagen:
Lasagne > voor 2 dagen wel is dat.
Spinazie stampot
Andijvie stampot
En dan is het weekend en wissel ik het wel af met iets van kibbeling of iets bezorg
Do what you love, love what you do!![]()
Toch maar eens een leuke scharrel opzoeken die dit kan maken voor jequote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:38 schreef kree het volgende:
[..]
Zou willen dat het hier kon.
Voor mij euhm kant en klaar voor 3 dagen:
Lasagne > voor 2 dagen wel is dat.
Spinazie stampot
Andijvie stampot
En dan is het weekend en wissel ik het wel af met iets van kibbeling of iets bezorg![]()
Nee Dit was de 1e in 5 topicsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je daar met alle plaatjes last van?![]()
Owh heb die andere ook hoor, Maar niet zo leuk, Hier is het nog beetje leuk en de next voor mij is TV of R&P Aan SC danquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Do what you love, love what you do!![]()
SPOILER: nice body..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Toch maar eens een leuke scharrel opzoeken die dit kan maken voor jeen haar dan met zaadjes besmeren
sesamzaadjes natuurlijk![]()
![]()
Scharrelkip.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:39 schreef devzero het volgende:
[..]en haar dan met zaadjes besmeren
sesamzaadjes natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: