chocolade krijgen was altijd al een hoogtepunt van de dag voor me. Ook als ik het met mijn verjaardag kreegquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:23 schreef molloot200 het volgende:
Mijn god je leeft wel écht eentonig als je beseft dat het verkrijgen van een chocoladereep een soort hoogtepuntje van de dag is
quote:
Precies.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat merk je gauw genoeg met een Bluetooth koptelefoon
Eigenlijk dus binnenkort gewoon chocola voor iedereen in de SCquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
chocolade krijgen was altijd al een hoogtepunt van de dag voor me. Ook als ik het met mijn verjaardag kreeg
Of zoals Meke zegt:
[..]
chocoladequote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk dus binnenkort gewoon chocola voor iedereen in de SC
Dat is toch niets raars?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:49 schreef molloot200 het volgende:
Ik had afgelopen jaar ook voor mijn verjaardag aan mijn broertje chocolade gevraagd
Voor mij niet, want ik krijg het toch niet op.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ik vond het wel gekkig of zo hahaha. Om eten vragen voelt gewoon ja geen idee. Beetje vaag dit weerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is toch niets raars?Dat heb ik vorig jaar ook aan mijn tante gevraagd. Als ik zelf chocolade koop, is het vaak een goedkope reep met pure chocolade. Toen kreeg ik allemaal andere smaken die ik zelf nooit zou kopen, omdat het me niet erg lekker leek. Ze waren allemaal lekker
Nou ja, chocola is niet hetzelfde als vragen om twee pakken rijst en een flesje citroensap.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ik vond het wel gekkig of zo hahaha. Om eten vragen voelt gewoon ja geen idee. Beetje vaag dit weer
Dit bericht is een hoogtepunt van mijn dagquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, chocola is niet hetzelfde als vragen om twee pakken rijst en een flesje citroensap.
Oprecht leuke serie welquote:
Vraag ik ook wel eensquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:49 schreef molloot200 het volgende:
Ik had afgelopen jaar ook voor mijn verjaardag aan mijn broertje chocolade gevraagd
Er zullen best mensen zijn dat een heerlijk idee vindenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Gewoon een boodschappenlijstje meegeven.
Misschien zelf eens naar vragen als iemand niks weet voor zijn/haar verjaardag.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zullen best mensen zijn dat een heerlijk idee vinden
chipsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Chips kan ik niet laten liggen, maar dat wordt ook al minder.
Ik voel hier een waardeoordeel? Volgende keer mag je niet meer op m'n feestje komen hoor!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, chocola is niet hetzelfde als vragen om twee pakken rijst en een flesje citroensap.
Eigenlijk best een leuk meisje! Cutequote:
Jou geven we een zak tomaten en mozzarella cadeauquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik voel hier een waardeoordeel? Volgende keer mag je niet meer op m'n feestje komen hoor!
Ik neem voor jou gewoon weer een hele tray van 24 pakken rijst mee, net als vorig jaar, en ik oordeel nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik voel hier een waardeoordeel? Volgende keer mag je niet meer op m'n feestje komen hoor!
En heel veel blikken tomatenblokjes!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jou geven we een zak tomaten en mozzarella cadeau
*zet complothoedje op*quote:Thomas De Gendt (33) is vandaag in Cesenatico van start gegaan voor de 12e rit van de Giro, maar dat was met frisse tegenzin. De renner gaf in een openhartig gesprek met onze reporter aan dat hij zich "onveilig" voelt. "Het gaat de verkeerde kant uit. Ik heb het gevoel dat de organisatie dingen verzwijgt."
"Ik moet eerlijk zijn: mijn hoofd staat niet echt naar koersen na het nieuws van de 17 besmette agenten", viel Thomas De Gendt (Lotto-Soudal) bij Renaat Schotte met de deur in huis.
"Het gaat de slechte kant op in deze Giro. We zijn met de renners in de ploeg al 20 minuten aan het discussiëren over het al dan niet starten omdat we ons onveilig beginnen te voelen", klonk het een halfuurtje voor de start.
zolang ze die blik maar achterwege laatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk best een leuk meisje! Cute
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jou geven we een zak tomaten en mozzarella cadeau
Dan is het goedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem voor jou gewoon weer een hele tray van 24 pakken rijst mee, net als vorig jaar, en ik oordeel niet
Het is wel in combinatie met de app die gebruikt om muziek af te spelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:03 schreef Redefine het volgende:
Ik heb tot nu vandaag 16% van mijn batterij verbruikt. Daarvan is 1,66% verbruikt door bluetooth terwijl ik al de hele ochtend muziek afspeel via bluetooth.
Dus 1,66% van 16%, echt een zware verbruiker ja
Gelukkig maar de Corona app geen muziekjes erbij heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is wel in combinatie met de app die gebruikt om muziek af te spelen.
Ik snap de relevantie hiervan even niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is wel in combinatie met de app die gebruikt om muziek af te spelen.
R.i.p.quote:
Wij hebben nu al een paar keer iets kleins opgestuurd gekregen vanuit werk (stroopwafels) als bedankje.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:23 schreef molloot200 het volgende:
Mijn god je leeft wel écht eentonig als je beseft dat het verkrijgen van een chocoladereep een soort hoogtepuntje van de dag is
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:05 schreef Momo het volgende:
Giro verhaal wordt ook wel steeds absurder he?
Sunweb, Jumbo en Michelton zaten dus in dat Hotel op Sicilië waar er geen gescheiden buffet was voor de renners, wat wel moet volgens de regels en protocollen. Schijnbaar zaten de motards ook aan dat buffet , daar blijken er nu 17 van positief getest te hebben.
[ twitter ]
Ook heel raar dat alleen kopmannen positief getest hebben die een bedreiging zijn voor een zekere inwoner van Sicilië.....
[..]
*zet complothoedje op*
In de zomer werkte hij in een alligatorpark.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:17 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Ab Krook was een schaatscoach overigens, voor de mensen die niet bekend zijn met hem.
herseninfarct las ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de zomer werkte hij in een alligatorpark.
Treurig nieuws, het leek me een aardige man. Hij kwakkelde volgens mij al langer met zijn gezondheid.
awwquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:05 schreef Momo het volgende:
Sunweb, Jumbo en Michelton zaten dus in dat Hotel op Sicilië waar er geen gescheiden buffet was voor de renners, wat wel moet volgens de regels en protocollen. Schijnbaar zaten de motards ook aan dat buffet , daar blijken er nu 17 van positief getest te hebben.
[ twitter ]
Ook heel raar dat alleen kopmannen positief getest hebben die een bedreiging zijn voor een zekere inwoner van Sicilië.....
[..]
*zet complothoedje op*
Bij ons hadden ze een speciale Tony Chocolonely laten maken. Die werden persoonlijk door onze baas bij iedereen afgeleverd en daar werd daarna een filmpje van gemaakt om iedereen te bedankenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wij hebben nu al een paar keer iets kleins opgestuurd gekregen vanuit werk (stroopwafels) als bedankje.
En daar word je toch wel blij van. Het gaat uiteindelijk om het gebaar.
Blijft een raar verhaal ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[..]
*zet complothoedje op*
Moet ik nou weer die tweet opzoeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bluetooth is wel een batterij slurper
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:32 schreef Strani het volgende:
Er wordt nog altijd te veel gezeurd. Mondkapjes, onnodige quarantaine dit en dat. Het zijn allemaal relatief kleine offers voor een veel groter goed. Het is het ego dat overwint, een ego gevoed door het feit dat we in Europa de mázzel hebben (want dat is het) dat we al decennia lang zo vrij kunnen leven.
En nou wordt er één keer iets gevraagd van de bevolking. Eén keer iets doen wat voor de samenleving als geheel beter is en misschien voor jezelf een beetje vervelend. Kan het zelfs dán niet gewoon een keer gedaan worden zonder morren?
Bijzonder hoe verschillend de reacties van verschillende renners zijnquote:https://sporza.be/nl/2020(...)focus~1602757373399/
Wilco Kelderman: "Ja, het virus spookt door ons hoofd. Ik focus me tot de rustdag en dan zien we wel weer"
https://sporza.be/nl/2020(...)e-org~1602756415866/
Sagan "Onrust door corona? Het gaat over de UCI en de organisatie. Wij zijn hier om te koersen"
https://sporza.be/nl/2020(...)wijgt~1602753730157/
Thomas De Gendt speelt met gedachte om op te geven: "Ik heb het gevoel dat organisatie dingen verzwijgt"
Voor 15 euro per maand dus ?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:59 schreef Meke het volgende:
Even heel ander nieuws: ik heb een parfumabonnement genomenKan ik steeds andere proberen
![]()
De eerste is onderweg
Dit is dan weer een kleine meevaller, maar alsnog heel erg absurd dit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[..]
*zet complothoedje op*
Ja je wil niet dat je collega's je door het netwerk heen ruiken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:58 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist in de pauze een klein rondje hardgelopen in plaats van gewandeld
Was heel lekker
Nu alleen nog even gauw douchen zo. Mijn werk moet nog maar even 10 minuten langer zonder mij.
Sinds wanneer is @Strani een vrouw?😮quote:
Dat was die altijd alquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds wanneer is @:strani een vrouw?😮
Jaquote:
Ik ben niet zo van de parfum eigenlijk maar wel een leuk idee, zijn steeds meer initiatieven waar je bijvoorbeeld een doos krijgt met spulletjes elke maand/2maanden. Is wel leuk. Die advent kalander van Rituals lijkt mij ook wel leuk, ook al heb ik superveel badspullen liggen nogquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
JaVind ik niet zo duur hoor als je ziet wat normale kosten
![]()
En als iemand het ook wil proberen heb ik een kortingscode voor de eerste maand
Precies, jij snapt het helemaalquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja je wil niet dat je collega's je door het netwerk heen ruiken.
Dit is ook wel weer typischquote:Nederland rekent erop dat Duitsland net als tijdens de vorige golf patiënten kan opvangen als de ic's hier te vol raken, maar dat zal niet gaan omdat Nederland te laat is met het hulpverzoek. Duitsland geeft aan dat het wettelijke verplichtingen heeft om bedden voor eigen patiënten vrij te houden, en vreest nu vanwege capaciteitsproblemen nee te moeten zeggen. 'De Duitsers denken ook dat het aantal ic-patiënten gaat stijgen. Het Duitse systeem werkt met regio's, dus met elke regio moet contact worden onderhouden over te reserveren bedden. Dat heeft Nederland niet helemaal goed begrepen, daardoor zijn veel verzoeken te laat.'
Leuk!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:59 schreef Meke het volgende:
Even heel ander nieuws: ik heb een parfumabonnement genomenKan ik steeds andere proberen
![]()
De eerste is onderweg
Ik heb twee keer die kalender van de Rituals gehad, ik vind dat ook heel leukquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de parfum eigenlijk maar wel een leuk idee, zijn steeds meer initiatieven waar je bijvoorbeeld een doos krijgt met spulletjes elke maand/2maanden. Is wel leuk. Die advent kalander van Rituals lijkt mij ook wel leuk, ook al heb ik superveel badspullen liggen nog
Op donderdag 15 oktober 2020 13:14 schreef Redefine het volgende:
Als kind gingen wij ook naar de DM in Duitsland, maandverband was bijvoorbeeld de helft van de prijs. Maar ook bepaalde shampoo en make up.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb twee keer die kalender van de Rituals gehad, ik vind dat ook heel leuk. Ik hou van alle geuren van de Rituals, dus ik vind vrijwel alles wel lekker
Ik zag dat de Bodyshop ook een kalender heeft, die lijkt mij wel leuk voor de afwisseling
Welke ook heel leuk en goedkoop is, is die van de DM drogist in Duitsland, van hun huismerk Balea. Maar die moet je dus in Duitsland halen.
Wij gaan (ok, nu ff niet) ook eens in de zoveel tijd naar de DM om drogisterijartikelen in te slaan. Zonnebrandcreme is daar ook veel goedkoper bijvoorbeeld. Vind het ook een heel fijne winkel!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Als kind gingen wij ook naar de DM in Duitsland, maandverband was bijvoorbeeld de helft van de prijs. Maar ook bepaalde shampoo en make up.
In Duitsland nu ook meer besmettingen. Natuurlijk van Nederlanders die gaan feesten in Duitsland.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is ook wel weer typisch(bron BNR)
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dit is dan weer een kleine meevaller, maar alsnog heel erg absurd dit.
[ twitter ]
Ja ik vind dat soort abonnementen aan de ene kant heel leuk maar ook wel zonde als je niet alles gebruikt. Die parfum kun je zelf precies kiezen wat je wilt, dat is wel fijn, dan gebruik je het sowiesoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de parfum eigenlijk maar wel een leuk idee, zijn steeds meer initiatieven waar je bijvoorbeeld een doos krijgt met spulletjes elke maand/2maanden. Is wel leuk. Die advent kalander van Rituals lijkt mij ook wel leuk, ook al heb ik superveel badspullen liggen nog
De roze DKNYquote:
Burberry britquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:24 schreef Arizona het volgende:
Om even in te haken op het parfumgebeuren: Hebben jullie ook een geurtje waar je altijd weer bij terugkomt? Een lievelingsluchtje?
Voor mij is dat Chloé. Dat is echt "mijn" luchtje. Ik heb er ook nog wel andere luchtjes naast maar dat luchtje is en blijft mijn favoriet.
Mijn meest recente aankoop is Ocean Infini van Rituals. Die ruikt naar een zomervakantie in de tropen
Of van al die Duitsers die nog steeds hier in Nederland zijn en nog nooit van afstand houden gehoord hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Duitsland nu ook meer besmettingen. Natuurlijk van Nederlanders die gaan feesten in Duitsland.
Die naar appeltjes ruikt? die heb ik ook gehad, die is lekkerquote:
Dat zou ook kunnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Of van al die Duitsers die nog steeds hier in Nederland zijn en nog nooit van afstand houden gehoord hebben.
Ja!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die naar appeltjes ruikt? die heb ik ook gehad, die is lekker
Ik hou ook van bloemig, fruitig en aquatisch. Dus zomergeurtjes. Het hele jaar doorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja!Bij dat Parfumado staan ook de soort geuren bij en alles wat ik lekker vind was hetzelfde; bloemig fruitig
![]()
Dus kon mooi daarop verder zoeken en dan per seizoenHeb m'n hele kalender al volgepland
Jaaa ik heb ook twee keer de kalender gehad, echt zo leuk!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb twee keer die kalender van de Rituals gehad, ik vind dat ook heel leuk. Ik hou van alle geuren van de Rituals, dus ik vind vrijwel alles wel lekker
Ik zag dat de Bodyshop ook een kalender heeft, die lijkt mij wel leuk voor de afwisseling
Welke ook heel leuk en goedkoop is, is die van de DM drogist in Duitsland, van hun huismerk Balea. Maar die moet je dus in Duitsland halen.
Yardley Rosequote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:24 schreef Arizona het volgende:
Om even in te haken op het parfumgebeuren: Hebben jullie ook een geurtje waar je altijd weer bij terugkomt? Een lievelingsluchtje?
Voor mij is dat Chloé. Dat is echt "mijn" luchtje. Ik heb er ook nog wel andere luchtjes naast maar dat luchtje is en blijft mijn favoriet.
Mijn meest recente aankoop is Ocean Infini van Rituals. Die ruikt naar een zomervakantie in de tropen
Oh die is lekker! Heb ik zelf al heel erg lang niet meer gekochtquote:
waterige parfum?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou ook van bloemig, fruitig en aquatisch. Dus zomergeurtjes. Het hele jaar door![]()
Ik wil ook zien welke geurtjes ze allemaal hebben maar ik wil me eigenlijk niet aanmelden
Ik had jaren terug ook zo eentje die in een flesje zat in de vorm van een appelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die naar appeltjes ruikt? die heb ik ook gehad, die is lekker
Daar is een 2D en een 3D variant van zag ik. Maar wel enorme dozen. Is dat ook iets wat moeders leuk zouden kunnen vinden? En dan de 3D of 2D variant? (Een cadeaubox van 't een of 't ander van Rituals vond ze in ieder geval wel erg fijn)quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:
Ja, moeders vinden dat vrijwel altijd ook leuk, de 2D variant is goedkoper maar echt leuk genoeg!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Daar is een 2D en een 3D variant van zag ik. Maar wel enorme dozen. Is dat ook iets wat moeders leuk zouden kunnen vinden? En dan de 3D of 2D variant? (Een cadeaubox van 't een of 't ander van Rituals vond ze in ieder geval wel erg fijn)
En anders mag je hem wel aan mij geven, ik ben ook een moederquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, moeders vinden dat vrijwel altijd ook leuk, de 2D variant is goedkoper maar echt leuk genoeg!
Ik wou zeggen, water is geurloos.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:53 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Fris dan![]()
Maar niet citroentjesfris maar zeebriesfris.
Dexter's lab vroeger altijd gekeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Dexter krijgt een nieuw seizoen.
Niet die van de laboratory, maar de seriemoordenaar.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik weet niet meer hoe het afliep.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Gisteren was de daling toch ingezet?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:03 schreef Cyan9 het volgende:
Gaan we vandaag weer verder omhoog, of gaan we dan eindelijk weer naar beneden? #corona
Die neem ik nog niet echt serieus. Als het vandaag ook echt naar beneden gaat, dan noem ik het pas echt een dalende lijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren was de daling toch ingezet?
Ook niet snel tevreden hè.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die neem ik nog niet echt serieus. Als het vandaag ook echt naar beneden gaat, dan noem ik het pas echt een dalende lijn.
Op dit gebied niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook niet snel tevreden hè.
Inderdaad. één zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die neem ik nog niet echt serieus. Als het vandaag ook echt naar beneden gaat, dan noem ik het pas echt een dalende lijn.
Ik hoorde gisteren dat we richting de winter gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Inderdaad. één zwaluw maakt nog geen zomer
Dat is misschien maar goed ookquote:
Ik vond dat op de laatste afleveringen na echt zo'n toffe serie, en die acteur ook. Ik ga kijken hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:59 schreef Mandy040986 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |